Stránka 1 z 1

BOXER 2,8HDI NESTARTUJE

Napsal: 24 zář 2011, 19:21
od Jarda1982
Zdravím,jsem tady nově,ale již několik let mam 2.5tdi boxer a jezdí bez větších problemu.Yhruba před rokem jsem zakoupil 2.8hdi v tp 93,5kw rv. 2001 jezdil ok nechal sem udělat rozvody pak sem si vyměnil všechny filtry naplně avše bylo nadale ok.cca po 2 měsících to začalo huř startovat např. 3x to nechytlo a na počtvrtý jo,pak už to jelo normalně,žadný cukaní spotřeba cca 9litru max rychlost 145km/h.a ted zhruba před 2měsíci to přestalo startovat uplně,po několika diagnostikach v ruznejch neznačkovejch servisech,jsem se dostal k typkovi kterej ma orig diag. od fiatu ale zase žadná zavada.jen mi bylo řečeno že jsem tam dal palivový filtr zn. filtron a to že je špatně že tam ma byt orig. UFI a že budou ucpaný vstřiky. dal sem filtr ufi vstřiky nechal vyčistit ultrazvukem a dal nestartuje nechytne.motor naskočí pouze když tam dam rychlost a cuknu s ním a nebo když na vzduch. filtr střiknu eter(zimní start)už nevím co s tím. tlak na čerpadle je ok diag. ok tankuju jen na shellu.v pardubicích v bosch servisu kontrolovali čerpadlo a vstřiky.čerpadlo je super a řekli mi že jsou všechny vstřiky k.o. Ja to nechápu kdyby byli k.o zak by to nejelo vubec nebo by to snad cukalo ne?Jestli si nědko víte rady.BYL BYCH ZA KAŽDOU RADU VDĚČNÝ. DIKY

Napsal: 24 zář 2011, 21:17
od mirdasR32
jakej je tlak paliva na liště při startování? musí být aspoň 120 bar jinak jednotka nepovolí start. dál si zkontroluj synchronizaci snímače otáček kliky a snímače vačky. pokud nebude v pořádku nenatočíš. taky neni od věci rozdělat kryty na hlavě válců a pořádně kontrolovat kabeláž co vede ke vstřikum a snímači vačky.

Napsal: 25 zář 2011, 00:08
od mich
jak to kouří při startování? a jakej kouř se vyvali když to roztlačíš. Tipnul bych to na špatnej startér kterej točí pomalu a odebere hodně proudu a ten potom nezbyde na ostatní ale to je hrubej odhad. Napiš zatím jak to kouří a uvidíme.

Napsal: 25 zář 2011, 06:48
od Hošík
Taky bych to viděl na startér.Měl jsem ten samej problém na HDI 66kw.Chytalo na 2-3 zatočení a pak už vůbec.Výměna startéru a bylo po problému.Startér má malý točky a neotevřou ti vstřiky.

Napsal: 25 zář 2011, 20:56
od Jarda1982
NEKOUŘÍ TO VUBECANI PŘI STARTOVÁNÍ ANI KDYŽ UŽ TO BĚŽÍ,STARTER JE PO REPASY BATERKA JE NOVA TOČÍ TO JAK BLAZEN TAK NEVIM

Napsal: 25 zář 2011, 21:06
od alfik
Skontroluj gumicky na DRV ventile.

Napsal: 25 zář 2011, 21:26
od dhfool
Tak když ti řekli, že máš K.O. vstřiky, tak asi budou v háji. Live data a mrknout na tlak paliva při startu. Jak už psal kolega výše, pod 120bar neotevřou vstřiky. Nebo odpoj čidlo na tlaku na rampě a zkus startovat.

Napsal: 26 zář 2011, 12:32
od Jarda1982
tak dnes rano sem to odvez do servisu dali sem tam jiny odskoušeny vstřiky a stejně sem to nenatočil ,nechl sem to tam že prej skusej ještě snímače tak uvidím...

Napsal: 28 zář 2011, 08:55
od mich
chce to proměřit osciloskopem jestli je při startování napětí 70v na vstřikovačích. Nejspíš tam nebude protože jinak by po nastartování kouřilo.
Udělal bych nejdřív tyto věci.
1) Povolit první díl výfuku a vyzkoušel start sice by to kouřilo ale jen pro jistotu.
2) Zkotrolovat na diag tlak v railu při startování.
3) Už jsem se setkal s nefunkčním čidlem vačky u bmw to se projevovalo podobně tak ho taky radši změř.

Pak dej vědět zkusíme něco vymyslet

Taky by to mohla být jednoduše spínačka že by dala signál startu ale vypla všechny spotřebiče včetně těch důležitých pro start.

Napsal: 28 zář 2011, 18:57
od Jarda1982
vyřešeno borec mě očistil kontakty na všech snímačích a vymazal chyby z ŘJ a je klid startuje napoprve. stalo mě to 1000kč.ten blb před tim si řekl 4500kč a řek mi že jsou k.o vstřiky.....

Napsal: 28 zář 2011, 20:24
od dhfool
A jaké chyby ti vymazal, když v prvním příspěvku píšeš, že tam žádné nejsou?

Napsal: 28 zář 2011, 20:37
od mich
jj. špatný kontakt snímače ukáže chybu. zajímalo by mě na čem to diagnostikoval když na to nepřišel. Špatná diag = zbytečné problémy. jednotka start nepovolila takže dobře věděla co se děje.

Napsal: 29 zář 2011, 14:17
od vladosr
netreba nikoho sudit , na tychto motor niekedy aj skuseny mechanik vyzera , ze sa len uci ,,,,,, no su aj ti druhy.
ked mas diag vsetko ti pekne ukaze , ked nenatocis mas hned otacky startera , cize vies v akej je kondicii aj s baterkou , potom vidis dosiahnuty tlak , polohu regulatora tlaku a drv , napajanie snimacov , napatie vstrekovacov / este nie na nich /.....no a ked nastane synchronizacia kluka vacka , zacnu vstreky davkovat ....v tu ranu vrcis....ked je vsetko ok , tak to pri startovani nestichnes vsetko zistit.....

Napsal: 29 zář 2011, 15:30
od jericho-3
Anebo víš úplně všechno, vše je O.K. a nenatočíš, nenatočíš..došla nafta.. :)

Boxer

Napsal: 10 led 2012, 22:39
od klokan163
Caute mam podobni problem na boxeriII vstrekovanie je tma od boschu bola tam vimenena sviecka zhavenia a davkovac paliva pokail je to auto vonku a klesne teplota pod -5C tak auto neni mozne nastartovat sviecka zhavi palivo nan u ide az je zerava ale auto nenaskoci :( nevie niekdo poradit v diagnostiek ziadna zavada:( ako nahle sa to auto zohreje alebo je v garazi tak startuje na brnk uz som zufali :(((