Malý výkon motoru a vysoká spotřeba Octavia 81KW ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Malý výkon motoru a vysoká spotřeba Octavia 81KW ASV

Příspěvek od Irka »

Zdravím,

potřeboval bych pomoct/radu s moji Octavii 81KW ASV. Auto má výkon jako SDI rozjet se to rozjede, ale výkon nikde. Měl jsem to nabodnuté na vag a žádná chyba. Auto nepadá do nouzového režimu.
Turbo jsem měnil z důvodu, že protíkal olej a zacpávalo se. K tomu jsem vyměnil i intercooler + senzor na něm. Než jsem vyměnil turbo (za repas), tak to auto taky nejelo, ale to bylo z důvodu zatuhlých lopatek - viz. chyba 17965. Už fakt nevím ... nemohla by to dělat váha vzduchu, N75, případně špatně seřízené turbo nebo mě napadá ucpaný kat (jak tam natekl olej - otázka je zda tam natekl....).
Kolem 2500tis otáček to má snahu zabrat, ale celkem nic moc... po třech tisících to spadne. Turbo dle diagnostiky mi tlačí maximálně něco pod 1800.
Naposledy upravil(a) Irka dne 11 čer 2011, 20:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

to ti to turbo moc netlačí , podívej se jestli se po nastartování zatáhne regulace na turbu až nadoraz
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Ano, regulace se zatáhne..... Je normální aby elektromagnetický ventil (hadička z něj vede do turba) po vypnutí motoru vydával divné zvuky? Jinak dnes jsem poměnil všechny hadičky kolem ventilů apod. - nijak velká změna :-(
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

A hýbou se stavěcí lopatky ?

Příspěvek od Richard Šurek »

Jestli není po repasi špatně složené turbo a chodí tyčka s čepem , ale věneček už nasazený není , tak ty lopatky se nehýbou . Shoď výfukovou přírubu a zkus tam šáhnout . (LOL)
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

A co ty elektromagnetické ventily? Mohly by takto ovlivnit tlak turba?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Greatone »

Ja som mla podobny problem...auto som nastartoval, pridal som plyn na podlahu a otačky išli iba na cca 3500 a koniec, mal som jednu vahu vzduchu odloženú , vymenil som a auto opäť šlape ako hodinky :)

Golf 1,9TDI 81kw ASV .. :)
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Otáčky motoru já neřeším..... jdou i do červeného ....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co naftový filtr a tyhle věci ? Aby to bylo turbem vůbec...
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Naftový, vzduchový, olejový filtr + rozvody + olej jsem měnil před týdnem.... Předvstřik je udělán taky....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Tak, váha vzduchu mi hlásí dle diagnostiky cca. 100 - 150 míň než je požadovaná hodnota :-( co doporučujete bosh nebo pierburg?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Určitě Bosch, Pierburg jsem několikrát vracel že s novým auto nejelo...
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Tak to byla váha vzduchu. Auto jede jak zamlada :-)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Pánové ještě jeden malý (no vlastně velký) problém. Mám stále moc velkou spotřebu. Kombinovaná okrsky-město-dálnice cca.400km je 8.3L/100km. Podezřelé je i to že mám na volnoběh když stojím na místě se zahřátým motorem 1,6L/h. Nesetkali jste se někdo s tímto problémem? předvstřik mám podle TDI grafu poblíž modré a rozvody seřízené mám....

Díky za každý nápad...
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ta spotreba na volnobeh je dost.Jednotka je upravana?Myslim Chip.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

To netuším, ale myslím že ne ... jel jsem s tím max 190 (což je relativně maximálka - dál už se tomu nechtělo)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“