Stránka 1 z 1

Ako na zamrznute celne sklo?

Napsal: 24 led 2007, 16:12
od PEEK
Za "vhodneho" ranneho pocasia dost zufalo zapasim s nepriehladnym celnym sklom. Vo vzduchu je este dost nevymrazenej vlhkosti a aj ked to sklo oskriabem, za chvilu je zasa nepriehladne. Striekam na to Sheron (snazim sa aby bol koncentrovany do -40C), no kym to sklo ako tak nezohrejem (a u TDI to teda trva...), tak by som povedal, ze jazdim s rizikom, ze do dacoho vrazim, lebo sklo je za jazdy stale menej a menej priezracne, stierace rozmazavaju akysi otrasny nepriezracny film, niekedy musim az nudzovo zastavit. Poradite dake finty? Snad skusit cisty technicky lieh ci co? Uz som uvazoval aj o dorobeni nejakej topiacej spiraly na ofuk celneho skla. Ved po nakopnuti motora je snad elektrickej energie dost, trebars by som nazapol svetla a topenie zadneho skla - to celne je predsa len najdolezitejsie. Dik za kazdu dobru radu.

Napsal: 24 led 2007, 23:20
od lt.kubosh
Mne se sice tohle nestavalo, ale v zime jsem mel rano v aute takove hnusne sychravo (z rozpusteneho snehu z koberecku a tak) a jednou jsem v camping obchode videl takovou krabicku - "vysousec". Je to derata plast. krabicka s pytlikem a v nem nejaky granulat a vaze to vzdusnou vlhkost. Stalo to cca 200Kc a myslim, ze to docela pomohlo. Jo a videl jsem to i v Bauhausu.

Napsal: 24 led 2007, 23:24
od chiptuning
nejlepsi je vyhrivane pr.sklo/galaxy,sharan/ ;)

Napsal: 25 led 2007, 12:52
od Radim205D
PET flaška s teplou vodou, znám asi 3 lidi co to tak dělaj a sklo neprasklo. Kdysi na peugeotu 205 jsem to taky praktikoval a super!!, teď mám golfa a už si netroufám. Viděl jsem i autobusáky takhle polévat čelní sklo přímo v depu.

Nejlépe kdyby k tomu polevání něco řekl člověk z autoskloservisu.

Napsal: 25 led 2007, 13:49
od Csala
Zvonku musi byt sklo dobre odmastene a gumicky stieracov kvalitne.
Existuju aj nejake chemicke pripravky na zabranenie oroseniu skla, ale myslim, ze funguju mizerne.
Mozno, ze prave ten Sheron robi problemy, skus sklo poriadne umyt a Sheron nepouzivat.
Ventilator naplno a nech fuka iba na predne sklo. Za minutu az dve by to malo byt OK.
Aj mne sa zohreje motor na 60°C az po 15 km, ale sklo mam priezracne uz po cca 2 minutach za kazdeho pocasia.

Napsal: 25 led 2007, 14:04
od lt.kubosh
(wallbash) Ted jsem si precetl, ze se Ti mlzi zvenci... Promin Sam Blb jmeno me.
To mlzeni zpusobuji nektere prostredky do ostrikovacu. Ja mam (jedine) dobre zkusenosti s Crystal Clear od OMV. Maji modry a zeleny. Ten zeleny je drazsi, ale funguje. Modry stoji za hovno.

Napsal: 25 led 2007, 14:31
od Radim205D
lt.kubosh píše:(wallbash) Ted jsem si precetl, ze se Ti mlzi zvenci... Promin Sam Blb jmeno me.
jeee i jáááá neumím číst!!! (wallbash)

Napsal: 25 led 2007, 18:30
od Tony
Vůbec nepoužívej žádný rozmrazovače na skla!!!,protože i když to je třeba do -40 přimrzá to na předním skle za jízdy.Nejlepší je jenom oškrabat předek abys viděl.Jezdím takhle denně buď škrábu nebo sklo zakrívám kusem hadry a jsem v poho.Taky se dají používat tekutý sterače já osobně od Sheronu a jde ta námraza leší dolů škrabkou.

Napsal: 25 led 2007, 20:34
od Mattheo
Proste oskrabat a nestrikat po tom. kdyz to postrikate, alkohol z toho prostredky se rychle vypari a potom to zacne zamrzat.

Napsal: 25 led 2007, 20:37
od MirekX
mám zkušenosti, že není dobrý ten roztok nechat na -40. Bohatě stačí na -20. On se pak strašně rychle odpaří a vůbec se nepodaří to sklo omejt.Aspoň tak mi to přišlo. :)