Záhada s N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Záhada s N75

Příspěvek od Golfisko »

Náhodně po vypnutí motoru se stává, že N75 začne jakoby pískat (jde do ní proud), pokud přiložím ruku doslova to rezonuje. Pokud hnedka zas nastartuju a chípnu motor přestane to.
Ventil necelý 2 roky starej. Nenapadne někoho co by to mohlo být? Diagnostiku nemám (wallbash)
Předem díky moc za odpovědi
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

Je tu okolo tejto otazky niekolko tem. Niekomu to bzuci, niekomu nie, ale vsetci sa zhodli ze pokial ten N75 cvaka tak je to OK. Pokial dobre reguluje turbo tak to vraj netreba riesit.
Mne osobne to tiez bzuci este par sekund po vypnuti motora.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46

Příspěvek od pepiknet »

no mě taky bzučí pár sek.,ale motor táhne pěkně tak neřeším,odpověď proč to bzučí jsem se jěště taky nedozvěděl
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Prostě záhada (LOL)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Po vypnutí motoru je v systému nějakou dobu podtlak. Nemůže to bzučení způsobovat netěsnost v membráně N75, kdy vzduch proudí skrz ní? Zkusil bych před vypnutím motoru odpojit konektor od N75. Pokud bzučení po vypnutí přestane, je to problém v elektrice. Pokud bude bzučet i bez zapojeného konektoru, je to netěsné. Pak samozřejmě vymazat chyby ;-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

taky bych řekl, že je to tou netěsností
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Vyzkouším výše zmíněné rady a uvidím, díky moc :)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

je to jednoznacne elektricke bzucanie, po odpojeni konektoru hned prestane. je to ako keby vkuse vibroval mobil
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Vyzkoušej a pak napiš (ventil bude stejný)....

http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=7&t=202
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“