Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
Pozor ale na jednu malickost Ja teraz netusim aky tocak ma veverica ale predpokladam ze ten zotrvak tam nedavas z roztopase a pritlacna sila mekana nema z vykonom co robit. To je vsetko o krutaku a sile. Maximaly vykon veverice je pri 6500 otackach a ahu asi tak 4000. Ale ak ma mekano z veverice vacsi pritlak kak to bude hadam fungovat
. Ale ja som taky experiment nerobil. Skus jednohmotak aj so spojou ATD fabia rok00 az01. Mal by tam sedet ako uliaty. Do sharana pasuje afunguje. A funguje aj v leone rok 06 a uplne perfektne. Teraz sa tam napuci este kovokeramika a vacsi rotor Do toho KKK
. ale to bolo od temy.


MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese

Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENT



Zdar
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
TDIPOWER píše:BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese![]()
Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENTDoteď jsem měl 337 Nm a úplně v pohodě. A to to vůbec nešetřím
Takže můžeš být úúúúúúplně klidný
![]()
Zdar
super , tak děkuju

Je to dvouhmotový, nikoli dvouhmotnostní. Jde o to, že je složen ze dvou smostatných hmot. Setrvačník je konstruován tak, že má lepší schopnost tlumit torzní kmity a nerovnoměrnost chodu hlavně na volnoběh, což je pro TDI charakteristické. Je to čistě pro kultivovanější chod motoru a zvýšení komfortu.
Ta jednohmota trošku změní i zvuk. Ale ve vozidle to je skoro nepostřehnotelné.
Ta jednohmota trošku změní i zvuk. Ale ve vozidle to je skoro nepostřehnotelné.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa 

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Zas nebuď tak citlivýBH motor píše:TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa

A to že máš být ticho....to vůbec ne! Některé tvé příspěvky jsou velmi přínosné, to ano....jen nemusíš odpovídat za každou cenu

Kdyby bylo třeba ještě něco vyjasnit v rámci zachování dobrých vztahů, napiš SZ

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jo a k tématu..... nechceš mu doufám doporučit, ať si při výměně setrvačníku nechá vyvážit kliku, že ne
To už by byl silný kalibr hodný jiných zdejších přispěvovatelů

To už by byl silný kalibr hodný jiných zdejších přispěvovatelů

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s