Stránka 1 z 1

ford s max 2008 piliny v nafte

Napsal: 09 čer 2011, 11:17
od wintrej
Ahojte včera som kamaratovi menil olej filtre a pozerám do palivového filtra a tam kovove piliny. čo to značí? treba to riešiť? Fordy nerobím vobec. bol to motor 103kw TDCI

Napsal: 09 čer 2011, 11:41
od xbobcz
Piliny ve filtru jsou vetšinou znak toho, že mu odchází vysokotlaké čerpadlo, že už je trochu přidřené.
Je jen otázka času kdy mu přestane dávat potřebný tlak a ještě to odnesou vstřikovače,
do kterých se mu ti piliny dostanou. Řešit to může dvěma způsoby, buď se toho rychle zbaví
dokud to normálně jezdí, nebo počítat s pořádně drahou opravou, čerpadlo, vstřiky a
komplet vyčištění palivového systému.

Napsal: 09 čer 2011, 20:27
od de-nitro
jo a ford nařizuje při takovymdle pruseru měnit i nádrž páč ty piliny jsou všude

Napsal: 09 čer 2011, 20:34
od papouch22
neres to jsou to blby filtry a je to tam moc videt a kazdej je z toho nervozni kdyz to vidi. maji to vsechny tyhle motory a vesele jezdi

Napsal: 09 čer 2011, 20:34
od hansdob
z 90% končí čerpadlo

Napsal: 10 čer 2011, 15:41
od lucky.jack
Kdyby tam měl zapouzdřenej filtr tak víte prd a bude vesele jezdit. Takhle ho to bude akorát hlodat (hm)

Napsal: 13 čer 2011, 11:24
od roman1648
Jj, je to u i HDi - ten plastovej bazmek je vždcky plnej takovejch jakoby mosaznejch pilin ať už auto jezdí bez problémů nebo ne
Pravidelně měnit filtry a tankovat kvalitní naftu, víc proti tomu jako běžnej uživatel bojovat nemůže...

Napsal: 14 čer 2011, 11:03
od wintrej
Dakujem za odpovede necháme to tak zatial a potom sa uvidí možno to pojde ešte aj 5 rokov bez poruchy on najazdi asi 10 tis km ročne možno ani to nie.

Napsal: 21 čer 2011, 12:42
od josef10
A MA TO CERPADLO V NADRZI? POKUD ANO TAK TO JSOU PILINY Z PODAVACIHO CERPADLA......KOMUTATOR STROUHA PILINY.... ;)

Napsal: 21 čer 2011, 18:52
od klifton007
ja by som to nebral na lahku váhu, lebo ak sa nemýlim tak niektore fordy maju vstrekovanie delphi , toto čerpadlo cca okolo 200 tis. km začne pomaly odchádzať takym spôsobom, že vplyvom opotrebenia materialu začne tvoriť piliny tie potom zaseru cely system .....ja som toto robil na renaulte megane 1,5 dci r.v. 2006, začalo sa to prejavovat nizkym tlakom v rampe , občas zle štartovanie až to uplne prestalo štartovať asi až na 15 krát, dal som repasovat čerpadlo - 270 eur, trysky 90 eur kus, vyčistil som komplet palivovy system vratane nadrže , a autičko šlape ako hodiny , je blbosť meniť iba jednu trysku alebo dať iba repasovať trysky, lebo pričinou je čerpadlo.....celkom ma to vyšlo okolo 700 eur iba materiál, montáž a demontáž a ostatnu robotu okolo toho som si robil sam.......v reanult servise by to vyšlo okolo 2500 eur
TAKŽE NEPODCEŇOVAŤ !!!!!!!!! lebo sa to vypomstí a bude to drahé

Napsal: 21 čer 2011, 19:19
od Hošík
Tak já jsem měl piliny ve filtru,co jsem koupil HDI.Mělo 60 000 rok a pul staré a piliny tam byly,jsou a budou.Začal jsem sintetiku olej do benzinu přidávat při tankování do nafty a je jich tam minimum,ale stejně se tam při každý výměně po 10 000 najdou.Mám 200 000 a zatím klid.Ťuk Ťuk. ;)