audi A4 r.v.96 tdi 81 kW automatická převodovka KO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

audi A4 r.v.96 tdi 81 kW automatická převodovka KO

Příspěvek od slovacek.milos »

na automatu AG4 mám závadu OO258, magnetický ventil č.1 N88 přerušení zkrat na kostru, do převodovky vede 1O pinovýkulatý konektor ale nevím kde sehnat njaký manuál které piny měřit při této poruše, a jak ten ventil případně vyměnit,

závada začínala tak že automat nezařadil dvojku prostě njakoby vyskočila a auto nejelo, pokyn na zařazení OK a dvojka se i v řj v bloku měřených hodnot ukázala jako zařazená, pamět závad O

asi po hodině trápení naskočila závada 258 nejde smazat a jede to stále jen na trojku dík miloš ;)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

selenoidy-elektrohydraulicke ventily sa daju premerat. Su tam ventily roznych farieb, takze pomoze Ti , ze ich porovnas. Staci Ti obycajny merak s meranim odporu. Ak bude mat nejaky ventil inu hodnotu, je vadny, TREBA HO VYMENIT. Oprava nemozna /ak je vadna cievka/. Ak sa meranim k nicomu nedopracujes, moze byt pridrety alebo je v nom necistota. Toto sa da odstranit jedine demontazou šupatkovej skrinky a vybratim vadneho ventila. Ale otvorit, vycistit a nastavit myslim ze nezvladnes, na to su specialne pripravky. Repas celej supatkovej skrinky stoji 600eur, nova vyse 1700eur.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 23 kvě 2011, 23:26, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lubomt píše:selenoidy-elektrohydraulicke ventily sa daju premerat. Su tam ventily roznych fariab, takze pomoze Ti , ze ich porovnas. Staci Ti obycajny merak s meranim odporu. Ak bude mat nejaky ventil inu hodnotu, je vadny, TREBA HO VYMENIT. Oprava nemozna /ak je vadna cievka/. Ak sa meranim k nicomu nedopracujes, moze byt pridrety alebo je v nom necistota. Toto sa da odstranit jedine demontazou šupatkovej skrinky a vybratim vadneho ventila. Ale otvorit, vycistit a nastavit myslim ze nezvladnes, na to su specialne pripravky. Repas celej supatkovej skrinky stoji 600eur, nova vyse 1000eur.
já zase vsázím na elektriku, tyto potíže začal mít když pršelo ale auto se vždy rozjezdilo, proto hledán N88 čísla pinů na převodovce a na řj pod nohama spolujezdce

na trojce už byl i minulý rok nebo to nechtělo hodit čtveru, všichni tvrdili že je to převodovkou tak se přehodila a problmy byly stejné, problém byl ve snímači otáček a snímači rychlosti, promblém je totiž i v tom že v paměti zívad skočí snímač rachlosti KO, vyměníš a nic a ta řj tím myslí snímač otáček, ty snjmače mají takovou valitu že maká tak každý třetí :(
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

moze sa stat ze mas vadny 7-polovy multifunkcny spinac 095 919 823 B
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lubomt píše:moze sa stat ze mas vadny 7-polovy multifunkcny spinac 095 919 823 B
múže ale v paměti závad je N88 a dokud tam ta závada bude řadit to nebude,
KAPS Automatic
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 kvě 2011, 08:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od KAPS Automatic »

Dobrý den. Závada bude s největší pravděpodobností v elektormagnetickém solenoidovém ventilu N88. Není však vyloučena, že nebude poškozený konektor, případně vnitřní kabeláž převodovky. Zašlete mi prosím VIN karoserie a zjistíme které PIN je nutné prověřit. Solenoid se nachází na hydraulickém rozvaděči a pro jeho výměnu není třeba demontovat převodovku. Pouze vypustit olejovou náplň a demontovat vanu. Hned pod vanou je hydraulický rozvaděč. Materiál držíme běžně skladem, rovněž jsme ochotni nabídnout vám výměnu. V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat naši firmu KAPS Automatic s.r.o., www.kaps.cz, tel 602718762.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

