Aké auto na benzin nad 200HP?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 22 pro 2010, 08:47
- Bydliště: Zvolen
Odpovědi: 0
Aké auto na benzin nad 200HP?
Chcel by som kupi naike auto a prerobit na plyn? , nad 200 koni. rozmislam nad bmw 535 I alebo audi 3.0 ????poradte dik.manual automat?
Naposledy upravil(a) killer556 dne 18 črc 2011, 21:25, celkem upraveno 1 x.
jestli chceš něco nad 200hp tak to rozhodně nekurvi plynem pravidlo opice banány znáš?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jo opice a banány, na druhou stranu kdo hodně jezdí, kamarádův šéf má na 10 nových Baw a jezdí na CNG. a motor není zku...j, na dojíždění mám R19 na LPG, motor může mít tak kolem půl melounu a je v poho. Na LPG bych vybral BMW, přece jen jiná třída. Do takového auta pak vtřik kapalného plynu, sekvenční, pokud možno.
G3 Variant synchro
nejde srovnávat CNG a LPG navíc když ho dáváš do auta co už má něco najeto motoru se nic nestane jen hadice co dostanou na prdel a cena přestavby je asi nad rámec vyplacení se takovéhle přestavby...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
CNG je horší. Stačí změřit kompresní tlaky a je jasno. Známý co denně dojíždí 70 km dal v prosinci LPG plyn - sekvenční vstřikování, - teď hlásí, ještě 4000km a mám plyn zaplacený.Ladas píše:nejde srovnávat CNG a LPG navíc když ho dáváš do auta co už má něco najeto motoru se nic nestane jen hadice co dostanou na prdel a cena přestavby je asi nad rámec vyplacení se takovéhle přestavby...
Motor na plyn je tižší, olej je v pohodě, jen svíčky měním po 20000, používám levné Brisky.
Jinak cena přestavby je 20 - 30000Kč (u starších aut s jednobodem od 10000Kč) a co kilometr, to koruna z ceny dolů. takže

Nerozumím jaké hadice by dostaly zabrat, nic podle mě zabrat nedostane
Navíc benzín s lihem je horší než LPG

CNG - vysokotlak, je to vlastně metan, nejde rozumně zkapalnit
LPG - propanbutan, tankuje se kapalný a jak kolega napsal síť čerpačel po celé evropě.
Jinak na plyn mám R19 a to mi stačí, někdo jiný chtěl plyn, jen jsem chtěl říct, že se není čeho bát.
Naposledy upravil(a) bobG3 dne 19 črc 2011, 17:48, celkem upraveno 1 x.
G3 Variant synchro
Já bych se plynu taky nebál. Měl jsem to na čtyřech autech a už bych to sice nechtěl, ale provoz byl levnej, většinu času až na Feldu bezproblémovej a tam to bylo daný tim, že měla taky nalítáno už 300 000 km, takže tak... Známej to má na Omeze 2.2 a vpoho. Viděl jsem to funkční i v 1.8T a majitel si to pochvaloval. Jde samozřejmě o to, kdo to udělá 
Rozhodně to nevidím jako degradaci auta. Pokud se o to auto člověk alespoň trochu zajímá a pohlídá si výměny a jednou za čas přežije trošku větší běhání když něco nebude fungovat tak jak má, tak se není čeho bát

Rozhodně to nevidím jako degradaci auta. Pokud se o to auto člověk alespoň trochu zajímá a pohlídá si výměny a jednou za čas přežije trošku větší běhání když něco nebude fungovat tak jak má, tak se není čeho bát

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jo to máš pravdu ale člověk si nekupuje auto nad 200hp aby šetřil k tomu aby jezdil levně na plyn je felda vděčná...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dost vela veci nezadanych. Ta 535 ma byt novy model cize twinturbo alebo e39 s V8mou? Ak prva moznost, tak neviem ci uz sa na to robi plyn a ak hej, tak za lacno to necakaj.
Ak druha moznost, tak na V8mu ten plny bude tiez nieco stat spojazdnenie aj ked bombu a ine veci mas.
Co sa tyka spotreby ta 530d bude zrat 8 az 10 ked ju budes nahanat, to ti potom ta 535i V8 bude brat pri rovnakom style bezproblemov cez 14l plynu cize trocha rozdiel. 535i bitrubo asi tiez nebude o moc menej brat, 12l beru tie auta v benzine pri rychlejsej jazde. Rozpravky o nahanackach a spotrebe pod 10l su nonsens, niecim sa ten objem musi nakrmit.
Ak druha moznost, tak na V8mu ten plny bude tiez nieco stat spojazdnenie aj ked bombu a ine veci mas.
Co sa tyka spotreby ta 530d bude zrat 8 az 10 ked ju budes nahanat, to ti potom ta 535i V8 bude brat pri rovnakom style bezproblemov cez 14l plynu cize trocha rozdiel. 535i bitrubo asi tiez nebude o moc menej brat, 12l beru tie auta v benzine pri rychlejsej jazde. Rozpravky o nahanackach a spotrebe pod 10l su nonsens, niecim sa ten objem musi nakrmit.