Stránka 1 z 2
Climatronic - chybové hlášky
Napsal: 20 črc 2011, 10:03
od Limotrk
Čau pánové,
mám takovej dotaz pro někoho, kdo by trochu rozuměl Climatronicu. Nechal jsem si včera naplnit klimu chladícím médiem, protože byla úplně prázdná (a nevím, kdy ji poslední majitel nechal servisovat). Jenže mechanici zjistili, že kompresor nějak netlačí. Podle návodu jsem si udělal diagnostiku Climatronicu a zjistil jsem kód:
4FA - servomotor přetlakové klapky Climatronic
318 - tlakový spínač klimatizace Climatronic
Myslíte, že jde ty závady odstranit samostatně, nebo musím vyměnit celej kompresor klimy? (možná je to otázka jak od blbýho, ale fakt tomu tak nerozumím...)
Díky za odpověď.
Napsal: 20 črc 2011, 15:28
od OťasTDi
udělej základní nastavení 001,vymaž chyby a chvíli jezdi a pak udělej diagnostiku znova
Napsal: 02 úno 2013, 15:01
od Superb2.5TDI
chlapci chyba 4FA kde najdem ten motorcek ? lebo ma uz porazi....
Climatronic
Napsal: 15 úno 2013, 16:29
od Superb2.5TDI
No chlapci nikto nevie?? pocujem ked mam zanutu ventilaciu take tukanie ako keby som mal budik pod palubovou nestretol sa stym nikto??? zakladne nastavenia som spravil nepomohlo to ked si spravim diagnostiku tak chyba je 4FA a sem tam 4F7 ...
Napsal: 15 úno 2013, 16:33
od OťasTDi
je možný,že ten motorek přetlakový klapky přeskakuje...praská tam snad to plastové ozubené kolečko...někde tady byl přízpěvek,kde si to někdo doma opravoval a ještě vyztužoval,aby to nepraskalo...nový je docela drahý.a přístup pro montáž je taky nic moc...ten tlakový spínač nevím
Napsal: 15 úno 2013, 20:38
od leguan
tlakovy spínač je čidlo na trubce na prave straně před torpedem a co se tyka toho praskaní sundej kastlik u spolujezdce a tam už to najdeš
Napsal: 15 úno 2013, 23:58
od pstejski
ten servo motorek směšovací klapky jsem novej kupoval za 1200kč, a je pod kastlíkem u spolujezdce, ještě je třeba vyndat ventilátor topení, je tam přišr. jedním šroubem a ovládá 2 klapky (musí se z nich vycvaknout) nejlépe se to dělá při nastavení klimy na vnitřní okruh. Že je to servo špatný se pozná podle toho, že se při přepnutí klimy do režimu ECON mlží skla.
Napsal: 16 úno 2013, 06:30
od Superb2.5TDI
chlapci mne to len praska ... klepe tuka alebo ako to nazvat ... spravil som test vsetky klapky fungovaly.... a aj teraz ked to tuka vsetko funguje je pocut ze klapky sa otvaraju zatvaraju a neviem co este len to hnusne neprijemne tukanie...
Napsal: 16 úno 2013, 06:33
od leguan
sundej kastlík a sleduj tu klapku uvidíš kde to chroupe bud v servomotoru nebo na ozubenem kolečku
Napsal: 16 úno 2013, 22:44
od Superb2.5TDI
leguan ... ak dam dole kastlik vyberiem ventilator bude hned vidiet ten servomotor ??? dik ?
Napsal: 16 úno 2013, 23:38
od pstejski
stačí vyndat pylovej filtr a pod ním je ta jedna klapka vidět, pokud se neustale natáčí (u stojícího vozu) tak je ten motorek špatnej -protáčí se hřídelka v plastovým kolečku (to kolečko je naprasklý, ale není to pohledem skoro poznat) proto se při zapnutém zapalování ozývá to vrčení, měl jsem to taky, servo jsem vyměnil a OK.
Napsal: 17 úno 2013, 08:16
od leguan
tak tak to je duvod toho praskaní
Napsal: 17 úno 2013, 09:39
od Superb2.5TDI
dnes sa na to pozriem ..
zatial dik ...
Napsal: 23 úno 2013, 13:56
od Superb2.5TDI
dnes som na to pozrel skor som sa k tomu nedostal vybral som pelovy filter a videl som tam ventilator ... stlacil som vnutorny okruh klapka sa pekne zavrela nic nepreskakovalo ... takze tato klapka to nemoze byt podla mna ... takze ja to typujem na tu najhorsiu klapku a to V70... ako sa da vybrat ?? co vsetko treba rozobrat ?? je to velmi velky problem ? dik...
Napsal: 03 dub 2013, 21:42
od brli666