Fabia Sdi nepravidelny chod studeneho motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jaENGINEk
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2011, 18:16
Odpovědi: 0

Fabia Sdi nepravidelny chod studeneho motoru

Příspěvek od jaENGINEk »

Obracim se s dotazem nemali nekdo podobny problem nebo se s nim nesetkal.Mam Fabii Sdi startuje uplne krasne na cvrnknuti ,ale asi po 1minute kdyz na volnobech pridam plyn a pustim ho jakoby mel snahu vynechavat,kdyz se rozjedu hned po nastartovani tak slysim asi pri 1200otackach takove zvuky jako kdyz se motor hada a bezi na 3 vakce,ale kdyz pridam tak ten zvuk zmizi a jede normalne.Tohle udela vzdy po ranu kdyz je motor studeny pak behem dne uz bez problemu.Mam tam nove zhavici svicky,serizeny predvstrik ,klapka na sacim vedeni taky funguje /zlehka/ .
Jelikoz vlastnim vag tak jsem porovnaval ruzne hodnoty dle dilenske prirucky ,co se tyce vstrikvani ,napeti,vzduchu a vsechno bez problemu v toleranci.Nasel jsem
spostu dotazu na tento problem ,takze to nedela jenom me,ale nikdo to zda se jeste nevyresil.Ctu tady clanky jak se meri trysky a meni cerpadla ale problem stale zustava.
jaENGINEk
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2011, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaENGINEk »

Tak nema nekdo zkusenost co by to mohlo delat?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jatypek píše:Tak nema nekdo zkusenost co by to mohlo delat?
zkušeností je mnoho no nesmíš být tak hr, honem,


odpoj konekor od klapky pak napiš odpojením se lapka otevče na max ;)
jaENGINEk
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2011, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaENGINEk »

Dnes rano jsem jel s odpojenou klapkou na sani a zadna zmena.Proste uz nevim a nic me nenapada.Cetl jsem tady o tom problemu ale nikdo to asi nevyresil.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jatypek píše:Dnes rano jsem jel s odpojenou klapkou na sani a zadna zmena.Proste uz nevim a nic me nenapada.Cetl jsem tady o tom problemu ale nikdo to asi nevyresil.
tak já jsem zde popsal něco podobného start na drba a pak se motor třepal hrůza děs, nic jsem nenašel

nalonec jsem mírně povolil nastavovač na čerpadle poklepl kladívkem až se chod spravil, hádal se volnoběh,

vstřikovací dávka byla cca 3 a volnoběh OK poklepl jsem ji ještě na 1,7 minimum je tušín 2,2 jede to doře nesmrdí ;)
jaENGINEk
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2011, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaENGINEk »

Jenze me to chytne na drb volnobeh taky krasne drzi ,az kdyz pridam do otacek a pusti plyn tak to ma snahu jako vynechavat a kdyz jse rozjedu tak se asi pri 1200 otackach cely motor roztrese ale kdyz pridam tak se to hned srovna a jede v poho.To vynechavani a pri jizde ten tres trva akorat se stava akorat rano kdyz vyjedu a po chvilce cca 3mit je vse v pohode.Vim ze je spota lidi co rekne at to neresim ale delat to asi nema a ja bych na to rad prisel.Co treba nejaky snimac/teplotu vody a teplotu vzduchu mam novy/treba otacek kliky?I kdyz na vagu to zadnou chybu nehlasi,ani sporadickou. :? :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na vagu není jen pamět závad tam musíš sledovat blok měřených hodnot a něco najít špatné dávkování paliva, teplota,

před tím bych ale řešil aby byl přívod paliva bez bublin k čerpadlu při jakémkoliv režimu,
Miki40
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 23 črc 2009, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Miki40 »

Me by spis zajimalo jaky je puvod tveho auta, uz jsi to tak koupil nebo se to stalo beznym provozem?
Ty Milosi, nebyl by nejaky obrazek toho nastavovace na cerpadle, co se povoluje a kde a kterym smerem se poklepava?
Treba se tim ta zavada vyresi.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skontrolovat davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore. Spojit sa s RJ motora > kanal 015 > pole 2. Ideal je 4.0mg. Pokial je nizsia ako 2.8mg moze to sposobovat prave tento problem. Na volnobeh by bez svetiel a klimy mal pal. PC ukazovat okamzitu spotrebu tak 0.6L/h pokial ukazuje nizsiu napr. 0.3L/h tak je naisto mala davka a treba ju zdvihnut.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TDI tech píše:Skontrolovat davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore. Spojit sa s RJ motora > kanal 015 > pole 2. Ideal je 4.0mg. Pokial je nizsia ako 2.8mg moze to sposobovat prave tento problem. Na volnobeh by bez svetiel a klimy mal pal. PC ukazovat okamzitu spotrebu tak 0.6L/h pokial ukazuje nizsiu napr. 0.3L/h tak je naisto mala davka a treba ju zdvihnut.
popíšu ti můj případ,

fábka se mi rozhádala na volnoběh ale ten se ustálil jak kdy, dávka na volnoběh přes 4, pod oknem je 2,2 až 9, při tři mi to trošku pokuřovalo sklepl jsem to na 1.7 a jede to super, najeto 15O.OOO origo,

palubák nemám, nemám, dále to neřeším, překlepnout tu dávku na jinou hodnotu je pro mě pět minut, nyní jsem ujel na narvanou plnou 1225 se spetrřbou 4.45, počátek vstřiku hodnotu nevím ale je je u horní čáry,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“