Stránka 1 z 1

diesel tichý jako elektromotor:D

Napsal: 14 kvě 2011, 18:39
od corleone
Ahoj kluci dnes jsem byl na tuningu v Trenčíně a človíček tam měll upravenou octavii II 103 kw na nějakých 170 koní a 400 nm.To je nuda ale ten klučina to měl poštelovaný tak,že absolutně nebyl slyšet traktor ani při plné zátěži při sprintech.Bylo to něco neuvěřitelného.Už jste se s tím někdo někdy setkal?Dělala mu to nějaká profi firma v Blavě.Strašně se mi líbilo jak je to tiché a chtěl bych to taky!!!!!!Díky za jakoukoliv radu

Napsal: 14 kvě 2011, 20:07
od dolar100
co si sa tam nepopytal aby si nam ty povedal ako to ma porobene :)

bol to dízel? asi to mal extra vytlmene

Napsal: 15 kvě 2011, 01:26
od Forest
Nevim no, ale ty novy diesely jsou az trapne tichy. Nedavno jsem se vezl v novym A6 a uprimne, to auto prinejmensim uvnitr neni vubec slyset (wallbash)

Napsal: 15 kvě 2011, 07:55
od Obi
Není to hodně o tom za jak dlouhej čas v motoru shoří dávka paliva?

Napsal: 15 kvě 2011, 08:42
od tuner
nafta hori porad stejne rychle, zalezi jen na cetanovym cisle

Napsal: 15 kvě 2011, 09:08
od Ladas
tuner píše:nafta hori porad stejne rychle, zalezi jen na cetanovym cisle
a taky kolik jí tam nateče...

Napsal: 15 kvě 2011, 09:24
od tuner
nafta bude horet porad stejne rychle pri stejnym cetan cisle nehlede na mnozstvi, s pribivajicim mnozstvim se pouze prodlouzi cas potrebny ke shoreni ale rychlost se nemeni. to je stejny jak treba rychlost tlakove vlny nafty pri vstriku, ta se taky nezrychluje s rostoucima otackama cerpadla ale je konstantni

Napsal: 15 kvě 2011, 10:02
od Ladas
aha to vysvětluje to že když zvýšíš vstupní tlak do railu nebo i do rotačního čerpadla jde motor znatelně tvrději....

Napsal: 15 kvě 2011, 10:38
od Obi
Myslel jsem délku vstřiku,jako že když tam vstříkneš dávku nafty v setině sekundy tak to udělá větší hluk než když tam stejnou dávku vstříkneš ve 2 setinách. :D Prostě když to odpálíš postupně,nebude to takovej bordel :)

Napsal: 15 kvě 2011, 10:41
od Smoke
a není tichost (předvstřik) na úkor výkonu a spotřeby?
u kamionu dost poznat- volnoběh a mírná zátěž tichoučký (a zvlášť na tak velkej motor) a v zátěží kladiváč..
mistr spotřeby staré hlučné TD...

Napsal: 15 kvě 2011, 10:53
od mir77
Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr :D
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější ;)

Napsal: 16 kvě 2011, 09:15
od ciko
a co tak si nepocul tu oktavku kvoli vysokemu hluku toho proti auta co snim siel na sprinty...

Napsal: 16 kvě 2011, 14:49
od mato8625
mir77 píše:Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr :D
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější ;)
k tomuto nazoru sa tiez pridavam,skusal som to na PD-cku,synchronizacia kluka vacka,ked som posunul vacku v protismere:vysledok bol tiksi chod motora,lepsia reakcia na plyn a huzevnatost.Ale problem nastal s priemernou spotrebou na palubaku ukazovalo to menej(to by mi ani nevadilo)horsie to bolo ale zo startovanim pri studenom motore alebo nizsej vonkajsej teplote.zvolil som preto kompromis synchronizaciu nemam nastavenu na nulu ale do minusu.to su moje poznatky ktore nikomu nevnucujem ani nedoprucujem ;)

Napsal: 17 kvě 2011, 08:16
od corleone
Nene kluci auto kolem mě projelo a kdybych ho neviděl tak ani nevím že projelo .Ptal sem se borca ale on neveděl vůbec která tluče :D.Dělali mu to v Blavě MM Racing myslím.Nechápal sem to škoda že sem neměl kameru bych to natočil a nechápali by ste taky :D