Stránka 1 z 2
dual smic O1
Napsal: 19 zář 2011, 23:35
od luigi5
Chtel jsem to dat do faq, ale tam patri jen postup a reseni.
takze tady muj dotaz. Dostal jsem napad ze kdyz by se do O1 s RS naraznikem (bez nezavysleho topeni) dal napriklad dva IC z Superba nebo Passata, pokud mozno ty sirsi, kazdy na jednu stranu, treba i s privedecem vzduchu, tak by effekt chlazeni melbyt vyssi nez u jednoho FMIC uprostred. Samozrejme by to pak chtelo i odvetravani v podbehu à la Q7.
Maji to tak i 911 turbo, a tam je co chladit. A na porizeni asi levnejsi nez FMIC.
Jsem zvedav na Vase odpovedi.
Pro info takhle nak

Napsal: 19 zář 2011, 23:39
od hansdob
tak na to si počkám jelikož to mě mooooc zajímá protože tu nějaký supy a passat intelcoolery mám tak šup je tam pokud to má smysl.
Napsal: 20 zář 2011, 09:50
od luigi5
No prave. Zajimavy to je urcite. V podstate pak uz je potreba jen udelat trubky. Asi bych udelal nerez. Coolery sehnat i s cidlem asi neni problem.
Superb 3U 1,8 t to ma takhle seriove, pokud se nemilim. Cidla tam pak jsou dve. Zajimave by bylo i udelat nabehy na vzduch, aby to tam bylo stlaceny.
Par prikladu:
Tady asi neco z 3BG Passat
Tady priklad na B7 A4
druha strana
To je odvetravani v podbehu Q7
Tesim se na odpovedi atd.!

Napsal: 20 zář 2011, 10:14
od Ladas
trubky nějaký mám hlavně tu propojovocí mezi IC
Napsal: 20 zář 2011, 16:34
od luigi5
Zatim to jeste neni aktualni ale planujo to do budoucna (pristi sezonu). Az bude Chip a trysky, protoze to chce byt chladeny aby to nehulelo, jeste kdyz pude dolu EGRko. V zahranici na to jsou dost haklivy.
Ale zajimalo by mne co Vy na to

Napsal: 20 zář 2011, 21:15
od Tomas.cz
Nemá audi tt 1.8T 2x IC? Myslím ty výkonnější 165kw apod.
Napsal: 20 zář 2011, 21:19
od Ladas
ano stejně jako S3 leon cupra R a tu trubku+hadice právě mám

Napsal: 20 zář 2011, 21:48
od hansdob
myslíte že 2 intercoolery jsou učinější než FMIC??
Napsal: 20 zář 2011, 23:12
od luigi5
myslim ze jo protoze plocha je +- stejna, ale effekt asi na², prototze jednou chlazena, a potom opet. A s mrizkama v podbehu mas urcite lepsi aerodynamicu a prutok chladneho vzduchu, nez uprostred kde se vzduch za chlidicem vyri a castecne asi i vraci.
@Ladas tak az budu mit papiry, tak te asi brzo navstivim
predpokladam ze to na ALH nak napasujem
hansdob mas RS predek? pokud ano tak by to chtelo bud tahokov nebo mrizky od milotecu, aby i leva dira byla volna

Napsal: 21 zář 2011, 09:25
od Smoke
pokud je plocha +- stejná, tak chlazení bude taky +-stejné
a turbobenzíny maj nižší tlak- méně se zahřívaj
Napsal: 21 zář 2011, 11:22
od luigi5
@smoke
no jo, ale vzduch bude 2x za sebou chlazeny. Nejdriv hodne chlazeno a ten jiz chlazeny pak jeste trosku chlazeny. (Takze exponentialni chlazeni

)
Napsal: 21 zář 2011, 12:41
od Martin Kanňuch
Ak je v podbehu urobeny odvod vzduchu tak prudenie cez smic by malo byt lepsie ako ked za fmic su este 2 chladice nie?
Napsal: 21 zář 2011, 13:12
od luigi5
@Martin
moje slova

Napsal: 21 zář 2011, 15:44
od Smoke
a jakej je rozdíl? jestli se v 1 velkým chladí 2x déle jak ve dvou polovičních? pokud je plocha obou +- stejná jak u jednoho fmic tak účinek +- stejnej

Napsal: 21 zář 2011, 16:38
od luigi5
ja si myslim ze co se tyce prutoku cerstvyho vzduch to bude asi o troch lepsi. Jinak by do 911 tak prdlo doprostred jeden velky fmic, a ne 2 na stranach
Ale ja si hlavne myslim ze to neni tak okaty. V Rakousku na dodelavani FMIC pri kontrolach vzdycky neprijemne koukaji, pokud si jich vsimnou. A jak uz jsem psal, uprostred se toho vzduchu mota az az
