Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO
Pri mirnem zrychlovani motor obcas lehce zacne chvilickama pribrzdovat nebo cukat a je pri to slyset takovej divnej zvuk jakoby zarachta(ot. vetsinou 1800 - 2300, na kvaltu nezalezi, spojkova sada nova-delalo to i pred), kdyz na nej slapnu, vse v pohode. Prikladam log (tam to ale neskubalo).. Hodnoty u vstriku 0,14 -0,21 -0,19 0,24 Moc do toho nevidim, tak netusim po cem jit.. Dik
http://leteckaposta.cz/685305084
http://leteckaposta.cz/685305084
Naposledy upravil(a) marhan dne 31 srp 2011, 18:42, celkem upraveno 3 x.
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Jak jsem psal, spojkova sada nova, mel jsem i uvolneny lozisko v obale prevodovky, puvodne jsem myslel, ze to dela prave prevodovka, ale byl jsem u Sixty, kterej to opravil, ale ten zvuk se obcas stale ozyva.. Jeste jsem zapomnel napsal, ze to mam chipnuty, ale 10tkm bez problemu a zaclo to zlobit asi pred ctvrt rokem.. Nejhorsi je, ze treba dva dni to nedela nic a pak to zas "zarachta" a zacuka, neni too teda nijak vyrazny, obcas mam "moc citlivy usi" ale podle me to normalni neni...
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Tzn., ze kdyz by byly spatny gumicky na vstricich, byly by ty hodnoty jiny? Jde mi o to, jestli to zacukani a zarachtani nemuze zpusobovat prave podfukujici vstrik... Ted, kdyz je teplo, tak se to projevuje vic.. DikOťasTDi píše:ty hodnoty vstřiků nejsou špatné...
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Ja myslel, ze se vymackavaji jen 16V nebo ne? Prave premejslim, jestli nejdriv nechat preflashovat ridici jednotku nebo jestli nejdriv udelat ty gumicky pod vstriky.. Porad mi prijde divny, proc to ale pri tom zaskubani vydava ty "pazvuky"..jura2 píše:pozrel by som sa na dosadacie plochy vstrekov.
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Ahoj, řeším podobný problém (dle popisu bych řekl, že identický), ale u 2.0 TDI BPW. Spojka měněna, olej v převodovce měněn, cca 20k km na čipu, teď jsem zkusil vrátit původní nastavení jednotky a cukání stále.
Hodnoty u střiků se mi pohybují cca -0,3 +0,01 +0,02 +0,4. Nějak se přikláním k těm střikům (jedničce a případně čtyřce). Kdyby si na něco narazil (nebo někdo z fóra), budu moc rád za info.
Hodnoty u střiků se mi pohybují cca -0,3 +0,01 +0,02 +0,4. Nějak se přikláním k těm střikům (jedničce a případně čtyřce). Kdyby si na něco narazil (nebo někdo z fóra), budu moc rád za info.
podle mně-když jednou začne podfoukávat vstřik-tak už to dělá bordel víceméně pořád.tlaky jsou tam tak vysoké,že nejde aby to někdy fouklo a někdy ne.to už bych více věřil,že blbne něco s elektrikou...
ty korekce jsou úplně v pořádku,odchylka 0,4 je prd....
ty korekce jsou úplně v pořádku,odchylka 0,4 je prd....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevubafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo
Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D
Diky za info
Huml: by se dalo ověřit hlídáním regenerace DPF než se něco změní na turbu ne? Nicméně děkuji za názor a informaci
mikko22: Ne, diagnostika nic, váha vzduchu by měla být dle všeho ok, turbo a jeho tlaky taktéž. V mém případě dochází k cukání náhodile, stalo se mi už za studena i za tepla. Nejčastěji se stává při mírné akceleraci (ne plný kotel) a u 2. a 3. rychlostního stupně v otáčkách 2200, 2400 a 2600 za minutu. Ale i v případě 4., 5. se někdy zaštestí a zacuká si, pokud jsem dobře zpozoroval, stačí v danou chvíli víc "ťuknout" na plyn a cukání+zvuk zmizí. U 1. rychl. stupně mám taky podezření, ale tím jak je krátká a motor se přece jen rychleji vytočí, nejsem si stoprocentně jist, ale řekl bych, že někdy udělá to samé u cca 1800 ot/m. Každopádně u úplného sešlápnutí plynu problém nebývá, vždy mírná akcelerace, popř. normální..
mikko22: Ne, diagnostika nic, váha vzduchu by měla být dle všeho ok, turbo a jeho tlaky taktéž. V mém případě dochází k cukání náhodile, stalo se mi už za studena i za tepla. Nejčastěji se stává při mírné akceleraci (ne plný kotel) a u 2. a 3. rychlostního stupně v otáčkách 2200, 2400 a 2600 za minutu. Ale i v případě 4., 5. se někdy zaštestí a zacuká si, pokud jsem dobře zpozoroval, stačí v danou chvíli víc "ťuknout" na plyn a cukání+zvuk zmizí. U 1. rychl. stupně mám taky podezření, ale tím jak je krátká a motor se přece jen rychleji vytočí, nejsem si stoprocentně jist, ale řekl bych, že někdy udělá to samé u cca 1800 ot/m. Každopádně u úplného sešlápnutí plynu problém nebývá, vždy mírná akcelerace, popř. normální..