Stránka 1 z 3
Jak vyzrát na šéfa?
Napsal: 22 črc 2011, 14:20
od mir77
Čus lidi, potřeboval bych nějaký rozumný argumenty do jednoho sporu. Víte, jak to je, když máte v práci služebák, kterej je supr a vyhovuje vám a pak příjde ten čas a vy dostane novější a lepší? Tak to přesně neni ta situace

Tatík si drandí už pár let spokojene v OI, ALH, 66 kW, Combi, r. v. 2003. Climatronic, dva pytle, všechny okna v elektrice, maxidot, 16" kola, černý skla. Sice to auto bylo asi třikrát ťuknutý a má skoro 250 000 km, ale teď se dávali nový brzdy na předek a v blízký době ho čekaj snad jen rozvody pokud vím.
Jeho ředitel dostal nabídku od firmy, že si může koupit nový auto. Tím pádem chce tátovu Octu prodat a dát mu svojí současnou. Jedná se o Octavii 2, lift back, 1.6 MPI 75 kW, přestavba na LPG, výbava Ambiente, manuální klima, zadní okna na švihadla, 15" kola. Uvedeno do provozu někdy začátkem roku 2005. Najeto kolem 160 000 km.
Což samozřejmě tatík nechce. Potřeboval bych vědět, co čeká tu dvojku za servisní úkony v blízký době. Třeba následujících 50 000 km. Případně nějakej rozumnej argument, proč prodat tu dvojkovou, protože on je beran. Tohleto si vymyslel, zasekl se a asi nepovolí.
Sám dostal nabídku na prakticky jakýkoliv auto v cenový relaci do jednoho milionu a vybral si Octávku novou s 1.4... a opravdu ne s TSI. Takže je to opravdu hodně těžký

Napsal: 22 črc 2011, 15:14
od Biimbo
tak takovýhle starosti bych chtěl mít

Napsal: 22 črc 2011, 15:15
od netopier
naburat oII na total
Napsal: 22 črc 2011, 16:18
od mir77
Biimbo píše:tak takovýhle starosti bych chtěl mít

Twe, tak fotr si to hejčká a on mu pak dá takou mrdku a ještě na plyn

Re: Jak vyzrát na šéfa?
Napsal: 22 črc 2011, 19:36
od jear ewing
mir77 píše:Čus lidi, potřeboval bych nějaký rozumný argumenty do jednoho sporu. Víte, jak to je, když máte v práci služebák, kterej je supr a vyhovuje vám a pak příjde ten čas a vy dostane novější a lepší? Tak to přesně neni ta situace

Tatík si drandí už pár let spokojene v OI, ALH, 66 kW, Combi, r. v. 2003. Climatronic, dva pytle, všechny okna v elektrice, maxidot, 16" kola, černý skla. Sice to auto bylo asi třikrát ťuknutý a má skoro 250 000 km, ale teď se dávali nový brzdy na předek a v blízký době ho čekaj snad jen rozvody pokud vím.
Jeho ředitel dostal nabídku od firmy, že si může koupit nový auto. Tím pádem chce tátovu Octu prodat a dát mu svojí současnou. Jedná se o Octavii 2, lift back, 1.6 MPI 75 kW, přestavba na LPG, výbava Ambiente, manuální klima, zadní okna na švihadla, 15" kola. Uvedeno do provozu někdy začátkem roku 2005. Najeto kolem 160 000 km.
Což samozřejmě tatík nechce. Potřeboval bych vědět, co čeká tu dvojku za servisní úkony v blízký době. Třeba následujících 50 000 km. Případně nějakej rozumnej argument, proč prodat tu dvojkovou, protože on je beran. Tohleto si vymyslel, zasekl se a asi nepovolí.
Sám dostal nabídku na prakticky jakýkoliv auto v cenový relaci do jednoho milionu a vybral si Octávku novou s 1.4... a opravdu ne s TSI. Takže je to opravdu hodně těžký

Co je to za ředitele, který jezdí v Octavii a ještě navíc v 1.6 Ambiente

Re: Jak vyzrát na šéfa?
Napsal: 22 črc 2011, 20:30
od jaykay
jear ewing píše:mir77 píše:Čus lidi, potřeboval bych nějaký rozumný argumenty do jednoho sporu. Víte, jak to je, když máte v práci služebák, kterej je supr a vyhovuje vám a pak příjde ten čas a vy dostane novější a lepší? Tak to přesně neni ta situace