KAPS Automatic píše:Dobrý den. Závada bude s největší pravděpodobností v elektormagnetickém solenoidovém ventilu N88. Není však vyloučena, že nebude poškozený konektor, případně vnitřní kabeláž převodovky. Zašlete mi prosím VIN karoserie a zjistíme které PIN je nutné prověřit. Solenoid se nachází na hydraulickém rozvaděči a pro jeho výměnu není třeba demontovat převodovku. Pouze vypustit olejovou náplň a demontovat vanu. Hned pod vanou je hydraulický rozvaděč. Materiál držíme běžně skladem, rovněž jsme ochotni nabídnout vám výměnu. V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat naši firmu KAPS Automatic s.r.o., www.kaps.cz, tel 602718762.
dík moc ten vin pokud jsem to dobře opsal je WAUZZZ8DZVA029277, potřebuji kterí to jsou piny na převodivce je to kulatý 1O ti pinový konekter a když ho odpojím tak je stejná zívada ne všech ventilech,

taky bych potřeboval kterí to jsou piny na řídící jednotce, je jen potřeba vyloučit i vedení elektrik, zívada se projevovalal po dešti, někdy tam byla trojka, jindy to nečadilo števrku nyní závada N88 a v převodovce je zařazená trvale trojka dík moc, miloš
KAPS Automatic
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 kvě 2011, 08:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od KAPS Automatic »

Dobrý den. Zjistím danné zapojení a zašlu vám schéma. Pošlete mi prosím kontaktní email, kam Vám můžeme zaslat schéma elektrické instalace. S pozdravem Radek Marvan, KAPS Automatic s.r.o.
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Ahoj Miloš ako to dopadlo s tým tvojim automatom.Mám tú istú prevodovku a podobný problém.Neviem ale zistiť ktorý konkrétny ventil mám vymeniť
lebo 5 ventilov je na chlp rovnakých(asi ovládacie) a dva iné(asi komfortné)
Chcel by som jeden vymeniť(N89) ale všetky sú ak od jednej matere.
Neviem ani nikde nájsť schému zapojenia prevodovky.Ak môžeš porad budem veľmi vdačný...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterA4 píše:Ahoj Miloš ako to dopadlo s tým tvojim automatom.Mám tú istú prevodovku a podobný problém.Neviem ale zistiť ktorý konkrétny ventil mám vymeniť
lebo 5 ventilov je na chlp rovnakých(asi ovládacie) a dva iné(asi komfortné)
Chcel by som jeden vymeniť(N89) ale všetky sú ak od jednej matere.
Neviem ani nikde nájsť schému zapojenia prevodovky.Ak môžeš porad budem veľmi vdačný...

když se podíváš zezadu na převodovku tak zleva máš kokenktor snímač rychlost 3 pin, pak snímař otáček 2pin, kulatá konektor na vetily 1O pin a vpravo je obdelníkový na multifunkční spinač,

pokud odděláš ten kulatý konektor tak je očíslovaný 1O pinů a pin č,4 je na N89, kostra je společná na pinu č.1 jen N93 má kostru na pinu 2,

tak si ho najdí podle pinu 4, firma kaps ho má sladem telefon i WWW máš v příspěvku,

u mě je to tak že borec se žení a jezdí na trojku ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a jaký máš problém co to dělá s vadným N89,

po stránce elektrické to maká tak že pokud je v paměti závad jakákoliv závada tak to neřadí 4 nebo jezdí na trojku ;)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

slovacek.milos píše:
peterA4 píše:Ahoj Miloš ako to dopadlo s tým tvojim automatom.Mám tú istú prevodovku a podobný problém.Neviem ale zistiť ktorý konkrétny ventil mám vymeniť
lebo 5 ventilov je na chlp rovnakých(asi ovládacie) a dva iné(asi komfortné)
Chcel by som jeden vymeniť(N89) ale všetky sú ak od jednej matere.
Neviem ani nikde nájsť schému zapojenia prevodovky.Ak môžeš porad budem veľmi vdačný...

