Stránka 1 z 1
Ford 1.8TD
Napsal: 20 kvě 2011, 07:07
od Petr.C
Mám Ford Mondeo 1.8TD 99, při nastartování mám, tak 3 minuty nestaly chod motoru. V čem muže být chyba?
Napsal: 20 kvě 2011, 07:16
od omega001
miliony veci,treba spatne tlaky....
Napsal: 20 kvě 2011, 08:47
od Petr.C
Tlaky jsem dělal 14,3- 15,0 Mpa jak jsem tady někde četl,že je menší než u jedničkovyho Mondea. Dneska udělám žaviče, ale nevím jestli mají tak dlouho vliv na chod motoru.
Napsal: 20 kvě 2011, 10:29
od jericho-3
A kouří to bíle, než se to probere..? Mohla by být také zapadlá nafta a jedním z důvodů může být "slavík" v šroubu přepadu na čerpadle/patrně Lucas/..Bývá vyšoustaný...

A možná by stálo změřit tlaky zastudena,popřípadě vent. vůli..
Napsal: 20 kvě 2011, 19:52
od origoš
Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.
Napsal: 22 kvě 2011, 12:41
od Petr.C
Díky za rady,zkusím udělat tlaky,měnila se hlava,tak si to mohlo sednout,kouří to modře ale olej to nežere.
Napsal: 22 kvě 2011, 12:55
od jericho-3
Jestli to kouří modře, olej to žere..Teď jde o to, zda hladinu neudržuje přibývající nafta...
Napsal: 22 kvě 2011, 21:32
od Non1
Áno, u tohoto motora asi nič nezvyčajné.
Napsal: 26 kvě 2011, 08:09
od MarekTD
Co takhle predvstrik ? Ten prece pri studenym motoru dava pilotni vstrik kdy vyrovnava chod motoru aby se optimalne zahral valec na normalni vstrikovani. Zkusil bych ten....ja ho mam taky v haji a dela mi to presne to co tobe, rano, pri studenym motoru dyz ho nastartuju tak bezi nepravidelne, vypada to skoro jako kdyby mel epileptickej zachvat

ale behem par min se to srovna kdyz se ten valec dostatecne zahreje.
Napsal: 13 srp 2011, 18:10
od Petr.C
Už zase začínám mít problémy s chodem motoru,myslel jsem,že to je vstřikama,filtrem ..... . Teď jsem ale vypozoroval,že když nastartuju auto a i při volnoběžných otáčkách mi to hodně kolísá a pak šlápnu na plyn,tak se motor dusý(pří jízdě,u neutrálu to není znát).Když ale vypnu motor a znova nastartuju,tak je to v pořádku i auto při vyšších otáčkách jede v pohodě.Mě to přijde jako kdyby byla špatná gumička na elektrickým ventylu,který vypíná motor.
U MKI jsem měl taky špatný ten elektrický ventyl ale to mi auto pořád běželo,tak jsem ho musel vypínat ručně na čerpadle než jsem ho vyměnil.
Je možný,že by to v čerpadle takhle blblo,kdyby bylo poškozený,nebo čím to je?
Napsal: 13 srp 2011, 18:53
od dodi911
Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.
Napsal: 14 srp 2011, 07:19
od bjukemen
origoš píše:Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.
...až ma zmrazilo ked som si predstavil že motor ma naozaj kompresne tlaky iba 1 to by už nenaštartovalo..až potom som sa spamatal že to myslel vstreky
Napsal: 15 srp 2011, 11:25
od Petr.C
dodi911 píše:Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.
Tak jsem koukal na ten šroubek,ten pístek se mi zdá,že tam chodí dobře.Prostě to je zajímavý,někdy to dělá a někdy ne,že i na volnoběžný otáčky je nestálí chod-jednou mi to i chcíplo.Líta to třeba mezi 800 a 1100 .Vypnu klíček a znovu nastartuju a je to třeba v pohodě.
Napsal: 15 srp 2011, 11:44
od bjukemen
..predpokladam že bude na vine Lucas