Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO

Příspěvek od marhan »

Pri mirnem zrychlovani motor obcas lehce zacne chvilickama pribrzdovat nebo cukat a je pri to slyset takovej divnej zvuk jakoby zarachta(ot. vetsinou 1800 - 2300, na kvaltu nezalezi, spojkova sada nova-delalo to i pred), kdyz na nej slapnu, vse v pohode. Prikladam log (tam to ale neskubalo).. Hodnoty u vstriku 0,14 -0,21 -0,19 0,24 Moc do toho nevidim, tak netusim po cem jit.. Dik

http://leteckaposta.cz/685305084

Obrázek
Naposledy upravil(a) marhan dne 31 srp 2011, 18:42, celkem upraveno 3 x.
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ty hodnoty vstřiků nejsou špatné...možná že se začíná projevovat setrvák...nedrnčí něco z převodovky na volnoběh?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

Jak jsem psal, spojkova sada nova, mel jsem i uvolneny lozisko v obale prevodovky, puvodne jsem myslel, ze to dela prave prevodovka, ale byl jsem u Sixty, kterej to opravil, ale ten zvuk se obcas stale ozyva.. Jeste jsem zapomnel napsal, ze to mam chipnuty, ale 10tkm bez problemu a zaclo to zlobit asi pred ctvrt rokem.. Nejhorsi je, ze treba dva dni to nedela nic a pak to zas "zarachta" a zacuka, neni too teda nijak vyrazny, obcas mam "moc citlivy usi" :) ale podle me to normalni neni...
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

OťasTDi píše:ty hodnoty vstřiků nejsou špatné...
Tzn., ze kdyz by byly spatny gumicky na vstricich, byly by ty hodnoty jiny? Jde mi o to, jestli to zacukani a zarachtani nemuze zpusobovat prave podfukujici vstrik... Ted, kdyz je teplo, tak se to projevuje vic.. Dik
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

pozrel by som sa na dosadacie plochy vstrekov.
e46 325 Xi
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

jura2 píše:pozrel by som sa na dosadacie plochy vstrekov.
Ja myslel, ze se vymackavaji jen 16V nebo ne? Prave premejslim, jestli nejdriv nechat preflashovat ridici jednotku nebo jestli nejdriv udelat ty gumicky pod vstriky.. Porad mi prijde divny, proc to ale pri tom zaskubani vydava ty "pazvuky"..
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

no riesil som to uz aj na AVF... Ale je pravda ze 16V na to trpia.
e46 325 Xi
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

A nemohlo by to drobne pribrzdeni a zarachtani (zvuk jako kdyz se neco pridira) pri jemnem zrychlovani kolem 2000 ot. zpusobovat turbo? Ze by se tamv nem zacalo neco na ten okamzik drit treba o obal?
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
bafikk
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 říj 2010, 14:38

Příspěvek od bafikk »

Ahoj, řeším podobný problém (dle popisu bych řekl, že identický), ale u 2.0 TDI BPW. Spojka měněna, olej v převodovce měněn, cca 20k km na čipu, teď jsem zkusil vrátit původní nastavení jednotky a cukání stále.

Hodnoty u střiků se mi pohybují cca -0,3 +0,01 +0,02 +0,4. Nějak se přikláním k těm střikům (jedničce a případně čtyřce). Kdyby si na něco narazil (nebo někdo z fóra), budu moc rád za info.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

podle mně-když jednou začne podfoukávat vstřik-tak už to dělá bordel víceméně pořád.tlaky jsou tam tak vysoké,že nejde aby to někdy fouklo a někdy ne.to už bych více věřil,že blbne něco s elektrikou...

ty korekce jsou úplně v pořádku,odchylka 0,4 je prd....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u motorů s DPF je turbo častou příčinou těchto projevů, většinou pomůže rozevření lopatek
bafikk
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 říj 2010, 14:38

Příspěvek od bafikk »

Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
mikko22
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 24 lis 2010, 18:31
Bydliště: slovensko, trstena, momentalne londyn

Příspěvek od mikko22 »

diagnostika ti nic nenasla?? robi ti to stale za studena aj za tepla?? v zatazi a pri zrychlovani?? 3-4-5 v nizsich otackach pri miernej akceleraci??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

bafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevu
bafikk
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 říj 2010, 14:38

Příspěvek od bafikk »

Huml: by se dalo ověřit hlídáním regenerace DPF než se něco změní na turbu ne? Nicméně děkuji za názor a informaci

mikko22: Ne, diagnostika nic, váha vzduchu by měla být dle všeho ok, turbo a jeho tlaky taktéž. V mém případě dochází k cukání náhodile, stalo se mi už za studena i za tepla. Nejčastěji se stává při mírné akceleraci (ne plný kotel) a u 2. a 3. rychlostního stupně v otáčkách 2200, 2400 a 2600 za minutu. Ale i v případě 4., 5. se někdy zaštestí a zacuká si, pokud jsem dobře zpozoroval, stačí v danou chvíli víc "ťuknout" na plyn a cukání+zvuk zmizí. U 1. rychl. stupně mám taky podezření, ale tím jak je krátká a motor se přece jen rychleji vytočí, nejsem si stoprocentně jist, ale řekl bych, že někdy udělá to samé u cca 1800 ot/m. Každopádně u úplného sešlápnutí plynu problém nebývá, vždy mírná akcelerace, popř. normální.. :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“