když se podíváš zezadu na převodovku tak zleva máš kokenktor snímač rychlost 3 pin, pak snímař otáček 2pin, kulatá konektor na vetily 1O pin a vpravo je obdelníkový na multifunkční spinač,

pokud odděláš ten kulatý konektor tak je očíslovaný 1O pinů a pin č,4 je na N89, kostra je společná na pinu č.1 jen N93 má kostru na pinu 2,

tak si ho najdí podle pinu 4, firma kaps ho má sladem telefon i WWW máš v příspěvku,

u mě je to tak že borec se žení a jezdí na trojku ;)
to je dobry expert :D
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Problém je ten že 2 a 4 stupeň radí s nechutným preklzom,pokiaľ radí dvojku na rovine čiže hydraulicky ešte sa s tým tá prevodovka vysporiada
ale ked radí do štvorky cez zamknutý menič tak otáčky vyletia ako keby si na manuály pri akcelerácii stlačil spojku,proste na chuja.Opravári automatov
mi stále tvrdili že je zlá brzda B2 ale ja som ju pol roka dozadu menil a dám krk za to že je dobrá,pretože niekedy to nespraví,zhruba zo sto zaradení raz.
Takisto ked som menil pred mesiacom RJ automatu tak to asi hodinu šlapalo
ako nové.Preto viem že to je elektr.závada.Ked na to neprídem tak tú novú brzdu zoderie a potom nebudem vedieť v akom je stave.Naštastie auto jazdí málo.Meral som aj ventily iba jeden s tých viacerých podobných mal odchýlku asi 4 ohmy tak neviem či taká odchýlka môže toto spraviť alebo je chyba niekde v kabeláži od RJ do prevodovkových konektorov alebo kde?????Táto prevodovka je vymenená takže všetky snímače mi ostali zo starej spálenej prevodovky.Menil som komplet všetky a stále to isté takže v snímačoch to asi nebude a aj diagnostika o nich tvrdí že makajú.Dával som tam dokonca aj starú šúpatkovú skrinku a na tej dvojka-štvorka celkom v pohode ale nešiel Reverse a trojka šklbala tak že som myslel že odtrhne spojku.Takže predpokladám že problém je v tých posratých ventiloch.Potreboval by som vedieť kompletné osadenie na 10-pinovom konektore ktorý pin ide ku ktorému ventilu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34010
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a v paměti závad máš co ?

pokud najdeš v paměti závadu tak ti to řadit nikdy nebude,!!!!!!!

pin jedna je společná kostr, pin dva kostra na N93, pin 3 N88,pin 4 N89,pin5 N9O pin 6 N91, pin 7 N92 pin 8 N93, pin 1O N94 a pin 12 G93


co se týče výměny té řj tak se mnou si to taky tak hrálo vymazal jsem pamět a převodovka řadila kidně půl dne , naskošila závada snímač otáček KO a nešla čtverka,
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Ja viem že ked tam bude závada tak to radiť nebude lebo bude núdzový režim.Ja tam ale nič zápísané nemám, ten ventil sa tam zapíše iba ked je prerušené vedenie alebo skrat.čo sa týka tých RJ tak sú uplne hrozné a majú pomalú prenosovú rýchlosť.Ked pustím v meraných hodnotách všetky tri riadky tak ked trebárs zaradím z R do N tak to ukáže až za tri sekundy.
Toto osadenie som ale potreboval zistiť lebo som to nemohol nikde nájsť
a v noťasi v ktorom som mal všetky programy a schémy klakol harddisk
takže teraz ked niečo potrebujem a nemôžem to vygoogliť tak musím takto otravovať.Moc si mi pomohol dnes to pozriem či ten pin sedí s tým ventilom čo má väčší odpor a možno ho aj hned vymením až ostane čas.Ked to prestane tak ti napíšem ako to dopadlo.Ešte tam mám jeden starý problém a to taký že prevodovka radí neskoro ked je olej studený ale s tým už budem otravovať asi elektrikára lebo to vyzerá byť na dlho.Ale aj tak díkes...cau
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“