problikává mazání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problikává mazání
Při zahřátém motoru problikává mazání co to může být je to BMW nafta 135 kw
No, zkusit může, ale turbo na to stojí 2000 usd, takže bych tam nalil to, co tam má být.jericho-3 píše:Vylej směs nafty s olejem, dej tam olej, který tak rád Miloš -superturbo ADS a zkus to..

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jestli nemáš rád turbo tak si s tím hraj jinak kvalitní olej je kvalitní olej...jericho-3 píše:Jde o to, zda ten předepsaný olej není smíchaný s naftou..Chvilku se to nepo.ere a bude vědět jak stoupne tlak. Nalil jsem takhle kvalitní olej a za týden jej vyléval...Ale použiju ho v naftácích v zimě ..je to samá nafta..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem?
Toť filosofická otázka...

Toť filosofická otázka...
nepropadat panice...
no filozofická otázka je spíš proč to neopravit aby nafta do oleje nešla starý TDI G3 vydrželo od výměny do výměny akorát PD olej žerou a jestli přibývá tak je ho kurevsky víc nad normál a na opotřebení motoru se kvalita oleje podepíše to mi věř zrovna řeším druhý vylágrovaný auto a že se mi to minulý týden sešlo obě 1,8T.....jericho-3 píše:Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem?![]()
Toť filosofická otázka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!