Petrolej a skusenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Petrolej a skusenosti
Ma nekdo skusenosti s jizdou na petrolej?Delam v jedne firme kde pouzivame neco velmi podobneho petroleji takze bych mel prisun ale nevim v jakem pomeru to mazat olejem kvuli cerpadlu.A jestli tam musim lit M2T nebo staci redit prevodakem ktereho mam doma dostatek.
Zde je technicky list meho paliva.Za radu budu vdecen.Budu to lit do siery 1,8TD cerpadlo Lucas
- Hodnota pH (při 20 °C):
- Teplota (rozmezí teplot)varu: 180 – 218 °C
- Teplota (rozmezí teplot)tání: < – 20 °C
- Bod vzplanutí: 62 °C
- Teplota vznícení: > 200 °C
- Hořlavost: III. třída nebezpečnosti podle ČSN 65 0201
- Výbušné vlastnosti:
- Meze výbušnosti: horní mez (% obj.) 7
dolní mez (% obj.) 0,6
- Oxidační vlastnosti: přípravek nemá oxidační vlastnosti
- Tenze par ( při 20 °C): 0,4 hPa
- Hustota (při 20 °C): cca 0,795 kg/m3
- Rozpustnost ve vodě: mísitelné
- Rozdělovací koeficient n-oktanol/voda:
- Viskozita:
- Hustota par:
- Rychlost odpařování:
Zde je technicky list meho paliva.Za radu budu vdecen.Budu to lit do siery 1,8TD cerpadlo Lucas
- Hodnota pH (při 20 °C):
- Teplota (rozmezí teplot)varu: 180 – 218 °C
- Teplota (rozmezí teplot)tání: < – 20 °C
- Bod vzplanutí: 62 °C
- Teplota vznícení: > 200 °C
- Hořlavost: III. třída nebezpečnosti podle ČSN 65 0201
- Výbušné vlastnosti:
- Meze výbušnosti: horní mez (% obj.) 7
dolní mez (% obj.) 0,6
- Oxidační vlastnosti: přípravek nemá oxidační vlastnosti
- Tenze par ( při 20 °C): 0,4 hPa
- Hustota (při 20 °C): cca 0,795 kg/m3
- Rozpustnost ve vodě: mísitelné
- Rozdělovací koeficient n-oktanol/voda:
- Viskozita:
- Hustota par:
- Rychlost odpařování:
Re: Petrolej a skusenosti
nneerroo píše:Ma nekdo skusenosti s jizdou na petrolej?Delam v jedne firme kde pouzivame neco velmi podobneho petroleji takze bych mel prisun ale nevim v jakem pomeru to mazat olejem kvuli cerpadlu.A jestli tam musim lit M2T nebo staci redit prevodakem ktereho mam doma dostatek.
Zde je technicky list meho paliva.Za radu budu vdecen.Budu to lit do siery 1,8TD cerpadlo Lucas
- Hodnota pH (při 20 °C):
- Teplota (rozmezí teplot)varu: 180 – 218 °C
- Teplota (rozmezí teplot)tání: < – 20 °C
- Bod vzplanutí: 62 °C
- Teplota vznícení: > 200 °C
- Hořlavost: III. třída nebezpečnosti podle ČSN 65 0201
- Výbušné vlastnosti:
- Meze výbušnosti: horní mez (% obj.) 7
dolní mez (% obj.) 0,6
- Oxidační vlastnosti: přípravek nemá oxidační vlastnosti
- Tenze par ( při 20 °C): 0,4 hPa
- Hustota (při 20 °C): cca 0,795 kg/m3
- Rozpustnost ve vodě: mísitelné
- Rozdělovací koeficient n-oktanol/voda:
- Viskozita:
- Hustota par:
- Rychlost odpařování:
Jestli nedelas treba na letisti nebo tak:))
A jeste na to jezdej vsichni z Metrostavu pokud si dobre vzpominam:)
Jede to o neco hur jak na naftu a vic to zere. Pokud jedu jenom na to davam VIFa a frtana M2Tcka, pokud micham pul na pul tak davam jenom VIFa.
Jezdim na to jak s TDI, tak s komurkama a no problemo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33577
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ten prevodak mam take zdarma.Ten pomer sem si rikal ze by byl tak akorat tech 1/25.Ja mam taky 25L kanystry ale vejde se do nich 30L takze sem tam fouk jeste 2,5L nafty a ten 1L prevodaku a jeste panaka aditiva.Auto budu mit po vikendu ale uz se tesim jak maly decko na vanoce
nekouri to potom nejak kdyz je tam tolik toho oleje??Nerad bych zadrel cerpadlo takze muzu jeste trosku klidne primaznout oleje mam dost.Samozrejme hned jak oskousim tak napisu sve poznatky.Zatim diky za rady PS:na letisti nedelam 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33577
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Doufam ze se Lukasek bude tocit jeste dlouho.Ten petrolej je velice podobnej nafte jen stim ze je min mastnejsi.Proto tam leju ten kopec toho oleje a prijde mi ta smes mastnejsi nez nafta tak mi nezbejva nez jen verit ve stastnou cestu :-)Myslim ze fritovaci olej je pro cerpadlo a vstriky vetsi sajrajt nez petrolej + M2T.Ten ricinak skusim a nebo me jeste napadlo dat tam trochu vonneho petroleje co se leje do lamp.Takhle to je moc do NOSU
bijici 


Mne pomahal bezaromatik pro lepsi ranni start a nebo VIF. (kdyz jsem jezdil na petrolej).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Ja kdysi bez uplaty prosel. Byla to Corsa 1.5D bez turba. Provoz petrak + frtan M2T. Obcas VIF.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33577
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice