TDI nudzovy rezim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

TDI nudzovy rezim

Příspěvek od mattock »

Chlapi pisem tu lebo uz si nevieme rady:
VW passat 96kw

studeny motor sa da este chvilu povytacat kym sa trosku nezohreje vsetko funguje , ale potom nudzak
teply motor taha po prve zapnutie turba a koniec potom uz ide iba ide na nudzak

chyba z VAG :17958

skusali sme menit N75, turbo, magneticky ventil pod chlad. nadrzkou a furt to iste.

neviem ci to s tym nejak suvisi , ale zo stredoveho panela pod navigaciou pocut cinkanie / ako keby smerovkove relatko/ ,
na aute nefunguje pristrojovka iba palubny v strede , ktory sa neda prepinat / VAG pristorojovka bez zavad/
raz za cas budiky funguju ako maju a potom spadnu
tipujem to na nejaky problem s elektrikou

NENAPADA NIEKOHO NIECO S CIM SA UZ STRETOL
Diky
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Tato chyba je 17958 :
Tlak v sacím potrubí - regulační odchylka,
případně Plnicí tlak - regulační odchylka

Měnili jste i hadičky? Mohou být někde netěsnosti.
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Pozri, či KeĎ Naštartuješ Vtiahne PLechovku na Turbe Do Vnútra ( To Tiahlo ) POkial Nie tak Bude Chyba Zatuhnutom Turbe. Najlepšie Je Keď Odpojíš PLechovku Z Toho Tiahla na Turbe A Skúsiš ako sa pohybuje Musí Chodiť úplnwe Voľne skoro By mala Padať Vlastnou Váhou.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
karpe
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 pro 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od karpe »

dobrá rada nad zlato,ale k tomu odpojení táhla je hroznej přístup
OCT 1,9 TDI -81kW
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Karl píše:Pozri, či KeĎ Naštartuješ Vtiahne PLechovku na Turbe Do Vnútra ( To Tiahlo ) POkial Nie tak Bude Chyba Zatuhnutom Turbe. Najlepšie Je Keď Odpojíš PLechovku Z Toho Tiahla na Turbe A Skúsiš ako sa pohybuje Musí Chodiť úplnwe Voľne skoro By mala Padať Vlastnou Váhou.
Dyť píše že turbo měnil... (LOL)
VW Passat 3C2 2.0TDI
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

:? :? :?
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

tak stale nic

prekontrolovane hadicky, vymenene turbo z ineho, vymenena N75

a stale to pada do nudzaku a vag pise chybu 17958

estse jedna vec: padne to na 5 alebo 6 pri zatazeni a tesne pred tym ako to spadne z motoroveho priestoru pocut zahucanie
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Pozri, či nemáš zanesený kat, alebo niektorý tlmič. Poprípade zaslep EGR, či To Neodpúšťa. A už som sa stretol, že to bolo spôsobené zlým čip tuningom.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

Skontroluj AGR ventil s klapkou v saní či je to čisté ak nie tak to vyčisti. /Dosť špinavá robota/ Poprípadne to skús vymeniť ak máš druhý
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

nemas to cerstve nachipovany? ja jsem po chipu a to same mi to udela. zastavim, vypnu motor, pockam a v pohode
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

je to bez cipu
Uživatelský avatar
karpe
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 pro 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od karpe »

romanx píše:
Karl píše:Pozri, či KeĎ Naštartuješ Vtiahne PLechovku na Turbe Do Vnútra ( To Tiahlo ) POkial Nie tak Bude Chyba Zatuhnutom Turbe. Najlepšie Je Keď Odpojíš PLechovku Z Toho Tiahla na Turbe A Skúsiš ako sa pohybuje Musí Chodiť úplnwe Voľne skoro By mala Padať Vlastnou Váhou.
Dyť píše že turbo měnil... (LOL)
ňák mi ta výměna turba z toho textu nevyplývá ??????? :?
OCT 1,9 TDI -81kW
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

karpe píše:
romanx píše:
Karl píše:Pozri, či KeĎ Naštartuješ Vtiahne PLechovku na Turbe Do Vnútra ( To Tiahlo ) POkial Nie tak Bude Chyba Zatuhnutom Turbe. Najlepšie Je Keď Odpojíš PLechovku Z Toho Tiahla na Turbe A Skúsiš ako sa pohybuje Musí Chodiť úplnwe Voľne skoro By mala Padať Vlastnou Váhou.
Dyť píše že turbo měnil... (LOL)
ňák mi ta výměna turba z toho textu nevyplývá ??????? :?
Ten uplne prvni prispevek...
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Tak zkus vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu (038 906 051C). To by mohlo pomoc.
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

lt.kubosh píše:
karpe píše:
romanx píše: Dyť píše že turbo měnil... (LOL)
ňák mi ta výměna turba z toho textu nevyplývá ??????? :?
Ten uplne prvni prispevek...


Už som videl Maníka, čo prehodil Turbo ktoré bolo ešte horšie ako to pred tým. Ale za vyskúšanie toho či to chodí nič nedá aj keď je to robota nahovno. Ale skús pozreť ten kat a výfukové tlmiče. A aj to čidlo tlaku v sáni.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“