Stránka 1 z 2
BMW 525TDS AKO Chipnut ?
Napsal: 17 srp 2011, 21:49
od Hacki_RS
Zdravim chalani,mozno ma budete povazovat za blbca ale v par veciach nemam jasno tak sa radim svami budem rad vsetkim odpovediam....vela som uz aj hladal aj tu na fore ale konkretne ku veci skoro nic ...
Zaujmalo by ma ako sa da chipnut RJ tohto bmw , flash ECU staci alebo sa to robi HW zasahom, integracom? ,alebo ako ? ,ma toto bmw VNT turbo ? (variabilne) myslim ze nie ale chcem si byt isti lebo zvazujem kupu tohto bmw , prepacte za moju nevedomost ale ja sa vyznam vetsinou do Wgroup ostatne velmi nesledujem ,povodne som planoval kupit seat ibiza s motorom AFN 81KW ale nemam na to peniaze, este mam jednu otazku a nechcem zakladat nove vlakno ,VW Golf III 1.9 TDI 90PS je vsetko to iste ako Seat Ibiza TDI 81KW ???? rozdiel je len ECU alebo aj turbo, cerpadlo a tak ?
Napsal: 17 srp 2011, 22:47
od viktorddd
ako sa chipuje to neviem ale turbo je tam klasické obtokové, dá sa tam namontovať turbo aj z novších 30d, napr. GT2260, GT2556
Napsal: 18 srp 2011, 22:58
od oldaf
Čipuje se výměnou integráče. Turbo obtok, ale pasuje tam z 525D , 530D. Pokud chceš koně na tomhle motoru tak 12mm rozdělovací hlavu do čerpadla.
Napsal: 21 srp 2011, 13:05
od MIR.B.M.W
oldaf píše:Čipuje se výměnou integráče. Turbo obtok, ale pasuje tam z 525D , 530D. Pokud chceš koně na tomhle motoru tak 12mm rozdělovací hlavu do čerpadla.
ahoj chci se zeptat co znamena to 12mm rozdelovaci hlavu mam 330d chiplou na 160kw a 500nm kolik by to stalo udelat tu rozdelovaci hlavu 12mm
Napsal: 21 srp 2011, 19:08
od oldaf
MIR.B.M.W píše:oldaf píše:Čipuje se výměnou integráče. Turbo obtok, ale pasuje tam z 525D , 530D. Pokud chceš koně na tomhle motoru tak 12mm rozdělovací hlavu do čerpadla.
ahoj chci se zeptat co znamena to 12mm rozdelovaci hlavu mam 330d chiplou na 160kw a 500nm kolik by to stalo udelat tu rozdelovaci hlavu 12mm
Rozdělovací hlavu mají jen motory s rotačním čerpadlem. To 330d už nemá. Já ji mám na 525tds a je to neskutečnej rozdíl ve výkonu od originální 10mm hlavy.
Napsal: 21 srp 2011, 21:17
od MIR.B.M.W
oldaf píše:MIR.B.M.W píše:oldaf píše:Čipuje se výměnou integráče. Turbo obtok, ale pasuje tam z 525D , 530D. Pokud chceš koně na tomhle motoru tak 12mm rozdělovací hlavu do čerpadla.
ahoj chci se zeptat co znamena to 12mm rozdelovaci hlavu mam 330d chiplou na 160kw a 500nm kolik by to stalo udelat tu rozdelovaci hlavu 12mm
Rozdělovací hlavu mají jen motory s rotačním čerpadlem. To 330d už nemá. Já ji mám na 525tds a je to neskutečnej rozdíl ve výkonu od originální 10mm hlavy.
takze stim vic veci nejde delat jedine softe kamos to ma chiple na 185kw bez problemu
Napsal: 22 srp 2011, 06:58
od dawe2706
MIR.B.M.W píše:oldaf píše:MIR.B.M.W píše:
ahoj chci se zeptat co znamena to 12mm rozdelovaci hlavu mam 330d chiplou na 160kw a 500nm kolik by to stalo udelat tu rozdelovaci hlavu 12mm
Rozdělovací hlavu mají jen motory s rotačním čerpadlem. To 330d už nemá. Já ji mám na 525tds a je to neskutečnej rozdíl ve výkonu od originální 10mm hlavy.
takze stim vic veci nejde delat jedine softe kamos to ma chiple na 185kw bez problemu
525TDS jen chipem na 185KW ????
Nesmysl!! teda pokud se bavíe pořád o 525TDS....
Aby jsi z toho dostal 185KW už je potřeba pořádná spousta dílů co se musí vyměnit a to intercoolerem a turbem počínaje,tak rozdělovací hlavou a spojkou konče.
Chipem se dostaneš tak na 130KW.
Chipuje se to přehráním pamětí EPROM co je v řídící jednotce.
Napsal: 22 srp 2011, 10:51
od MIR.B.M.W
ja myslel e-46 330d
Napsal: 22 srp 2011, 10:52
od dawe2706
MIR.B.M.W píše:ja myslel e-46 330d
Jo jo já to tet opravil

Napsal: 22 srp 2011, 23:43
od ThatsMe
A nemá třeba někdo ten soubor s mapama na TDS? Googlil jsem, jak se dalo, ale nikde jsem to nenašel. U víc než 15 let starých aut už to přece není žádná vzácnost, nebo jo?

