Passat AJM 85kW PDčko hulí bílej hustej kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat AJM 85kW PDčko hulí bílej hustej kouř
Vyměnil jsem těsnění pod hlavou, protože ubývala voda a za studena bíle kouřilo. Ted neubyde vody ani kapka, ale hulí bíle za tepla i za studena, smrdí to po naftě, olej tam neni cítit. Gumičky jsem dal nové ale bez podložek, vstřiky jsou nastaveny na 225stupňů dle návodu tady na fóru a synchronizace vačky a kliky kolísá mezi 0 a 0,6, líp to už nenastavim. uložení vstřiků v hlavě je prý ok, řekli mi to tam, kde mi rovnali a kontrolovali hlavu. Podle toho co jsem se dočetl tady, tak je to způsobený gumičkama. Prosím někoho aby mi vysvětlil kde se to kouření bere, jak to vzniká... Myslíte že pomůžou nové gumičky i s podložkama? Děkuji
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
No dotáhl jsem je na 12Nm a 27O stupnu. Podle navodu tady na foru. Nic jsem nebrousil ani neořezával. Dále jsem zapoměl říct, že jsem odstranil katalyzátor, ale před tim auto nazakořilo ani minimálně, vůbec. Jen za studena chvíli páru. Mohl by někdo, kdo ví jak to v motoru je vysvětlit která gumička když přestane těsnit má za následek toto kouření?
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
podivat se tam muzu ale meli sme doma auto co zralo pul litru oleje na sto a vim jak smrdí kouř spálenýho oleje a tohle tak urcite nesmrdi. Je pravda ze turbo sem cistil od sazi, ale neni to prvni turbo co jsem cistil a udělal jsem to zase podle doporučeních tady na foru... myslim si že olejem to nebude...
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw