turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

turbo

Příspěvek od kůřa »

ahoj,mám menší dotaz liší se v něčem turbo z motoru ALH 66KW oproti AFN 81kw???
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

liší je to do konce roku 2001 a od začátku roku 2002 do 2001 tam máš obyčejný a od roku 2002 už je s proměnnou geometrií lopatek a liší se to jenom vstřikama a softíkem
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale prosím tě kdes na to přišel
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

tak to jsem zvědav jak to teda je.... když podle techniké dokumentace to tak je a i v praxi to tak je...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ukaž mi tu dokumentaci a praxi obě turba jsou s proměnnou geometrií lopatek ovládaně podtlakem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

počkat abych to upravil na prvou míru 81kw má turbínu ovládou podtlakem, ale 66kw má turbínu ovládanou podtlakem od roku 2002 sám má doma dvě 66 kw jednu 2000 a ta má jenom bypas a 2002 4 měsíc a ta už má proměnou geometri
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale prdlajz od 2002

ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem

ovšem AGR vždy přetlakem

rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

[quote="Ladas"]ale prdlajz od 2002

ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem

ovšem AGR vždy přetlakem

rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)[/quote]

dobře tak proč mám oba dva motory ALH a jedem má bypas a druhej proměnou geometrii??
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

protože to někdo překopal ALH je podtlak tečka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

a to máš obě ty auta od novoty?

edit: Ladas mě předběhl :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Příspěvek od kůřa »

ALH 66KW má turbo s naklápěcíma lopatkama to vím,mě jde jen o to jestli je uplně stejné jako 81kw
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Podle me jo, pokud pouzijes turba ze stejne platformy :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

od 2001 jsou turba stejná, starší 81kw měla míň lopatek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Teda Laďas, ty se s tim klukem nesereš. :D
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ALH 66 má vždy podtlak a turbo stejné s většinou 81kW (9 statorových lopatek). Pouze 81kW ASV má jiné turbo (11 rozváděcích statorových lopatek) Ale i tak jsou tato turba zaměnitelná a na normální aplikace se rozdíl asi nepozná
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“