Úprava CR motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Úprava CR motoru

Příspěvek od lucky.jack »

Co by bylo všechno potřeba pro úpravu CR motoru při výměně vstřikovačů 66kw za verzi z 80kw? Délka vstřiku bude nejspíš stejná, ale nevím jak další věci kolem. Jestliže mají 80kw trysky větší díru půjde tam víc paliva s tím pro mě vyvstává otázka tlaku na railu, jestli se musí nějak zvyšovat, zrovna tak tlak turba aby se stačil vyplachovat válec a bylo dost vzduchu atd. Poradí někdo?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

to je naky Peugeot ci co ? CR = comonrail ?
dape206rc
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 pro 2009, 18:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od dape206rc »

osobne som jazdil neaky cas peugeot a odporucam - nemenit, nepokazit co ako tak ide, ale kupit nieco silnejsie.
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Jo je to Ford s comonrailem. Mám v háji 2 vstřiky a můžu mít z auta se zaručenejma 50tkm jen z 80kw verze. Takže bych to vzal zároveň s navýšením výkonu...Vyvstávají tu ale jistá ALE...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ma to auto fap ? aby si z navysenim vykonu nemal aj navyseny rozpocet... ale myslim si ze tie trysky su asi stejne
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

BH motor píše:...navyseny rozpocet...
(LOL) (LOL) (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“