problikává mazání

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lp
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 25 led 2006, 07:51
Odpovědi: 0
Bydliště: prostějov

problikává mazání

Příspěvek od lp »

Při zahřátém motoru problikává mazání co to může být je to BMW nafta 135 kw
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To je první E39, že? To už bude mít hafo najeto. Změř tlak oleje. Stává se, že se olej zředí naftou z VT pumpy, nebo z netěsného vstřiku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
lp
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 25 led 2006, 07:51
Odpovědi: 0
Bydliště: prostějov

Příspěvek od lp »

Co stím co je potřeba opravit?Problikuje jen teplý a na volnoběh
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vylej směs nafty s olejem, dej tam olej, který tak rád Miloš -superturbo ADS a zkus to.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:Vylej směs nafty s olejem, dej tam olej, který tak rád Miloš -superturbo ADS a zkus to.. :)
No, zkusit může, ale turbo na to stojí 2000 usd, takže bych tam nalil to, co tam má být. ;) Pokud nepomůže, tak změřit tlak oleje a to se pak posunem dál.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, zda ten předepsaný olej není smíchaný s naftou..Chvilku se to nepo.ere a bude vědět jak stoupne tlak. Nalil jsem takhle kvalitní olej a za týden jej vyléval...Ale použiju ho v naftácích v zimě ..je to samá nafta.. :)
nepropadat panice...
Zety
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 12 dub 2011, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zety »

Mě to dělalo u přidřené kliky, tlak unikal kolem ložískových pánví
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jericho-3 píše:Jde o to, zda ten předepsaný olej není smíchaný s naftou..Chvilku se to nepo.ere a bude vědět jak stoupne tlak. Nalil jsem takhle kvalitní olej a za týden jej vyléval...Ale použiju ho v naftácích v zimě ..je to samá nafta.. :)
jestli nemáš rád turbo tak si s tím hraj jinak kvalitní olej je kvalitní olej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem? :)
Toť filosofická otázka...
nepropadat panice...
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

daj si zmerať tlak oleja, aj za studena, aj za tepla, v otáčkach, možno ti odchádza olejové čerpadlo, možno len zlé čidlo
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jericho-3 píše:Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem? :)
Toť filosofická otázka...
no filozofická otázka je spíš proč to neopravit aby nafta do oleje nešla starý TDI G3 vydrželo od výměny do výměny akorát PD olej žerou a jestli přibývá tak je ho kurevsky víc nad normál a na opotřebení motoru se kvalita oleje podepíše to mi věř zrovna řeším druhý vylágrovaný auto a že se mi to minulý týden sešlo obě 1,8T.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

tak to je fakt oprava na úrovni, ide mu nafta do oleja tak tam drbneme hustejší olej aby to ešte kus pojazdilo, ale rozobrať a pomeniť aspoň simeringy to už nie
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Na to musíš mít dva, ten co to chce udělat a druhého kdo to udělá..několikrát jsem to majiteli říkal...Jak píše Ladas ,u PD tenhle problém je, u rotačky tohle nebylo..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „BMW“