Který 2.0TDi?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Který 2.0TDi?

Příspěvek od Jayson »

Měl bych dotaz na zkušenější z vás mechaniků, kteří budou mít v tomhle větší obzor než já, jde mi o to, který z 2.0TDi je nejlepší? Konkrétně mi jde o Audi A3 2003+. Popřípadně co na nich nejčastěji odchází a na co si dát pozor.

Nebo jestli bude nejlepší volit klasiku PD 77kW :?

Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

BKD, 16v, no dpf.
Už v sérii pěkné svezení.
jjp
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2011, 20:12
Bydliště: Krumlov

Příspěvek od jjp »

Klasiku 77kW 1,9tdi neznicitelnej motor. Pokud 2.0tdi tak 8v bez DPF
Cheerio
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 21:22

Příspěvek od Cheerio »

Mám BKD 2.0 16V a klasika prasklá hlava, Buď 8ventil, nebo 77kw, ale to je mrtvola, i ten dvoulitr nejede a žere
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4891
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

77kw je ve dvojkové octávii líný...vlastní zkušenost...a bezporuchový není téměř vždy např. dvouhmota ko u ojetiny...bkd super svezení...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

můžu potvrdit švagr ma BKD najeto 180 tisíc a žadny problem svezení pěkny
Tiguan 2 2.0 tdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Můj kámoš má Passata /2002/ 1,9 77kw /lehký čip/, kterého má u mně a teď týden jezdí s Octou BKD 2.0 TDI /pěkná/a měl cukání ji pořídit a když jsem se ho ptal, tak co? Passat je Passat, tohle na něho nemá, motor jede líp, ale tak nějak divně.. :o
nepropadat panice...
Cheerio
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 21:22

Příspěvek od Cheerio »

BKD žere a nejede, a samej problém, prasklá hlava, dvouhmota v prdeli, turbo začíná odcházet, vstřiky, najeto 165 tis km
vladiak
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2010, 19:55

Příspěvek od vladiak »

ja som sa rozhodol na osvedceny motor 1,9.ak by som kupoval 2.0 tak len bmp 8v. ale som spokojny aj s 1,9.nie je to mrtvola aspon podla mna nie.spotreba dobra a preteky nejazdim.
vw Passat 1,9pd BLS 2007
petrce63
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2008, 09:44
Bydliště: Velké Losiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrce63 »

BMM 2.0tdi 103kW a příjemný svezení i po 190t km.
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE

Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost

Mitsubishi Outlander PHEV
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

ako kukam je to kus od kusu a človek si v dnešnej dobe nemoze byt ničim isty :x

zo začiatku to boli praskajuce hlavy, olej čerpadla, vyvazovaky,

zvažujem kúpu GV 2,0 8V BMM rv 2006 trpí tento motor niektorými s týchto neduhov?? je dostatočne odolný v porovnaní s ostatnými :?

ked kukam podla katalogu elit sa tam ani iny motor nedaval pri 103kw iba BMM a BKD kedysi hlboko opovrhovane motory a dnes to uz tak neni a nazory sa menia ?? či klesaju naroky :?
boost in progress
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já osobně bych BKD,BKP 16V nikdy nekoupil.Jede pěkně ale těch problémů kolem.Věčně něco na to spravuji.U 2,0TDI 8V je sice filtr,ale když se dá pryč,tak to nemá chybu.Motor koncepčně jednoduchý a stejný s 1,9TDI.A hlavně spoustu náhradních dílů a celých motorů za gut preis.U 16V je to loterie.Někdo jezdí v pohodě,ale většina se trochu z toho ztřílý.Nic se na to nedá sehnat starší,vše nové za těžké love.Nejhorší je hlava/30tKč/ a vstřiky/15tKč/ks//-věčně něco posranýho.Taky všechny s 2,0TDI 16V se těžko prodávaj,každý se toho bojí jak čert kříže. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

presne tak, 2.0 8V, DPF nevadi :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“