Stránka 1 z 2

Velké IC

Napsal: 13 zář 2011, 17:50
od joeys20
Dieslům zdar ;)
chci se zeptat, nenašel jsem zde příspěvěk, který by se věnoval tématu ohledně delšího nástupu tlaku v sání, když bych namontoval větší IC a tím i prodloužil vedení stlačeného vzduchu (crazy) budeto znát???

Napsal: 13 zář 2011, 17:55
od Forest
Muze to byt znatelne, zalezi na velikosti turba a objemu, ktere musi nafoukat. Znat to bude pri prerazeni a nabehu od opravdu nizkych otacek ... ale pokud nepouzijes neco brutalniho a nepotahnes to kolem auta, nemelo by to byt neco, na co by sis nezvyknul ;)

... nezanedbatelnou je kvalita turba, provedeni a chiptuningu.

Vim, ze ARL chladic neni nic velkeho, nicmene ja treba prechod mezi malym (SMICem) a ARL chladicem s ARL turbem v nabehu nepoznal.

Napis spis co chces pouzit. Ono velky IC (plochou) jeste neznamena velky vyplyvajici objem.

Napsal: 13 zář 2011, 18:07
od joeys20
http://tuning-individual.cz/eshop/inter ... 25967.html

tohle IC
z prava přívod a z leva na výstup dám dvě 90 kolena a vytáhnuto výztuhou ke světlu a tam už k motoru.
Časem bych od kluků z Dieselpower koupil turbínu hybrida DT2 a nechal to u nich naladit, takže potom už bych neměl strach, že to bude tak citelný. Ale nevím co to udělá ze sérií :?

Napsal: 13 zář 2011, 18:28
od joeys20
http://tuning-individual.cz/eshop/inter ... 30862.html

nebo takhle tohle IC je dostačující na 1.9 Tdi pd, dkyž výslednej výken bych chtěl kolem 200 koní? fakt netuším pustil jsem do něčeho o čem němám moc vedomostí

Napsal: 13 zář 2011, 18:53
od Jayson
tuhle sadu koupíš na egay za polovičku :D

Napsal: 13 zář 2011, 18:56
od Smoke
už se to tu řešilo, pro člověka nepostřehnutelný (ani ne 0.1s, už si to přesně nepamatuju), ale při průtoku 100-200L/s (dle otáček a tlaku) cooler s pár litrama navíc je nic.

Napsal: 13 zář 2011, 20:21
od joeys20
tak fajn, tak dám na Vaše rady;-) pak sem přihodím nějakou fotku;-)

Napsal: 14 zář 2011, 05:26
od joeys20
jo a ještě jak řešíte snímač tlaku v sání?? dá se koupit trubka už s prípravou??

Napsal: 14 zář 2011, 07:18
od LukášV
joeys20 píše:jo a ještě jak řešíte snímač tlaku v sání?? dá se koupit trubka už s prípravou??
KDyž koupíš celý ten kit , tak ten už kostku na přidělání čidla tlaku má ;)

Napsal: 14 zář 2011, 07:39
od marena tdi
NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.

Napsal: 14 zář 2011, 07:45
od LukášV
marena tdi píše:NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.
No na kolik od tebe vyjde udělání vedení ?
Když to sčotneš i s chladičem ?
Protože jestli je cena ve finále na stejno tak je blbost kupovat tu čínu :)

Napsal: 14 zář 2011, 08:45
od luke.bean
Jayson píše:tuhle sadu koupíš na egay za polovičku :D
tak proč sem nanaházíš odkazy aby si to mohl zájemce prohlídnout ?

Napsal: 14 zář 2011, 11:11
od Forest
marena tdi píše:NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.
Netestoval bych, ale Marenovi bych veril ... "ma toho za sebou uz dost (a neni to zadny cyp :D).

Napsal: 14 zář 2011, 19:51
od joeys20
jak ani bych nechtěl ten kit už hotovej...
radši bych něco utvořil sám, ale nevím jak to čidlo vyřešit noo

Napsal: 15 zář 2011, 16:10
od Forest
Jednoduse (byt do jiste miry prasacky ... vezmes trubku, do ni vyvrtas patricnou diru. Pak vezmes plochac, do nej vyvrtas diru presne takovou, aby to cidlo s tesnenim sedelo. Vyvrtas diry pro srouby pro uchyceni. Nasledne tento plochac prilozis na tu diru v trubce a zvenci zavaris tak, aby tesnilo. Nasledne namontujes. Lepsi by bylo vytvorit na te trubce pred vrtanim plochu licujici s tim plochacem, nicmene to uz bych chtel asi moc.

... toto je alternativni reseni v "domacich" podminkach a lip se to tvori z hliniku, protoze ten je tvarnejsi ... na druhou stranu kdo ma dnes svarecku na hlinik pro domaci pouziti, ze? :roll:

Nech si to cely udelat od Mareny / Indiho / Ladase / Humla ... dle lokace a budes urco spokojenejsi, nez s tou sadou.