alfa 156 2.4 jtd 100kw

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

alfik píše:
Torgan píše:podavacie cerpadlo by malo tlacit 3-5 Bar. Pokial je to menej uz je niekde problem
Tato hodnota ma byt za filtrom,alebo pred filtrom?
Mne to dava tak isto ako sikinovi 1,7-1,8. Budik napojeny medzi filter a VT cerpadlo.
Alfik,

Dej si live data na tlak paliva... a dej akcni cleny spustit cerpadlo a uvidis na kolik se ti zvedne tlak paliva .... Mi se u stila zvedla na cca 5-6......

Tam aspon poznas jestli to neco tlaci....
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kecka píše:
alfik píše:
Torgan píše:podavacie cerpadlo by malo tlacit 3-5 Bar. Pokial je to menej uz je niekde problem
Tato hodnota ma byt za filtrom,alebo pred filtrom?
Mne to dava tak isto ako sikinovi 1,7-1,8. Budik napojeny medzi filter a VT cerpadlo.
Alfik,

Dej si live data na tlak paliva... a dej akcni cleny spustit cerpadlo a uvidis na kolik se ti zvedne tlak paliva .... Mi se u stila zvedla na cca 5-6......

Tam aspon poznas jestli to neco tlaci....
Takze tych 5-6 mas na rampe pri spustenom cerpadle cez akcne cleny? To tam urcite nebudem mat,lebo ten srob s kulickou co je na filtry to pri 1,8 pusti spatky do nadrze. Ale zajtra to zmeram.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Jo na liste jak pustim akcni cleny..... ale asi presnejsi by bylo tam za filtr dat budik a merit :) :)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak tlaci to 1.8
Testovane v live data aj podla budika. Cerpadlo pri spusteni zopne 3x,takze tam skace 1,8-0-1,8-0-1,8-0.
Co ma ale zarazilo,(skusal som to opakovane) a niekedy spusti cerpadlo len 1x,niekedy 2x. Ale to moze byt aj chyba v komunikaci.
Dalsi poznatok je taky,ze ked je auto studene,cerpadlo neni vobec pocut. Keby neskace rucicka budiku,tak ani neviem,ze zoplo. Ked sa to ohreje,tak ho je pocut o dost viac.
A este ma sere to rele PČ.
Ked spustim test,tak cvakne 3x jak cerpadlo. Ked ho vytiahnem test spustit nejde,ale po kluci ho normalne zapne. Aj ide auto nastartovat. Je to napajane este z niecoho ineho?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja kdyz jsme dal test akcnich clenu a tes cerpadla,tak to jen nejak zacvakalo co si pamatuju a pak mi nesel absolutne nastartovat motor bylo to zablokovane .
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

Asi ste odhalili moju zavadu, ktoru som popisal podrobne tu : http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=15&t=702
Pri zapnutom cerpadle som na budiku nameral oklo 2,1bar. po vypnuti sa zastavilo na 1,6 Namontoval som druhy regulator z auta na ktorom to neblblo a ten si drzal 1,8. kukám do etechu, píšu vraj 3 - 5 Bar. Par minut premyslam ako poštelujem zalisovaný regulačný ventil, no bez šance. pohladal som regulátor z avie , navaril na prechodku dlhu maticu, vysustruzil holender, a zapojil oba regulatory seriovo. Aviacky naladil na rozumnu hodnotu (cca 3.8bar) a zistil som že už som to robil dve hodiny a už je polnoc, takže testovanie zajtra.

http://miki2t.rajce.idnes.cz/regulatorNTdoJTDavia/#

Obrázek
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tiez som pouzil ventil z Liazky a stelovaci. Daju sa menit pruzinky. Tlak som dal na 3,5 baru,ale pri plnom plyne to klesa zas az k 1,5. Podla mna to cerpadlo uz nestiha.
A to rele,jak bolo spominane ked vytiahnem,tak auto v pohode ide.
Skuste si ho niekto vytiahnut,ci vam pojde nastartovat auto?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

V manuale je napisane ze 0,5baru je minimalny spolahlivy tlak.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

(wallbash) nepobiram:D:D ja to ani nezmerim nemam na to prostredky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

alfik píše:Tiez som pouzil ventil z Liazky a stelovaci. Daju sa menit pruzinky. Tlak som dal na 3,5 baru,ale pri plnom plyne to klesa zas az k 1,5. Podla mna to cerpadlo uz nestiha.
A to rele,jak bolo spominane ked vytiahnem,tak auto v pohode ide.
Skuste si ho niekto vytiahnut,ci vam pojde nastartovat auto?
tobe jde nastartovat bez rele??? ja myslim,ze je pro start dulezite,protoze kdyz ho pri behu motoru vyndam zdechne a napise mi stejne chyby jako kdyz zdechne motor samovolne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“