Stránka 1 z 1
Jine turbo na 1.6 TD
Napsal: 26 črc 2011, 18:04
od OndraGTD
Ahoj, mám dotaz, chtěl bych zkusit dát jiné turbo na můj motor, štve mě že auto nemá moc zátah v nížších otáčkách, velký zátah přijde až ve 3000 tis.ot /min.
Mám turbo KKK, tlak 1.8 b, přidáno na naftě, ubroušený korektor, trysky z SB (274) dodělaný intercooler, teď v plánu výfuk 60 mm.
Jde mi o to jaký turbo by jste mi doporučili? Chtěl bych ještě 10 mm hlavu do čerpadla a tim bych zakončil upravovaní motoru. Na netu jsem viděl že dost lidí dává turba z G 3 66 kW - 1Z. Jakej tlak unese turbo z G 3? A co bych od něj měl čekat? Jde mi o to, když bych tam dal turbo z 1Z, abych si nepřihoršil.
Napsal: 29 črc 2011, 03:19
od UchoTD
keď chceš aby to zaberalo nižšie,ešte musíš pridať naftu na čerpadle,odstránil si tú plastovú podložku čo je pod tým deklom na 4roch šrôbách na čerpadle? pri ktorej je aj korektor..skús si to ešte prištelovať a to auto musí ísť ako drak.
Napsal: 29 črc 2011, 07:59
od petrsk
cau Ucho,to vse ma asi za sebou.turbo na 1Z mne tlacilo na 1,3b.jsem levej na fyziku,tak nevim ,jak je to s kubikama.to trubo asi zvladne vetsi mnozstvi vzduchu.
Napsal: 29 črc 2011, 08:55
od RudisTDic
pokud chceš mít dobrej spodek,,tak namontuj KKK k14..ale ve vyších ot už to nebude ono..ta k24 co tam máš je zas lepší ve vyších ot..holt si musíš vybrat co je pro tebe lepší...
Napsal: 29 črc 2011, 09:32
od PavelTDi
Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
Napsal: 29 črc 2011, 22:05
od fabiátor
PavelTDi píše:Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
jenze on resi problem se zatahem dole a s tim mu vetsi turbo nepomuze
videl bych to na vetsi hlavu cerpadla a pridat naftu pokud nehuli, az pak menit turbo za nejaky s lepsim nabehem
Napsal: 29 črc 2011, 22:51
od turbo kamna power
PavelTDi píše:Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
VNT15 je taky děsně malý a navíc lopatková regulace bude špunt ve výfuku...
já bych šel do toho turba z 1Z a nastavil na něm nějakej rozumnej tlak 1,2 - 1,4 bar a musí to tahat od spoda jako šílený, s tím, že už to nebude takový "peklo" nad 4000ot. jako doposud.
Napsal: 01 srp 2011, 10:26
od OndraGTD
To vše mam za sebou, napadlo mě třeba turbo z 81 kw AHF ?
Napsal: 01 srp 2011, 12:00
od turbo kamna power
OndraGTD píše:To vše mam za sebou, napadlo mě třeba turbo z 81 kw AHF ?
AHF má VNT15 ve svodech, nebrat...
Napsal: 01 srp 2011, 12:18
od PavelTDi
Když se na VNT 15 dobře nastaví červík ( i na úkor roztáčení odspodu ) je to proti obtoku z 1Z pokrok . Vlastní zkušenost z mTDI . . . A na motoru , kterej má o 300ccm míň a nepotřebuje takovej přebytek vzduchu , jak TDI . . .
Nebo klidně VNT 17 . . .
Napsal: 01 srp 2011, 12:30
od Smoke
u TD bude problém spojka, mtdi udrží mnohem víc.
u 1.6td měl jsem 200Nm při 3000 nebo dokonce při 3500 ot a po pár tkm začla klouzat, s nvt a záběrem od 2tis ot nebo dřív dle mě neunese, nemluvně o zbytečném tlačení při ustálené jízdě (protitlak ve výfuku)
Napsal: 01 srp 2011, 12:30
od turbo kamna power
jenže mTDI nerovná se komůrkový TD. Přímovstřik produkuje menší objem spalin než komůrkáč. Ale když má menší zdvihový objem, nemuselo by být tak zle. Já bych ale zůstal u obtoku, nebo dal nějaké velké VNT, buď GT1749VA nebo VNT20, ale tam už cena turba převyšuje cenu motoru samotného...
Napsal: 01 srp 2011, 13:41
od OndraGTD
To s tou spojkou mě vubec nenapadlo... Ted budu delat mensi genralku a turbo je skoro bez vule... takze ho nejspis necham. Sehnal sem cerpadlo z 1.9 TDi 66 kW, melo by mit 10mm pistek tak bych to rad nekomu dal at mi to presklada