Fabia Sdi nepravidelny chod studeneho motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia Sdi nepravidelny chod studeneho motoru
Obracim se s dotazem nemali nekdo podobny problem nebo se s nim nesetkal.Mam Fabii Sdi startuje uplne krasne na cvrnknuti ,ale asi po 1minute kdyz na volnobech pridam plyn a pustim ho jakoby mel snahu vynechavat,kdyz se rozjedu hned po nastartovani tak slysim asi pri 1200otackach takove zvuky jako kdyz se motor hada a bezi na 3 vakce,ale kdyz pridam tak ten zvuk zmizi a jede normalne.Tohle udela vzdy po ranu kdyz je motor studeny pak behem dne uz bez problemu.Mam tam nove zhavici svicky,serizeny predvstrik ,klapka na sacim vedeni taky funguje /zlehka/ .
Jelikoz vlastnim vag tak jsem porovnaval ruzne hodnoty dle dilenske prirucky ,co se tyce vstrikvani ,napeti,vzduchu a vsechno bez problemu v toleranci.Nasel jsem
spostu dotazu na tento problem ,takze to nedela jenom me,ale nikdo to zda se jeste nevyresil.Ctu tady clanky jak se meri trysky a meni cerpadla ale problem stale zustava.
Jelikoz vlastnim vag tak jsem porovnaval ruzne hodnoty dle dilenske prirucky ,co se tyce vstrikvani ,napeti,vzduchu a vsechno bez problemu v toleranci.Nasel jsem
spostu dotazu na tento problem ,takze to nedela jenom me,ale nikdo to zda se jeste nevyresil.Ctu tady clanky jak se meri trysky a meni cerpadla ale problem stale zustava.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak já jsem zde popsal něco podobného start na drba a pak se motor třepal hrůza děs, nic jsem nenašeljatypek píše:Dnes rano jsem jel s odpojenou klapkou na sani a zadna zmena.Proste uz nevim a nic me nenapada.Cetl jsem tady o tom problemu ale nikdo to asi nevyresil.
nalonec jsem mírně povolil nastavovač na čerpadle poklepl kladívkem až se chod spravil, hádal se volnoběh,
vstřikovací dávka byla cca 3 a volnoběh OK poklepl jsem ji ještě na 1,7 minimum je tušín 2,2 jede to doře nesmrdí

Jenze me to chytne na drb volnobeh taky krasne drzi ,az kdyz pridam do otacek a pusti plyn tak to ma snahu jako vynechavat a kdyz jse rozjedu tak se asi pri 1200 otackach cely motor roztrese ale kdyz pridam tak se to hned srovna a jede v poho.To vynechavani a pri jizde ten tres trva akorat se stava akorat rano kdyz vyjedu a po chvilce cca 3mit je vse v pohode.Vim ze je spota lidi co rekne at to neresim ale delat to asi nema a ja bych na to rad prisel.Co treba nejaky snimac/teplotu vody a teplotu vzduchu mam novy/treba otacek kliky?I kdyz na vagu to zadnou chybu nehlasi,ani sporadickou.



-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Skontrolovat davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore. Spojit sa s RJ motora > kanal 015 > pole 2. Ideal je 4.0mg. Pokial je nizsia ako 2.8mg moze to sposobovat prave tento problem. Na volnobeh by bez svetiel a klimy mal pal. PC ukazovat okamzitu spotrebu tak 0.6L/h pokial ukazuje nizsiu napr. 0.3L/h tak je naisto mala davka a treba ju zdvihnut.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
popíšu ti můj případ,TDI tech píše:Skontrolovat davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore. Spojit sa s RJ motora > kanal 015 > pole 2. Ideal je 4.0mg. Pokial je nizsia ako 2.8mg moze to sposobovat prave tento problem. Na volnobeh by bez svetiel a klimy mal pal. PC ukazovat okamzitu spotrebu tak 0.6L/h pokial ukazuje nizsiu napr. 0.3L/h tak je naisto mala davka a treba ju zdvihnut.
fábka se mi rozhádala na volnoběh ale ten se ustálil jak kdy, dávka na volnoběh přes 4, pod oknem je 2,2 až 9, při tři mi to trošku pokuřovalo sklepl jsem to na 1.7 a jede to super, najeto 15O.OOO origo,
palubák nemám, nemám, dále to neřeším, překlepnout tu dávku na jinou hodnotu je pro mě pět minut, nyní jsem ujel na narvanou plnou 1225 se spetrřbou 4.45, počátek vstřiku hodnotu nevím ale je je u horní čáry,