Tatík si drandí už pár let spokojene v OI, ALH, 66 kW, Combi, r. v. 2003. Climatronic, dva pytle, všechny okna v elektrice, maxidot, 16" kola, černý skla. Sice to auto bylo asi třikrát ťuknutý a má skoro 250 000 km, ale teď se dávali nový brzdy na předek a v blízký době ho čekaj snad jen rozvody pokud vím.
Jeho ředitel dostal nabídku od firmy, že si může koupit nový auto. Tím pádem chce tátovu Octu prodat a dát mu svojí současnou. Jedná se o Octavii 2, lift back, 1.6 MPI 75 kW, přestavba na LPG, výbava Ambiente, manuální klima, zadní okna na švihadla, 15" kola. Uvedeno do provozu někdy začátkem roku 2005. Najeto kolem 160 000 km.
Což samozřejmě tatík nechce. Potřeboval bych vědět, co čeká tu dvojku za servisní úkony v blízký době. Třeba následujících 50 000 km. Případně nějakej rozumnej argument, proč prodat tu dvojkovou, protože on je beran. Tohleto si vymyslel, zasekl se a asi nepovolí.
Sám dostal nabídku na prakticky jakýkoliv auto v cenový relaci do jednoho milionu a vybral si Octávku novou s 1.4... a opravdu ne s TSI. Takže je to opravdu hodně těžký

Co je to za ředitele, který jezdí v Octavii a ještě navíc v 1.6 Ambiente

a jeste k tomu na prdovy pohon

Napsal: 22 črc 2011, 21:59
od bjukemen
..vidím že všetci ti ako zvyčajne dali fundovane odpovede..no to maš teraz tažko presvedčiť šefa,hlavne ked je takyto tlk a nevyzna sa..neviem podla toho akej je povahy atd. to by bolo na dlhšie taka konverzacia každopadne treba mu narovinu ozrejmiť ako sa veci maju a že sa nehodla ustupiť..treba trvať na svojom a argumentovať aj ked to nepochopi..ale zlomyť sa da ktokolvek len treba chcieť
Napsal: 22 črc 2011, 22:07
od mir77
Zlomit nezlomit, furt je to šéf

Od argumentace typu "Mně vyhovuje to, co mám, jsem s tím spokojenej a to tvoje nechci" až po "pochop, tohleto auto tu oplynovanou 1.6 přežije" neprošlo... no, v nejhoršim si táta tu Octávku odkoupí, no... do práce tou srajdou, na chalupu a na nákupy timhle... naftu na soukromý kilometry si stejně platí, nějakej poplatek za to auto taky... akorát je to prostě investice, no...
Napsal: 23 črc 2011, 00:26
od bombastiq
tady sou klíče a zajtra nejdu do práce !
Napsal: 23 črc 2011, 14:20
od jirka1.9
bombastiq píše:tady sou klíče a zajtra nejdu do práce !
tak nechod, za bránou jich stojí , mačkaji čepice

Napsal: 23 črc 2011, 14:47
od bjukemen
jirka1.9 píše:bombastiq píše:tady sou klíče a zajtra nejdu do práce !
tak nechod, za bránou jich stojí , mačkaji čepice

..tak tomuto never každeho zlomiš len trebavedieť ako na to..poštuduj psychologiu a potom nieje problem

Napsal: 23 črc 2011, 14:54
od A6TDI
ZASTŘELIT !
Napsal: 23 črc 2011, 15:10
od jaykay
bjukemen píše:jirka1.9 píše:bombastiq píše:tady sou klíče a zajtra nejdu do práce !
tak nechod, za bránou jich stojí , mačkaji čepice

..tak tomuto never každeho zlomiš len trebavedieť ako na to..poštuduj psychologiu a potom nieje problem

tak tak, jezdit firemnim autem a skoro zadarmo a jeste si vybirat, takove zamestnance bych nakopal do pr...........
Napsal: 23 črc 2011, 15:39
od jericho-3
A6TDI má pravdu...jinak než takhle to nejde..

Napsal: 23 črc 2011, 18:10
od Forest
Je to drsn a hnusny a sam bych takovou strategii nikdy nezvolil, nicmene pujcit si ji na chvilku na ozkousenou a nechat ji ukrast (verim, ze bude pojistena), pak bude sef jeste hodne stastnej, ze to puvodni tatovo auto neprodal. Nejlepsi by bylo, nechat to treba ukrast na pracovni ceste s tim sefem.
Toto je take jedno z reseni.
Mimochodem, ja resim neco podobneho, takze Te plne chapu. Muj Golf pujde do sveta a me sere, ze mam Superba ... nekdo rekne, ze jsem nevdecnej fracek, ale kdo mel nekdy kombika a vyuzival ho, pak pochopi, jak jsem z toho kufru nestastnej (cert vem vykon a vsechno kolem, ale ten kufr mi proste chybi).