Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní

Příspěvek od Kindlik »

Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ano da sa to prerobit na jednohmotnostny z 1Z vsetko pasuje ale musis dat cely set z 1Z. Ale nechapem co ma s tym VR 6 Ten zotrvak z vr 6 je uplne iny a ma 8 alebo 10 dier uz si nespominam presne . zda sa mi ze 10.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

prej se dá dát setrvák 1Z a na něj lamela a přítlačák z VR6 , je prej tužší a dokáže přenest větší výkon , proto tato kombinace
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jen přítlačák VR6, zbytek 1Z.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Pozor ale na jednu malickost Ja teraz netusim aky tocak ma veverica ale predpokladam ze ten zotrvak tam nedavas z roztopase a pritlacna sila mekana nema z vykonom co robit. To je vsetko o krutaku a sile. Maximaly vykon veverice je pri 6500 otackach a ahu asi tak 4000. Ale ak ma mekano z veverice vacsi pritlak kak to bude hadam fungovat (hm) . Ale ja som taky experiment nerobil. Skus jednohmotak aj so spojou ATD fabia rok00 az01. Mal by tam sedet ako uliaty. Do sharana pasuje afunguje. A funguje aj v leone rok 06 a uplne perfektne. Teraz sa tam napuci este kovokeramika a vacsi rotor Do toho KKK :) . ale to bolo od temy.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

Bóďa píše:Jen přítlačák VR6, zbytek 1Z.
lamela se použít nedá ? já mám komplet spojkovou sadu z VR6 , jakej je rozdíl v té lamele ?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Neviem ci je rozdiel v tisichrane ale asi nie ale rozdiel bude urcite v torznych pruzinach. asi by ti ich rozsekalo a spojka by ti zacala hrkat . mozno . niesom si isty :?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese (wallbash)

Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENT (LOL) Doteď jsem měl 337 Nm a úplně v pohodě. A to to vůbec nešetřím (noteeth) Takže můžeš být úúúúúúplně klidný 8)
Zdar
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

TDIPOWER píše:
Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese (wallbash)

Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENT (LOL) Doteď jsem měl 337 Nm a úplně v pohodě. A to to vůbec nešetřím (noteeth) Takže můžeš být úúúúúúplně klidný 8)
Zdar

super , tak děkuju :-D hele jen ještě taková blbost , k čemu tam vůbec dávali ten dvouhmotnostní ? v čem byl jako lepší ? Ten jednohmotnostní se nikdy nemůže rozbít , za to ta dvouhmota ano , příjde mi to spíš od VW krok zpět .
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Je to dvouhmotový, nikoli dvouhmotnostní. Jde o to, že je složen ze dvou smostatných hmot. Setrvačník je konstruován tak, že má lepší schopnost tlumit torzní kmity a nerovnoměrnost chodu hlavně na volnoběh, což je pro TDI charakteristické. Je to čistě pro kultivovanější chod motoru a zvýšení komfortu.
Ta jednohmota trošku změní i zvuk. Ale ve vozidle to je skoro nepostřehnotelné.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

BH motor píše:TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa :)
Zas nebuď tak citlivý ;) Jen se dívám, že tady trháš rekordy. Tady s tím nemáš zkušenosti, ale O.K. Jen třeba jsi mohl borce zbytečně odradit. Taky o tom nevěděl, tak asi potřeboval radu. Já, a nejen já, s tím mám, zkušenost a to je dost důležité.
A to že máš být ticho....to vůbec ne! Některé tvé příspěvky jsou velmi přínosné, to ano....jen nemusíš odpovídat za každou cenu ;)

Kdyby bylo třeba ještě něco vyjasnit v rámci zachování dobrých vztahů, napiš SZ :-D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jo a k tématu..... nechceš mu doufám doporučit, ať si při výměně setrvačníku nechá vyvážit kliku, že ne (wallbash)
To už by byl silný kalibr hodný jiných zdejších přispěvovatelů (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

a už můj snad poslední dotaz (noteeth) nevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“