jtd 59kw po rozsviceni kontrolky motoru motor zdechne

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

jtd 59kw po rozsviceni kontrolky motoru motor zdechne

Příspěvek od safaro »

Zdravím,
mám problém s punťákem. Po ujetí cca 15 km a svižné jízdě se rozsvítí kontrolka motoru a motor se vypne. Kdyz chci nastartovat tak minimálně 5-10minut nic. Posledně sem hned po této chybě polil vstřikovací čerpadlo vodu a motor naskocil hned, kontrolka zhasla. Ujel jsem asi 300m a znova. Po vychladnutí asi 2 hodiny sem nastartoval a dojel klidnou jízdou 15 km zpátky.

Neřešili ste podobnej problém?

Jako to sou krámy tydle auta fakt. Nevím co budu dělat, až se mi to stane při předjíždění.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Snímač otáček klikového hřídele.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

snimac otacek a nebo DRV spis bych rekl to DRV a nebo je cerpadlo v kytkach coz je nepravdepodobne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tiež by som sa priklonil k tomu snímaču otáčiek.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

OK dík,

mrknu na ten snimac, předpokládám že to bude někde na setrváku.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

No vzhledem k tomu, že pomůže polít čerpadlo vodou a pak to zase jede tak bych to typoval na poruchu palivového systému.
Skusil bych přepad z trysek a DRV ventil.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

Prepady sem dneska zkousel a velike rozdíly nejsou. Je pravda ze sem to zkousel za studena. Zejra objednam ten snimac. Nejlepe by pomohla asi diagnostika. Rozchodili ste nekdo na punto jtd 2000 diagnostiku? Asi puntaka budu mit jeste par desitek let, tak by se vyplatila sehnat.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Zkus FES 2.7.2 mám ho taky a na tohle by to mělo stačit.
Jinak bych radši někde zajel na diag. než něco kupovat a pak to nebylo ono.

http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... Alfa-Romeo
Grande Punto 1,3JTD 90PS
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

A DRV ventil najdu kde? :) JInak s diag, ty mas grande? Grandaka sem napichnul pomoci RS 232 nebo jak se ten kabel menoval, ale ten muj kram s tim prave nesel.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Tady k tomuhle programu potřebuješ ELM 327 a KKL kabel, aby ti chodily všechny jednotky.
Jinak všechno se dočteš v odkazu co jsem dal výše.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

OK diik
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

8)
Naposledy upravil(a) Grandák dne 25 dub 2011, 18:30, celkem upraveno 1 x.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Stačí ti na to normální ELM 327 a KKL kabel, akorát to chce koupit ty dražší černé zalité a ne ty levné z toho modrého průhledného plastu.
Jinak co tam nabízej ty redukce tak jsou dost drahý, jestli jsi trochu zručný tak si koupíš koncovky a mezi ně dáš krabičku s přepínačema, zapojení najdeš přímo na stránkách toho programu.
Na stránkách Fiatecuscan.net
Grande Punto 1,3JTD 90PS
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

Ok sem ted na pude nasel cerpadlo, ktery sem si poridil do budoucna a je tam i ten ventil tak to zkusim prehodit, sou to jen 2 sroubky
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Jo jen 2 sroubky,ale neda se tam absolutne hnout. ja to na svoji 1,9 po pul hodine nedokazal povolit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“