Stránka 1 z 2

Nudzovy rezim AFN - prilozeny log

Napsal: 25 zář 2011, 11:04
od DutchDixon
Zdravim auto mi asi 3X spadlo do nudzoveho rezimu. Vedel by mi niekto skontrolovat log? Jeden som spravil na trojke a druhy na stvorke.
Zaujimave je ze uz asi mesiac sa mi auto nepodarilo dostat do nudzoveho rezimu. Pred tym mi to spadlo asi 3X. Dakujem

http://leteckaposta.cz/317191852

Napsal: 25 zář 2011, 23:04
od amater
a aku si tam mal zavadu? ten nabeh tlaku je velmi sporadicky, ale bolo by treba to nalogovat pri dlhsom pridani plynu aby bolo vidiet pracu regulacie aj opacnym smerom.....

Napsal: 26 zář 2011, 08:32
od DutchDixon
Zavadu som zatial neodhalil iba to proste pred nejaky casom padalo do nudzoveho rezimu. Nic som s tym nerobil. Teraz ked jazdim tak to uz nerobi aj ked chcem :-)
Logoval som to na trojke aj stvorke od 1500 otacok plny kotol

V Diagnostike bola ulozena chyba 00575 tlak v sacom potrubi

Napsal: 28 zář 2011, 18:27
od DutchDixon
Da sa teda nieco z toho zistit ci nie?

Napsal: 28 zář 2011, 18:37
od widle
DutchDixon píše:Zavadu som zatial neodhalil iba to proste pred nejaky casom padalo do nudzoveho rezimu. Nic som s tym nerobil. Teraz ked jazdim tak to uz nerobi aj ked chcem :-)
Logoval som to na trojke aj stvorke od 1500 otacok plny kotol

V Diagnostike bola ulozena chyba 00575 tlak v sacom potrubi
tu chybu mi ukazuje VAG taky...takže odpověď bude užitečná i pro mě...

Napsal: 28 zář 2011, 18:50
od DutchDixon
To je take dost nekonkretne. Ked som mal Galaxy tak mi tiez pisalo tu chybu a nudzak bol sposobeny vadnou hadickou v RJ

Napsal: 28 zář 2011, 18:54
od Jerry973
"V Diagnostike bola ulozena chyba 00575 tlak v sacom potrubi"
Toto si mal preto, lebo si mal nedodtatocny tlak v sacom potrubi. Ked ti tlaci malo a nemas dostatocny tlak niekolko sekund v tolerancii, tak hodi chybu ... Tvoj nabeh turba je velmi zly. Ani zdaleka to nie je to, co by malo byt. Rozoberal si turbo, alebo robil niekto nieco s nim? Mas strasne slabe tlaky a regulacia ani nema co regulovat, lebo nedosiahnes ani len pozadovany tlak, nie tak vyssi na regulovanie ...

Napsal: 28 zář 2011, 21:27
od amater
tak tak . pridreta regulacia, alebi vada N75, alebo len blba podtlakova hadicka roztrhnuta...... treba hladat... kazdopadne je problem v nabehu tlaku...

Napsal: 28 zář 2011, 22:35
od DutchDixon
Slaby tlak turba? Ked som robil diagnostiku na texe co mame v praci tak dosiahnuty tlak turba na neutraly bol vyssi ako pozadovany a cim vyssie otacky tym bol rozdiel vacsi. Nerozumiem tomu. Auto ale taha pekne

Napsal: 29 zář 2011, 08:27
od amater
vykasli sa na tlak na neutrali - podla toho nezistis nic..... proste skontroluj hadice sania, intercooler na netesnosti, pozri vycisti egr ventil a naloguj, ale sprav ten log dlhsi ako predtym , aby tam bolo vidiet cely priebeh regulacie, popripade ten bod kedy ho hodi do nudzaku, proste daj na podlahu a drz.... no a ak nepomoze tak turbo von......

Napsal: 29 zář 2011, 16:36
od Jerry973
Auto ti bude tahat este peknejsie, ked turbo bude tlacit kolko ma. Teraz mas ten tlak v celej drahe otacok slaby a cim nizsie otacky, tym mas tlak slabsi a slabsi. Ako ti pisal amater, skontroluj tie veci postni vysledok.

Napsal: 29 zář 2011, 16:56
od DutchDixon
OK Zatial som pomenil len podtlakove hadicky ked som menil rozvody.

Amater: Ten log som robil od 1500 otacok a drzal som podlahu az po 4 000 otacok. Uz viac som a bal ze mi ojnice vyskocia :D

Cele to teda prekontrolujem dik za rady.

Napsal: 29 zář 2011, 17:38
od amater
sak pises ze si menil rozvody, tak coho sa bojis..... treba ten plyn drzat kvoli tomu aby bolo vidno pretlakovanie a naslednu regulaciu tlaku.... a tento jav nastane az ked sa motor dostane do stavu ze nedokaze spotrebovat vzduch ktory mu turbo tlaci..... polopaticky povedane..... :) ja som len reagoval na to ze ked som pozeral tvoj log, bol velmi kratky.....

pozri tento log - trikrat podlaha a na konci je uz nudzak, lebo turbo tlacilo az 2540 a zasekla sa regulacia.....

http://leteckaposta.cz/454093543

Napsal: 07 úno 2012, 21:30
od DutchDixon
spravil som nove logy na novom turbe. Na povodnom bola pridreta variabilita a znicene vyfukove lopatky. Na novom turbe najazdene 2000 km a do nudzoveho to spadlo zase 2X. Chyba v RJ tlak v sacom potrubi. Dakujem za posudenie logov. Dufam ze tento krat budu lepsie je tam aj jeden dlhy

logy zde http://leteckaposta.cz/516469864

Napsal: 09 úno 2012, 17:29
od Jerry973
Pouzitelny je len log 2 a podla mna je vaha KO. Urcite sa tu ale najde lepsi odbornik a moju odpoved potvrdi, alebo vyvrati .. :)