Stránka 1 z 1
Problem 2.5TDi
Napsal: 21 čer 2011, 08:14
od zdenco
Mam problem z 2.5 TDI,netaha ide v nudzaku. vag hlasi chuby (01375,01266,01262,01282) 15A poiska pri rj je v poriadku.Reg lopatiek nedvihne.Mohol by byt problem v sil. ulozenia motora alebo este iny problem??
Napsal: 22 čer 2011, 10:02
od zdenco
Prosin kolko volt by malo byt na N75 po zapnuti zapalovania? mam na nom cca 8V??
Napsal: 22 čer 2011, 10:37
od slovacek.milos
když ti nedvihně tak máš vůbec podtlak v hadičce?

Napsal: 22 čer 2011, 10:59
od zdenco
potlak je v poriadku. ked to zmeram na kostru akum. je tam 12V.
Napsal: 22 čer 2011, 11:07
od slovacek.milos
zdenco píše:potlak je v poriadku. ked to zmeram na kostru akum. je tam 12V.
a co podtlak v hadičce co vede k turbu je? podtlak

Napsal: 22 čer 2011, 11:15
od zdenco
Tam nieje
Napsal: 22 čer 2011, 11:28
od slovacek.milos
zdenco píše:Tam nieje
a co před N75 je
prostě hledej podtlak postupně k vývěvě, brzdit ti to asi brzdí ne? máš prodřenou hadičku přisává a nevivíjí podtlak

Napsal: 22 čer 2011, 11:50
od zdenco
Pred N 75 je to v poriadku podtlak je . ked pripnem na kostru n75 kostru z aku ventil otvori lop. otvori. ale motor po 10 sek zhasne.
Napsal: 22 čer 2011, 11:55
od zdenco
Wednesday,22,June,2011,12:53:59:13314
VCDS Version: Release 908.0
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 8E0 907 401 J
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006
V pameti stale tieto zavady neidu vymazat
17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground
P1401 - 35-10 - - - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: 1 3 X 0 X
Napsal: 22 čer 2011, 12:58
od Ivanek007
ja mel na 2.5 taky podobny problem, jen me se regulace hybala od min po max kazdych 6 sekund. jak za jizdy tak i na volnobech. muj tip byl cerpadlo ko.
Napsal: 23 čer 2011, 08:25
od zdenco
A ako to dopadlo dal si spravit cerpadlo a bolo to v poriadku?
Napsal: 23 čer 2011, 12:59
od Ivanek007
nasral sem do toho vsechny penize ktere jsem mohl, klima kompresor, turbo, vyparnik na klimu atd, takze jeste delat cerpadlo to uz ne. slo to do sveta.
Napsal: 23 čer 2011, 17:53
od zdenco
Ale vsetky sel. N239,N75.. ovlada priamo RJ motora
Napsal: 22 srp 2011, 22:36
od HUMMER
mam ten stejny problem,akorat auto nema zadny vykon a jde jen do 3000ot/min mam podezreni ze jsou nekde cvakly draty,neprisels na neco?
Napsal: 22 srp 2011, 23:34
od dav55
resil jsem to taky, stejny problem, pojistka u rj pod torpedem v haji, jde ti na ni palubni napeti? nekdo se tam stoural ve svasku byl tam napojeny nejaky jistic asi alarm made in home, po vymene to jezdilo asi tyden, pak zase lupla, tak jsem rozmotal svazek k ventilum a znovu zamotal a je klid. jinac vy to melo vest na jednotku omezeni rychlosti a tempomat, tak nejak to tam bylo