Stránka 1 z 1
Golf V 2.0 TDI PD 103kw vymena turba za vacsie
Napsal: 29 srp 2011, 17:05
od Auranoir
Cafte. Takze odislo mi turbo do vecnych lovist

. Auto bolo chipnute na 170 konikov v jednej nemenovanej firme.
Kod motoru je : BKD
Turbo original bolo tusim GT1749VA (Garrett)
Kedze som v diesel turbach uplna lama chem sa spytat ze ake turbo sa mi oplati kupit? Ci tam mam dat zas original za nehorazne prachy a zas mi to vybuchne po par km. Alebo nejake repass turbo za lacne prachy nech mi to vydrzi aspon 50 tisic km afto potom pojde ajtak napredaj . Alebo vacsie turbo povedzme co by vydrzalo tak max do
220 - 230 HP . A hlavne nech sadne ako original a netreba na motore nic upravovat. Co byste doporucili lebo je strasne vela moznosti co tam napchat a mam vtom zmatok.
Dakujem za pomoc.
Napsal: 29 srp 2011, 17:27
od Jayson
Domluv se s
http://www.turbosport.cz/ a poptávej hybrida na dvoulitra PD, řekni jim, jaké koně si představuješ a oni ti už poradí.
Napsal: 29 srp 2011, 19:21
od Auranoir
Ok ale privital by som dalsie pripomienky a navrhy. Takze piste
Napsal: 29 srp 2011, 19:38
od toby66kw
Turbo jde vpohodě protáhmou tunelem pro vejfuk , není třeba demontovat poloosu.
Nedávno sem jedno andre turbo do BKD motoru montoval ,není tam problém.
Pokut budeš chtět vyhodit chladič spalin , je dobré mít připravenou rovnou rychlospojku do topení ,pak je to jednoduché z origo hadicou.
Napsal: 29 srp 2011, 20:11
od Huml
se seriovýma tryskama se dá dostat z toho motoru tak 210HP, stačí jen vyměnit turbo a nechat udělat čip, jede to pak velice dobře
Napsal: 29 srp 2011, 20:40
od Auranoir
Toto sa mi uz paci diskusia pekne pokracuje a dozvedam sa vela novych veci.
Chcem sa este spytat teraz co mi odislo bolo Garrett GT1749VA tusim existuje aj Garrett GT1749VB nie? To je asi tak do 190 HP .
Mne by vyhovoval skor ten typ GT1749VB pojde mi to na afto kde ho zozeniem lacno? Maju ho natej turbosport.cz stranke lebo som ho tam nevidel. Vdaka
PS : to je sice pekne ze sa da dostat na 210 HP ale zas nikdo nepise z akym modelom turba

Napsal: 29 srp 2011, 20:51
od Jayson
S tím hybridem, těch 210HP se dá udělat na velmi rozumným tlaku, ale trysky by byly na max.
Napsal: 29 srp 2011, 20:57
od Auranoir
Otazka dalsia v com sa lisi Golf V 2.0 TDI PD 103kw od Golf V 2.0 TDI GT 125kw . Pasovalo by zneho turbo ak nie co by trebalo vymenit?
Mam este kopu otazok pokoj vam nedam do polnoci minimum

Napsal: 29 srp 2011, 21:30
od Huml
na BKD ti VB jen tak pasovat nebude, každý větší turbo, který tam budeš chtít dát musí být v podstatě hybrid
Napsal: 30 srp 2011, 09:56
od dongrofo
Golf ma chip na 170 koni, viac koni majitel nechce. Ide tu oto, ze chcu vacsie turbo kvoli vydrzi, nakolko turbo co bolo v aute to uz ma za sebou.
Podla mna mu staci repas VA od Andreho, pripadne aby bol klud tak VBcko vo VA obale. Nieje potrebne riesit hybrida ked nad 170 koni to nebude.
Napsal: 30 srp 2011, 12:09
od Forest
V pripade repasu bych nevahal a vyuzil sluzeb
www.turbopower.cz Kdyz mu jde o zivotnost a spolehlivost, pak je kvalitni vyvazeni zakladem pro tyto naroky.
Napsal: 31 srp 2011, 13:25
od Dukes