Stránka 1 z 3
motor afn - jak jej dát do kupy?
Napsal: 29 srp 2011, 18:09
od xkain
Zdravím všechny znalé, mám poškozené -
potkaný motor - ohnuté ventily, popraskaná hlava mezi ventily)
- utržený šroub v klikovce a poškozenou dosedací plochu
rozvodového kola
- poprskané písty
mám dobré - čerpadlo po repasy
- vstřiky seřízené a zkontrolované na zkušebně
- turbo top stav
- ok blok motoru
moje otázka zní z jakéch typů motoru by šlo co použít.. vyššímu víkonu se nebráním, ale o to mi vůbec nejde, cci od auta aby málo papapalo a dlouho a dobře sloužilo... nevím zda dát hlavu někam zavařit a orovnat, atd.. či jestli má někdo nějak=é díli na prodej, které by se mi hodily, vše je zde vítáno.. předem děkuji za vaše náměty a návrhy jak na to či ono..
Napsal: 29 srp 2011, 19:14
od xkain
jinak jde o vůz vw sharan rok 96
Napsal: 29 srp 2011, 19:30
od misoVW
repas hlavy (trhliny medzi ventilmi su do urcitej hodnoty neskodne), vymenit piesty, zafrezovat dosadaciu plochu na kluke. Co si s tym robil???
Napsal: 30 srp 2011, 06:25
od xkain
před 6000 kilometry jsem dělal rozvody a vyměnil rozvodové kolo na klice, utáhl momentem 90KNm a pak o 90... v sadě rozvodů (skf byl šroub) a kolo bylo febi.... dosedací plochy bylo očišťené, ale neorovnané frézou... řemenice na nastartovaným motoru i házela do strany cca o 1mm, tak jsem si njivně myslel, že to bude ok a dál neřešill a taky dojel
Napsal: 30 srp 2011, 06:57
od slovacek.milos
vco se táče ozubeného kola tak při standartním utažení se mi taky povolilo a začalo to klepat na sacím potrubí
frízu si pujčuji u hlavaře chce stovku a kolo rvu na kref, dotahuju půl dne a to tak že přijdu za dvě hodiny a ono to zas de, pak zas za dvě hodiny,

Napsal: 30 srp 2011, 06:58
od slovacek.milos
ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil

Napsal: 30 srp 2011, 07:47
od sniper--
Asi tak,odrbej motor co se ti bude hodit a dal to neres,kup jinej,klidne holej,prehazej veci,hod do auta a druhej den zas jezdis. Takhle se s tim budes drbat jak dlouho a vyjde ti to 2x tolik penez
Napsal: 30 srp 2011, 08:30
od misoVW
zohnat slusne AFN uz zacina byt problem

Napsal: 30 srp 2011, 08:46
od netopier
slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil

Milos, parada !
misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem

predam svoj

Napsal: 30 srp 2011, 09:05
od josef10
netopier píše:slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil

Milos, parada !
misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem

predam svoj

Zdar,
hele Miloň má pravdu.... za 15.000 kc celej motor ASV letos na jare nebyl problem koupit... a ja ho koupil....... nyni jezdi jednomu borcovi v koktavce... osobne jsem ho montoval.... a to byl celej motor s turbem i se spojkou... do ted me borec z dalky zdravi a je spokojenej jak zelva...
Ale je pravda ze dilu je cim dal mene... asi policajti po tech lidech dost sli.. Samo ze cislo motoru bylo vyrezle, tak se akorat nahodil kryt z rozvodu....
Napsal: 30 srp 2011, 09:17
od Slavkov
Jen tak mimochodem, nebude problém s nějakejma držákama?... on to potřebuje do SHARANA

Napsal: 30 srp 2011, 09:18
od misoVW
netopier píše: predam svoj

to by si teda pomohol, z kaluze do blata

Napsal: 30 srp 2011, 11:00
od jericho-3
Když už se motor bude vyndavat, bloku nic není a je to jinak původní, tak jestli máš písty, tak bych vyndal kliku nechal ji profesionálně srovnat čelo, uvidíš stav ložisek, apod. ,dal bych to dohromady, a bude chybět jen hlava /čerpadlo je opravené,turbo dobré/, protože koupíš motor, když bude původní, bude mít půl mega, když ne,bude po kdovíjaké opravě a když budeš mít štěstí, bude to po nějakém Julesu Vernovi, který kříží ovci s kozou a je opojen kilowatami..Od toho pryč..Takhle budeš vědět, co tam máš a nebudeš trnout, když v tom klepne, co se děje..Dneska jsou schopni kluci od nádvorní party udělat GO motoru TDI mezi přivezením nového, čersvého betonu, během svačiny..

Napsal: 31 srp 2011, 13:18
od xkain
slyšel jsem, že někde v šumperku prý kdosi dělá GO omotoru s výbrusem, vyhonováním atd za velice slušné peníze, bohužel ale nemohu nikde najít kontakt, jediný, co jsem na netu našel bylo číslo a to je již zrušené.. jednalo se o nějakého pana straku.. no a hlavu prý dělají v někde v brně... právě, radšči bych dal svůj motor naprosto dohromady, než abych kupoval něco, v čem nevím jesrtli je nalitej olej nebo spíš gumoasfalt..

)
Napsal: 31 srp 2011, 13:39
od xkain
taky mne napadlo právě z kterých motoru by šla použít hlava.. právěže motorů a jetých dílú už moc není, tak nevím.. když jsem koukal na stránky auto pejsek, kde zavařují hlavy, tak cena 3500,- za opravu jednoho válce - púrasklinky jsou mezi všemi ventily - takže dávat 14 jen za zavaření hlavy se mi nechce.. to bych klidně už moh koupit novopu za 18000... zkoušel jsem hledat a na tunning forech co tam kdo t¨do toho cpal, ale nenašel jsem nic, z čeho by šly použít střeva a hlava... tak asi dneska vyndám kliku a hodim ji do nástrojárny... alespoń budu mít jistotu, že klika budo ok...