turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ukaž mi tu dokumentaci a praxi obě turba jsou s proměnnou geometrií lopatek ovládaně podtlakem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ale prdlajz od 2002
ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem
ovšem AGR vždy přetlakem
rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)
ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem
ovšem AGR vždy přetlakem
rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
[quote="Ladas"]ale prdlajz od 2002
ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem
ovšem AGR vždy přetlakem
rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)[/quote]
dobře tak proč mám oba dva motory ALH a jedem má bypas a druhej proměnou geometrii??
ALH bylo v G4 už v roce 2000 ovládané podtlakem
ovšem AGR vždy přetlakem
rozdíl mezi turby ALH a AFN je krom konstrukční montáže minimální obojí VTN 15 u ALH osazováno i GT1749 (zřejmě podle toho co kdy přišlo na linku)[/quote]
dobře tak proč mám oba dva motory ALH a jedem má bypas a druhej proměnou geometrii??
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
ALH 66 má vždy podtlak a turbo stejné s většinou 81kW (9 statorových lopatek). Pouze 81kW ASV má jiné turbo (11 rozváděcích statorových lopatek) Ale i tak jsou tato turba zaměnitelná a na normální aplikace se rozdíl asi nepozná
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

