Stránka 1 z 2

dual smic O1

Napsal: 19 zář 2011, 23:35
od luigi5
Chtel jsem to dat do faq, ale tam patri jen postup a reseni.
takze tady muj dotaz. Dostal jsem napad ze kdyz by se do O1 s RS naraznikem (bez nezavysleho topeni) dal napriklad dva IC z Superba nebo Passata, pokud mozno ty sirsi, kazdy na jednu stranu, treba i s privedecem vzduchu, tak by effekt chlazeni melbyt vyssi nez u jednoho FMIC uprostred. Samozrejme by to pak chtelo i odvetravani v podbehu à la Q7.
Maji to tak i 911 turbo, a tam je co chladit. A na porizeni asi levnejsi nez FMIC.
Jsem zvedav na Vase odpovedi. (LOL)
Pro info takhle nak
Obrázek

Napsal: 19 zář 2011, 23:39
od hansdob
tak na to si počkám jelikož to mě mooooc zajímá protože tu nějaký supy a passat intelcoolery mám tak šup je tam pokud to má smysl.

Napsal: 20 zář 2011, 09:50
od luigi5
No prave. Zajimavy to je urcite. V podstate pak uz je potreba jen udelat trubky. Asi bych udelal nerez. Coolery sehnat i s cidlem asi neni problem.
Superb 3U 1,8 t to ma takhle seriove, pokud se nemilim. Cidla tam pak jsou dve. Zajimave by bylo i udelat nabehy na vzduch, aby to tam bylo stlaceny.
Par prikladu:
Obrázek

Tady asi neco z 3BG Passat :?

Obrázek

Tady priklad na B7 A4

Obrázek

druha strana

Obrázek

To je odvetravani v podbehu Q7

Tesim se na odpovedi atd.!
(crazy)

Napsal: 20 zář 2011, 10:14
od Ladas
trubky nějaký mám hlavně tu propojovocí mezi IC

Napsal: 20 zář 2011, 16:34
od luigi5
Zatim to jeste neni aktualni ale planujo to do budoucna (pristi sezonu). Az bude Chip a trysky, protoze to chce byt chladeny aby to nehulelo, jeste kdyz pude dolu EGRko. V zahranici na to jsou dost haklivy.
;)
Ale zajimalo by mne co Vy na to
:)

Napsal: 20 zář 2011, 21:15
od Tomas.cz
Nemá audi tt 1.8T 2x IC? Myslím ty výkonnější 165kw apod.

Napsal: 20 zář 2011, 21:19
od Ladas
ano stejně jako S3 leon cupra R a tu trubku+hadice právě mám ;)

Napsal: 20 zář 2011, 21:48
od hansdob
myslíte že 2 intercoolery jsou učinější než FMIC??

Napsal: 20 zář 2011, 23:12
od luigi5
myslim ze jo protoze plocha je +- stejna, ale effekt asi na², prototze jednou chlazena, a potom opet. A s mrizkama v podbehu mas urcite lepsi aerodynamicu a prutok chladneho vzduchu, nez uprostred kde se vzduch za chlidicem vyri a castecne asi i vraci.

@Ladas tak az budu mit papiry, tak te asi brzo navstivim :D
predpokladam ze to na ALH nak napasujem ;)

hansdob mas RS predek? pokud ano tak by to chtelo bud tahokov nebo mrizky od milotecu, aby i leva dira byla volna :)

Napsal: 21 zář 2011, 09:25
od Smoke
pokud je plocha +- stejná, tak chlazení bude taky +-stejné
a turbobenzíny maj nižší tlak- méně se zahřívaj

Napsal: 21 zář 2011, 11:22
od luigi5
@smoke
no jo, ale vzduch bude 2x za sebou chlazeny. Nejdriv hodne chlazeno a ten jiz chlazeny pak jeste trosku chlazeny. (Takze exponentialni chlazeni :? )

Napsal: 21 zář 2011, 12:41
od Martin Kanňuch
Ak je v podbehu urobeny odvod vzduchu tak prudenie cez smic by malo byt lepsie ako ked za fmic su este 2 chladice nie?

Napsal: 21 zář 2011, 13:12
od luigi5
@Martin
moje slova :)

Napsal: 21 zář 2011, 15:44
od Smoke
a jakej je rozdíl? jestli se v 1 velkým chladí 2x déle jak ve dvou polovičních? pokud je plocha obou +- stejná jak u jednoho fmic tak účinek +- stejnej ;)

Napsal: 21 zář 2011, 16:38
od luigi5
ja si myslim ze co se tyce prutoku cerstvyho vzduch to bude asi o troch lepsi. Jinak by do 911 tak prdlo doprostred jeden velky fmic, a ne 2 na stranach ;)
Ale ja si hlavne myslim ze to neni tak okaty. V Rakousku na dodelavani FMIC pri kontrolach vzdycky neprijemne koukaji, pokud si jich vsimnou. A jak uz jsem psal, uprostred se toho vzduchu mota az az :roll: