Stránka 1 z 1
x-trail 2,2 dci, padá do nouzáku
Napsal: 04 črc 2011, 12:12
od OnLain
Občas se mi stane, že při nižších otáčkách cca okolo 2000 spadne motor do nouzáku. Následně stačí vypnout a zapnout klíček a motor jde dál v plném výkonu. Prosím, poradí mi někdo čím by to mohlo být ?
Napsal: 05 črc 2011, 09:32
od OnLain
Tak jsem byl na diagnostice a zjistili toto:
Vysokotlaké čerpadlo
Další možné příčiny závady:
* Systém <Vysokotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Systém <Nízkotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Komponenta B2.10 (Snímač tlaku v
zásobníku rail) je vadná.
* Komponenta J1.22 (Vysokotlaké
čerpadlo) je vadná.
Nemáte někdo s tím zkušenosti ?
Napsal: 05 črc 2011, 20:13
od stefi
stare zname poruchy, no oprava je vcelku nakladna

Napsal: 05 črc 2011, 21:32
od OnLain
Je divné , že se to stane jen při nízkých otáčkách okolo 2000, při 60 km/h se zařazením rychlostním stupněm 5. Žádná viditelná netěsnost.
Napsal: 05 črc 2011, 22:47
od Non1
Hm, jazdiť na 5. rýchlostný stupeň 60km/h tiež nie je výhra.
Napsal: 13 črc 2011, 07:01
od OnLain
Řeším problém nouzáku při delší jízdě okolo 2000 otáček, jestli tam je 4 či 5 a rychlost od 60 -100 km nemá vliv, stačí přidržet točky na 2000 otáčkách a je to tam, zkusil jsem vyměnit čidlo tlaku na rampě, ale bohužel bez výsledku. Nemá někdo s tím zkušenost ?
Napsal: 27 črc 2011, 20:54
od Roman 101
pošli na tebe tel. číslo mám tu podobný problém na úplně stejném autě 100kw.
Mě se to chová podobně ale nejvíce to zlobí na volnoběh při delším stání na volnoběhu to skočí do nouzového režimu.
Vyměnil jsem ventil na čerpadle ten co je našroubovaný na 2 šroubky a beze změny čidlo na rampě furt 2 V. tak teď mě čeká demontáž trysek a stolice.
Napsal: 24 bře 2012, 15:22
od tyrystor
čau lidi, jen jsem se chtěl zeptat jak to s touhle závadou dopadlo, na co se přišlo... mám nissana pick-up 2.5 Di 98Kw a dělal to samé, v servise mi vyčetli závady s tím, že nejde nastavit čas vstřiku... chvilku jsem s tím pojezdil, než jsem si sehnal jiné auto, no a když jsem ho odvážel do servisu, kde dělají čerpadla nechtělo se to roztočit ani z kopce, kouřilo to a asi po třech kilometrechkdyž jsem vypnul klíček a znovu nastartoval to chytlo a dojelo to v pohodě až do servisu... tam jsem jin chtěl ukázat jak se ten motor chová a jako na potvoru nic. Ale stejně jsem to tam nechal, asi za tři dny mi volali, at si pro auto přijedu, že snim zkoušeli jezdit aby se projevila závada a za celou dobu nic. tak jsem auto vyzvedl dojel jsem s ním v pohodě a jen čekám co se stane dál ... tak nějaké nápady?
Napsal: 25 bře 2012, 10:57
od Roman 101
tyrystor píše:čau lidi, jen jsem se chtěl zeptat jak to s touhle závadou dopadlo, na co se přišlo... mám nissana pick-up 2.5 Di 98Kw a dělal to samé, v servise mi vyčetli závady s tím, že nejde nastavit čas vstřiku... chvilku jsem s tím pojezdil, než jsem si sehnal jiné auto, no a když jsem ho odvážel do servisu, kde dělají čerpadla nechtělo se to roztočit ani z kopce, kouřilo to a asi po třech kilometrechkdyž jsem vypnul klíček a znovu nastartoval to chytlo a dojelo to v pohodě až do servisu... tam jsem jin chtěl ukázat jak se ten motor chová a jako na potvoru nic. Ale stejně jsem to tam nechal, asi za tři dny mi volali, at si pro auto přijedu, že snim zkoušeli jezdit aby se projevila závada a za celou dobu nic. tak jsem auto vyzvedl dojel jsem s ním v pohodě a jen čekám co se stane dál ... tak nějaké nápady?
něco podobného nám dělal regulační ventil
Napsal: 25 bře 2012, 12:08
od tyrystor
kterej? kde ho najdu?
Re: Dotaz
Napsal: 20 srp 2024, 11:49
od starlingo1
Roman 101 píše: ↑27 črc 2011, 20:54
pošli na tebe tel. číslo mám tu podobný problém na úplně stejném autě 100kw.
Mě se to chová podobně ale nejvíce to zlobí na volnoběh při delším stání na volnoběhu to skočí do nouzového režimu.
Vyměnil jsem ventil na čerpadle ten co je našroubovaný na 2 šroubky a beze změny čidlo na rampě furt 2 V. tak teď mě čeká demontáž trysek a stolice.
Dobrý den,
Přišel jste nějakým způsobem na tuto závadu ? Mám totožný problém a budu rád za jakékoli info