Stránka 1 z 1

Kouří černě od cca 3000 ot./min

Napsal: 07 srp 2011, 15:29
od danielkiraly
Nazdar pánové,

mám menší problém u mé audinky A4, r.v. 2005, motor BPW 2.0 tdi 103KW. Byl odstraněn filtr pevných částic a provedena softwarová úprava. Regenerace se nespouští, ř.j. nehlásí žádný problém, akorát když to vytočím přes 3000 ot./min. začně to černě valit hustý dým, ale opravdu moc.

Nová váha, turbo ok, do přílohy přikládám log váhy a turba. Zkuste se na to někdo podívat. Jen připomenu, že do doby, než se filtr vykuchal nic nekouřilo. Samozřejmě vím, že s odstraněným filtrem to kouřit částečně bude, ale tohle není normální. Můžu natočit video, jak to kouří. Jinak motor má tah, bez úbytku výkonu.

Někdo mi radil, že může být malá dírka na hadicích vzduchu, je to možné? Lze to poznat z toho logu? Mate mě to kouření. Manželka má totiž Octavii 2, motor BKD, čili 2.0tdi 16V ale to nezakouří ani prd...Tahle moje kára je jak repelent :-)

http://www.uloz.to/9905297/log-01-003-011a-xxx-csv

Napsal: 07 srp 2011, 15:40
od DynDyn
je to možný s tou dirkou. může byt na hadicích od cooleru nebo se občas otevře cooler samotnej....

Napsal: 07 srp 2011, 15:47
od danielkiraly
Já to tak nějak spojuji s tím odstraněním filtru, ale na druhou stranu, když tam filtr byl, kouření nemohlo být vidět. Takže podle mě, kouřilo to i předtím. Dá se cooler běžně sehnat? Ojetý je asi blbost, ne?

Napsal: 07 srp 2011, 15:50
od DynDyn
ojetý - bud zachovaly z bouračky, nebo se mení z duvodu ze je spatnej, nebo za vetší... urcite dá, ale vetsinou cooler "praskne" ve spoji, tam jak se potkává hrana, stací kombinackama secvakat... ale muze to byt i hadice kdekoliv ve spoji apod

Napsal: 08 srp 2011, 06:57
od danielkiraly
Ještě mě napadá, dá se pomocí VAGu zjistit, jestli je špatný? (pokles tlaku) Na tý plastový trubce co vede od IC do klapky je čidlo, ale to bude asi na teplotu vzduchu, nebo se pletu?

Napsal: 08 srp 2011, 09:03
od danielkiraly
Jsem blbec, vždyť tlak mám v tom logu a vypadá dobře...Prosím o radu znalejší, do 3000 ot. to moc nekouří (minimálně ale to je způsobeno vykuchaným DPFkem) Začíná to kouřit, ale hodně až od 3000-3200ot./min. Když se ale podíváte do logu, zrovna u těch 3200otacek je pokles MAF, nějak se to tam křižuje ty hodnoty (požadovaná/skutečná) Napadá někoho nějaká souvislost?

Napsal: 08 srp 2011, 10:58
od 1pavel
může ti to dělat špatný soft , doporučil bych ti u dieselpower kontrolu , právě takle se to projevuje