Oprava záslepek olejových kanálků v hlavě PD 2.0 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 30 pro 2008, 21:03
Odpovědi: 0

Oprava záslepek olejových kanálků v hlavě PD 2.0 tdi

Příspěvek od danielkiraly »

Nazdar chlapi,

řeším teď celkovou hlučnost motoru, jak se ukázalo, jsou vypadlé záslepky olejových kanálků v hlavě...Shánět jiné z vrakáče se mi nechce, protože po montáži tento problém nastane znovu (jsou nalisované)

Chci mít jistotu a proto chci do otvorů vyrobit závity, našroubovat "červíky" a ještě pro jistotu zalepit nějakou dvousložkou...

Problém je, že nemám garáž ani vybavení.

Chci se proto zeptat, najde se zde někdo z Prahy, kdo garáž má, má závitniky atd. a je ochoten se do toho pustit? Samozřejmě zaplatím.. vyhovoval by mi víkend, ale přes týden by to taky nevadilo. Nejlépe, kdo má s tím zkušenost

Doma pod holým nebem a na koleni to dělat nejde

Díky
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Protože vypadly zaslepky, tak je PD víc hlučný? Jak je tohle možný, uměl by to někdo vysvětlit?
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

RomanF píše:Protože vypadly zaslepky, tak je PD víc hlučný? Jak je tohle možný, uměl by to někdo vysvětlit?
Ztráta tlaku oleje v hlavě.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“