peugeot 307 hdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 307 hdi
peugeot 307 sw 1,6HDI 16V 80kw rv.2006
majitel tohoto auta chce olej na 30 000km,může se do tohoto motoru nějaký takový vůbec dát s prodlouženým intervalem?
potřebuje seřídit světla,špatně svítí,musí se seřizovat přes diagnostiku a nebo to jde seřídit ručně?dík
majitel tohoto auta chce olej na 30 000km,může se do tohoto motoru nějaký takový vůbec dát s prodlouženým intervalem?
potřebuje seřídit světla,špatně svítí,musí se seřizovat přes diagnostiku a nebo to jde seřídit ručně?dík
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
muj nazor je to taky stim olejem,jenze majitel ma jeste renaulta megana 2,ktery ma najeto necelych 30 000km,tudiz tam je olej jeste od vyrobce a nemuzu mu vysvetlit ze to u tohodle Peugeota nejde na 30 000km.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
tak bud rad ze nejezdi s autobusem. pamatuju jednoho zakaznika mel autobusovou dopravu a divil se asi po 60000km ze se mu zakous motor kdyz ani jednou nemenil na osobaku s oduvodnenim ze nevedel ze je rozdil mezi osobakem se 4 litry a autobusem s 40 litry oleje v intervalu
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jo může to jezdit po 30000 km. stačí překodovat a je to. na prodlouženej interval tam patří origo Total ineo 5W30. jen je potřeba při výměně co nejdůkladneji vysát olej, nejlépe ještě předtim aplikovat proplach. v motoru jako takovym je malá olejová náplň a olej rychle degraduje. osobně sem taky aby to jezdilo max po 15 tis a je po problému. už sem viděl dost padlejch turb a ucpanejch sacích košů ve vaně
Combi ASZ
Je lepší vidět padlé panny než padlá turba..A servisoval jsem auto,/focus 80kw HDI/ kam dávali Total 5w a po 15 000 km jsem vylil total chcanky, obdivuji mudrce, kteří by tuhle sračku přejížděli..Je stejně divné, že takový motor nové generace s el řízeným vstřikováním a vysokou účinností dovede takhle sprasit pěkný olej ..To olej vypuštěný ze vzducháče T 111 se mi jevil jako sračka jako nový, ale poté byl pořád olejem.
nepropadat panice...
když chce jezdit 30000km na oleji tak at se nachysta na předčasnou vyměnu turba,kor když ty 1,6ky na to tak trpíadi píše:muj nazor je to taky stim olejem,jenze majitel ma jeste renaulta megana 2,ktery ma najeto necelych 30 000km,tudiz tam je olej jeste od vyrobce a nemuzu mu vysvetlit ze to u tohodle Peugeota nejde na 30 000km.
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
30ti.km na 1.6hdi je nesmysl, pána důrazně upozornit ale pokud jinak nedá nechat ho při tom, aspoň budeš z obliga
kařdej dovoz nebo co si kdo z okolí tady auto koupil a jezdí k nám doporučujeme shodit vanu a buď výměnu sacího koše + sítek na turbo nebo alespoň vyčistit + proplach motoru
u většiny co jsem viděl bylo nasávání zarostlý, no jak to může dopadnout
pokud někdo těch 30tis. najede za půl roku, tak ještě budiž, ale i tak je to moc, oleje je tam málo
teď jsme tam měli Jumpera 2,2 ( motor ford tdci ), zadřenej ve válcích, páč tam bylo naketo na olej kolem 40tis...
rozumný člověk si to nechá vysvětli že je lepší dát častěji za olej 1500,- než pak milion za motor a turbo
ale kdo chce kam....
kařdej dovoz nebo co si kdo z okolí tady auto koupil a jezdí k nám doporučujeme shodit vanu a buď výměnu sacího koše + sítek na turbo nebo alespoň vyčistit + proplach motoru
u většiny co jsem viděl bylo nasávání zarostlý, no jak to může dopadnout
pokud někdo těch 30tis. najede za půl roku, tak ještě budiž, ale i tak je to moc, oleje je tam málo
teď jsme tam měli Jumpera 2,2 ( motor ford tdci ), zadřenej ve válcích, páč tam bylo naketo na olej kolem 40tis...
rozumný člověk si to nechá vysvětli že je lepší dát častěji za olej 1500,- než pak milion za motor a turbo
ale kdo chce kam....
kde se to sejtko dá najít?roman píše:Hlavně je potřeba při každé výměně oleje zkontrolovat sítko v průtokovém šroubu trubky mazání turbodmychadla. Je to dost jemný a na turbu je pak malý tlak a průtok oleje a životnost turba hodně klesá.
Roman
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009