Stránka 1 z 1
vw g1 1,5d
Napsal: 04 úno 2007, 17:13
od petr vwg1,2
leta mi přiliš mnoho oleje odvětravací hadicí z ventildeklu do saní a nasledně teče do spalovacího prostoru a pusobí bily kouř!!!příčina??rada???děkuji!!
Napsal: 04 úno 2007, 17:17
od petr vwg1,2
zapoměl jsem prozradit že jsem zde novy a diesel neni zrovna muj obor pusobení!!!
Napsal: 04 úno 2007, 18:55
od origoš
Pístní kroužky, vyběhané válce. Na několik tisíc km pomůže překroužkovat.
Napsal: 04 úno 2007, 19:17
od petr vwg1,2
pokud tomu tedy rozumim tak to tlakuje skrze ventily a tou odvětravací hadici odchazí tlak do saní a bere sebou olej...hmm..to je tedy moc pekne...tak díky zaq radu
Napsal: 04 úno 2007, 20:00
od pafka
petr vwg1,2 píše:pokud tomu tedy rozumim tak to tlakuje skrze ventily a tou odvětravací hadici odchazí tlak do saní a bere sebou olej...hmm..to je tedy moc pekne...tak díky zaq radu
Tlak jde do bloku podle pístních kroužků, a mlhovina oleje jde do odvětrání a dál do sání.
Napsal: 04 úno 2007, 20:15
od radek300
Jednou se mi stalo,že sem dostal do rukou polomotor na překroužkování.Byl bez hlavy atd.Kroužky v poho sedly,borec si to vzal a za týden se vrátil s reklamací,že mu to pořád hází olel přes měrku.Nakonec to dopadlo tak,že se udělala hlava a bylo to vyřešeno.Neměl tam skoro vodítka.To sou ti šetřílci.
Napsal: 04 úno 2007, 22:34
od origoš
Naposled jsem patnáctku kroužkoval asi před patnácti lety, dá se předpokládat, že to má hodně najeto. Moc už se jich nevidí. U takových motorů bývají popraskané kroužky. Udělat hlavu, když je sundaná, to by měla být samozřejmost.
Napsal: 04 úno 2007, 23:55
od radek300
Samozřejmost to je.Jenže když ji k motoru nedostaneš tak to moc nejde

Hlavu montoval někdo jiný.
Napsal: 05 úno 2007, 08:28
od origoš
To jsem pochopil, bylo to doporučení pro Petra.
Napsal: 05 úno 2007, 20:08
od petr vwg1,2
jo jasny,diky za rady chlapy...jde o to ze ten motor je v celku v aute ado soboty bezproblemu chodil,ale najednou zacal hulit jak magor.....ale uz jsem nasel pricinu!!!menila se ta vakuova vyveva na podtlakovy posilovac brzd,ponevadz nesala a posilovac nefungoval....dala se tam jina z druheho motoru ktery ovsem nema odvetrani skrine vyvedene do teto vyvevy,ale ma misto toho namontovanou zaslepku....tak se odvetrani na mem motoro take zaslepilo a to je kamen urazu!!!v tu chvily vsechen tlak z motoru odchazel skze ventildekl,hadici do sani a spolecne s temy paramy to bralo i olej(vic nez normalne) a plnilo to box pro vzduchovy filtr a odtud nasledne tekl k ventilum a do spalovaciho prostoru a tudiz dochazelo ke spalovani oleje a kourivosti!!!odvetrani jsem uvolnil vratil hadici vyvedl ji do plastove nadoby a je klid!!!vrchem uz to tolik netlakuje,olej neleta a ja mam snad na chvilku klid.......vsem dekuji za snahu pomoci.....