zdravím.. chtěl jsem se zeptat jestli to jde nastavit stejně jako u 1.9tdi - login.....12233 .....prizpusobeni.....skupina 12.. A když zvětším délku žhavení tak o kolik se mi zvedne i teplota, při ktere to začne žhavit? original je myslím 7 stupnu... díky..
jak píšeš povolit tři šroubky a středovym hneš ty maš plusovou hodnotu tak středovym šroubem otoč po směru otačení motoru ale pozor jen malinko třeba pul milimetru utahni a zkus na vagu
tak už to mam nastavene ..na volnoběh to skače 0.0-0.3.. povoloval jsem to tak 5x.. zas tak citlive to nebylo jak jsem si myslel.. prvni asi tři pokusy jsem nal klič a do něj jsem klepal druhym kličem a nic.. nakonec jsem zapačil trochu rukou a ještě klepal kličem.. a hned tam bylo 0.0
Vaša píše:moje 1.4 TDi standartní nastavení a chytá na 1/2 otočky i pod nulou
zkontroluj sinchronizaci vačky, špatně nastaveny a špatně chytá
Chcel by som sa opýtať na synchronízáciu vačky u motora ahf 81 KW dlhšie štartuje či sa to tiež nastavuje u tohto motora a v ktorej skupine sa sleduje vo vag com ? dikes
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
leguan píše:u rotačky se nastavuje předvstřik koukni vagem na tdi graf a pak se uvidí
Tdi graf mam okolo 55 trocha nad modrou. Auto neštartuje na brnk štartér dobrý baterka dobra. Na jar ked budu zvyšne peniaze chystam čip a úpravu štartovacej mapy.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF