Stránka 1 z 1

Ford 1.8TD

Napsal: 20 kvě 2011, 07:07
od Petr.C
Mám Ford Mondeo 1.8TD 99, při nastartování mám, tak 3 minuty nestaly chod motoru. V čem muže být chyba?

Napsal: 20 kvě 2011, 07:16
od omega001
miliony veci,treba spatne tlaky....

Napsal: 20 kvě 2011, 08:47
od Petr.C
Tlaky jsem dělal 14,3- 15,0 Mpa jak jsem tady někde četl,že je menší než u jedničkovyho Mondea. Dneska udělám žaviče, ale nevím jestli mají tak dlouho vliv na chod motoru.

Napsal: 20 kvě 2011, 10:29
od jericho-3
A kouří to bíle, než se to probere..? Mohla by být také zapadlá nafta a jedním z důvodů může být "slavík" v šroubu přepadu na čerpadle/patrně Lucas/..Bývá vyšoustaný... :)
A možná by stálo změřit tlaky zastudena,popřípadě vent. vůli..

Napsal: 20 kvě 2011, 19:52
od origoš
Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.

Napsal: 22 kvě 2011, 12:41
od Petr.C
Díky za rady,zkusím udělat tlaky,měnila se hlava,tak si to mohlo sednout,kouří to modře ale olej to nežere.

Napsal: 22 kvě 2011, 12:55
od jericho-3
Jestli to kouří modře, olej to žere..Teď jde o to, zda hladinu neudržuje přibývající nafta...

Napsal: 22 kvě 2011, 21:32
od Non1
Áno, u tohoto motora asi nič nezvyčajné.

Napsal: 26 kvě 2011, 08:09
od MarekTD
Co takhle predvstrik ? Ten prece pri studenym motoru dava pilotni vstrik kdy vyrovnava chod motoru aby se optimalne zahral valec na normalni vstrikovani. Zkusil bych ten....ja ho mam taky v haji a dela mi to presne to co tobe, rano, pri studenym motoru dyz ho nastartuju tak bezi nepravidelne, vypada to skoro jako kdyby mel epileptickej zachvat :D ale behem par min se to srovna kdyz se ten valec dostatecne zahreje.

Napsal: 13 srp 2011, 18:10
od Petr.C
Už zase začínám mít problémy s chodem motoru,myslel jsem,že to je vstřikama,filtrem ..... . Teď jsem ale vypozoroval,že když nastartuju auto a i při volnoběžných otáčkách mi to hodně kolísá a pak šlápnu na plyn,tak se motor dusý(pří jízdě,u neutrálu to není znát).Když ale vypnu motor a znova nastartuju,tak je to v pořádku i auto při vyšších otáčkách jede v pohodě.Mě to přijde jako kdyby byla špatná gumička na elektrickým ventylu,který vypíná motor.
U MKI jsem měl taky špatný ten elektrický ventyl ale to mi auto pořád běželo,tak jsem ho musel vypínat ručně na čerpadle než jsem ho vyměnil.
Je možný,že by to v čerpadle takhle blblo,kdyby bylo poškozený,nebo čím to je?

Napsal: 13 srp 2011, 18:53
od dodi911
Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.

Napsal: 14 srp 2011, 07:19
od bjukemen
origoš píše:
Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.

...až ma zmrazilo ked som si predstavil že motor ma naozaj kompresne tlaky iba 1 to by už nenaštartovalo..až potom som sa spamatal že to myslel vstreky

Napsal: 15 srp 2011, 11:25
od Petr.C
dodi911 píše:Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.
Tak jsem koukal na ten šroubek,ten pístek se mi zdá,že tam chodí dobře.Prostě to je zajímavý,někdy to dělá a někdy ne,že i na volnoběžný otáčky je nestálí chod-jednou mi to i chcíplo.Líta to třeba mezi 800 a 1100 .Vypnu klíček a znovu nastartuju a je to třeba v pohodě.

Napsal: 15 srp 2011, 11:44
od bjukemen
..predpokladam že bude na vine Lucas