Napsal: 23 srp 2011, 06:23
od dawe2706
ThatsMe píše:A nemá třeba někdo ten soubor s mapama na TDS? Googlil jsem, jak se dalo, ale nikde jsem to nenašel. U víc než 15 let starých aut už to přece není žádná vzácnost, nebo jo?

Zkusím mrknout....ten co jsem tam měl...jelo to dobře,ale já chtěl víc..
ALE ten co mi to chipoval to dělal v ECM200 a tam musí přesně sedět číslo jednotky s číslem epromky..chtěl jsem svou jednotku dát švagrovi do omegy a tam to nechodilo a to byl stejne rok a stejnej motor...jen jiný číslo jednotky a tak myslím,že i omega a bmw to bude mít jiný....Hlavně si to doma sám neuděláš!! musí na to být mazačka epromů a nějaký programátor..třeba willem..
Možná bude lepší zajet k někomu kdo v tom dělá a potřebné vybavení má a nechat si to chipnout.Cena bude kolem 4000,-
S výsledkem budeš spokojenej a ještě Ti zálohuje data z epromu ještě předtím než je smázne a přehraje novou mapou.
Re: BMW 525TDS AKO Chipnut ?
Napsal: 23 srp 2011, 06:29
od dawe2706
Hacki_RS píše:Zdravim chalani,mozno ma budete povazovat za blbca ale v par veciach nemam jasno tak sa radim svami budem rad vsetkim odpovediam....vela som uz aj hladal aj tu na fore ale konkretne ku veci skoro nic ...
Zaujmalo by ma ako sa da chipnut RJ tohto bmw , flash ECU staci alebo sa to robi HW zasahom, integracom? ,alebo ako ? ,ma toto bmw VNT turbo ? (variabilne) myslim ze nie ale chcem si byt isti lebo zvazujem kupu tohto bmw , prepacte za moju nevedomost ale ja sa vyznam vetsinou do Wgroup ostatne velmi nesledujem ,povodne som planoval kupit seat ibiza s motorom AFN 81KW ale nemam na to peniaze, este mam jednu otazku a nechcem zakladat nove vlakno ,VW Golf III 1.9 TDI 90PS je vsetko to iste ako Seat Ibiza TDI 81KW ???? rozdiel je len ECU alebo aj turbo, cerpadlo a tak ?
Joo a mezi 66kw a 81kw je rozdílů celkem dost.
Nikdy jsem tyhle motory vedle sebe neviděl,ale co tady z fory vím,tak 66kw by měla mít jiný trysky a obtokový turbo. 81kw už by mělo mít naklápění lopatek...ale přesně Ti to řeknou v sekci VW.
Napsal: 23 srp 2011, 09:19
od ThatsMe
No sám bych to nedělal, to je jasné. Ale když se tyhle věci dělaly na E30, tak se za pade koupila epromka a za kilo to v Brně nahráli z diskety. Stačilo mít ty mapy. A pak ŘJ napůl, švába za švába a bylo to.
A pakliže se čipování na tds řeší taky výměnou epromky, jak píše Oldaf, ...?
Napsal: 23 srp 2011, 10:57
od dawe2706
ThatsMe píše:No sám bych to nedělal, to je jasné. Ale když se tyhle věci dělaly na E30, tak se za pade koupila epromka a za kilo to v Brně nahráli z diskety. Stačilo mít ty mapy. A pak ŘJ napůl, švába za švába a bylo to.
A pakliže se čipování na tds řeší taky výměnou epromky, jak píše Oldaf, ...?
To jooo,ale jak jsem už psal...moje epromka nejede na švagrové emeze..obojí stejnej rok,stejnej motor a oboje bez váhy vzduchu...
U E30 byl asi jeden tip...
A ono taky koupit epromku není prdel..není tam obyčejná,ale jakási jinačí a to jsem ani nesehnal...
Číslo bych ještě možná někde pohledal...,ale nejlepří seznat z jinýho báwa co má stejný číslo a nechat si ji smáznout v UV mazačce a potom ji nechat neprogramovat...at máš svou origo a chiplou.
Jestli jsi hledal na googlu,tak ty soubory mají příponu .ori a nebo .mod ..jako originál a modifikace....vím o tom jen okrajově a doma možná i má co potřebuješ...podíívám se po tom...
Pošli mi číslo jednotky a rok...
Napsal: 26 srp 2011, 10:51
od Hacki_RS
dakujem vam chalani za odpovede,mohol by mi niekto sem este hodit schemu alebo link ako na tu rozdelovaciu hlavu ? ,a ten golf ma uz presiel na VW fore pisali ze je to vraj motor z masla

,dakujem , neviete kto by vedel chipnut tu RJ na TDS ?