passat B5 1.9tdi 81kw AFN

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
rejfik
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnice

passat B5 1.9tdi 81kw AFN

Příspěvek od rejfik »

upravy:trysky 754,turbo 96kw,11mm hlava čerpadla,kat pryč a EGR OFF zatím bez chipu
rejfik
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnice

Příspěvek od rejfik »

http://leteckaposta.cz/149613905
nějak mi sem nejde nahrát foto :/
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..príde mi to ako čistá seriovka bez trisiek,som zvedavy kolko to bude mať ked daš spraviť soft
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
rejfik
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnice

Příspěvek od rejfik »

to jsem taky zvědavej.v grafech se nevyznam proto sem to sem dal na posouzení
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

bjukemen píše:..príde mi to ako čistá seriovka bez trisiek,som zvedavy kolko to bude mať ked daš spraviť soft
čistá sériovka bez trysek? já jsem jenom s tryskama měl 131 koní, tady je trochu míň, ale to může být taky motorem... Dle mě je to v pořádku... svoje udělá hlavně ten chip... chtělo by to ještě Nějaký větší intercooler, ale myslím že kolem 160 by tam mohlo být určitě
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Větší turbo bez úpravy map není nic platné, takže ten nárůst 15 koní na konci dělají vlastně jen trysky. Ovšem myslím, že po odborném odladění to pojede velmi slušně - s touhle konfigurací není problém v klidu a bez křečí dát 160-180 kobylek.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Marek77 píše:Větší turbo bez úpravy map není nic platné, takže ten nárůst 15 koní na konci dělají vlastně jen trysky. Ovšem myslím, že po odborném odladění to pojede velmi slušně - s touhle konfigurací není problém v klidu a bez křečí dát 160-180 kobylek.
Akorát mám obavy že ho bude limitovat intercooler... mě už při těch mých 154 koních nestíhá moc chladit... takže k jeho sestavě bude muset určitě přidat ještě nějaký větší cooler
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je dost možné. Ono zátah by to mělo, ale na konci už to stačit nebude, což by byla škoda.

Ale Pasík má robustní čumák, tam se větší cooler vejde.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
rejfik
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnice

Příspěvek od rejfik »

je samozdřejmost že větší cooler je v plánu jeden doma mam ale je děravej na skoušku skusim zalepit a chip je samozdřejmě taky v plánu jen to nejde hned všechno najednou.jen mam obavy že spojka taky nevydrží ¨:D
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

tak o spojce netřeba ani přemýšlet :D ta je nutná při takové úpravě ;-)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“