2.0 TDI BKD - vibrace v tahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI BKD - vibrace v tahu
Cau, tak po celkem kratke dobe, kdy jsem pouze jezdil je tu dalsi problem.
Probehla vymena spojky + setrvacniku - Ctyrdilna sada od LUKu. Behem kratke chvile, cca 700km, zaclo auto vibrovat v tahu, jak kdyby byli nevyvazene kola ale podytakam pouze v tahu, clovek vyslapl spojku a byl klid. Po cca 5tis km jsme spojku vyndali a setrvak mel strasny vakl. Dal jsem ho na reklamaci. Dali jsme zpatky zpet starou spojku, rekl jsem si dobry, bylo to setrvakem, a po cca 500 km zase to samy. Vibruje to hlavne mezi 1900-2500ot. Ja uz nevim. Jako prevodovka??
Vibrace jsou zavisle na otackach, ne na rychlosti, tim padem bych vyloucil poloosy.
Nekdo nejaky napad? Diky
Probehla vymena spojky + setrvacniku - Ctyrdilna sada od LUKu. Behem kratke chvile, cca 700km, zaclo auto vibrovat v tahu, jak kdyby byli nevyvazene kola ale podytakam pouze v tahu, clovek vyslapl spojku a byl klid. Po cca 5tis km jsme spojku vyndali a setrvak mel strasny vakl. Dal jsem ho na reklamaci. Dali jsme zpatky zpet starou spojku, rekl jsem si dobry, bylo to setrvakem, a po cca 500 km zase to samy. Vibruje to hlavne mezi 1900-2500ot. Ja uz nevim. Jako prevodovka??
Vibrace jsou zavisle na otackach, ne na rychlosti, tim padem bych vyloucil poloosy.
Nekdo nejaky napad? Diky
A proc to tedy vibruje v postate jen mezi 1900-2500? Neni to zavisly na rychlosti jako spis na otackach. Na petku to nejvic vibruje pri 110, dam 6 zlepsi se to a pri 130-140 to vibruje zhruba stejne jako na petku pri 110. Proste nejvic kolem 2500 ot. Uberu a lepsi, vyslapnu spojku a dobry. Ale poloosy by snad vibrovali nezavisle na spojce ne?
hamony píše:A proc to tedy vibruje v postate jen mezi 1900-2500? Neni to zavisly na rychlosti jako spis na otackach. Na petku to nejvic vibruje pri 110, dam 6 zlepsi se to a pri 130-140 to vibruje zhruba stejne jako na petku pri 110. Proste nejvic kolem 2500 ot. Uberu a lepsi, vyslapnu spojku a dobry. Ale poloosy by snad vibrovali nezavisle na spojce ne?
ja mam uplne stejny priznaky jako ty a je to ta dlouha poloosa co zpusobuje vibrace... a pri 160 km/h vibrace mizi vid?
Takže Tobě to vibruje 1900 - 2500 ot. ať tam máš jakýkoliv kvalt i na 1. rychlost? Poloosy bych nevylučoval , jakmile vymáčkneš spojku , hnací soustrojí přestane být v tahu a nemá co vibrovat...Těmi polosami bych začal..A nevynechává motor..?Dělal jsem tenhle motor, kde podfukovaly vstřiky a jevilo se to jako vibrace...
nepropadat panice...
pripajam sa,mne zase na 3-jke pri 1800otc.strasie cele auto a pri 1900otc.je uz klud a auto ide normalne bez vybracii menil som na prevodovke silenbloky ale problem pretrvava skusal som pri tych najvacsich vybraciach vymacknut spojku a auto ostalo bez vybracii tak teraz neviem co menit komplet spojku alebo poloosi nemal niekdo podobne problemy?na volnobech ide auto pekne vibracii.auto v podpise.
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
- kristobara
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27 říj 2010, 21:16
- Bydliště: Praha