klouby poloosy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dimec

klouby poloosy

Příspěvek od dimec »

Co rikate na repasovane homokinetaky a kolik se pohybuje cena za repasovany kloub vnejsi.Nebo je lepsi koupit nekde celou poloosu z vrakace??Za novy kinetak davat kolem 10tis se mi teda nechce.V 80km mi lehce vybruje auto a prestane to kolem 100 a v ostre zatacce pod plynem mi to obcas cvakne.Mel jsem uz s tim problem ze mi v servise slabe dotahly matku poloosy a pekne to triskalo na rovinach pak mi to po nalehani zkontrolovaly a vsechno podotahovaly a ze prej to mam dobre zadne vule.Nevim jestli by to mohly delat treba zimni kola?? (hm) .
Octavia 1.9tdi 81kw r.v.2000
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Odkdy stoji homokinetak 10tis? Ja myslel, ze ten muj s nejakym bazmekem pro podporu ABS za 4500 patri k nejdrazsim?

Mimochodem, kde maji autoservis plny zenskych? (LOL)
dimec

Příspěvek od dimec »

tak to teda fakt nevim koukal jsem do etky a tam to mam tak napsano tak se necham rad poucit a jestli to jde sehnat i nejak levneji budu jen rad ,jo a mam tam taky abs.Mam tam dan cenik 50.a teda cela poloosa tam je za nejakych 18000tis muze to byt chyba ceniku??
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

A co ti to dělá za vibrace?Mě na golfu 3 TDi,to udělalo onehdy tež,ale v 100km/h a tak šílené vibrace,že jsem malem skončil v příkopu.Nemohl jsem udržet volant.Čepy jsou dobré.Může to být tež ten homokineťák?
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

repas bez problémů úi svýměnou na počkání 3,5tis./mám na Alhambře tam fakt 12 tis.Kč origo druhovýroba nedělá ,kamarád má repas na Ducátu už skoro dva roky a bez problémů
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To dimec: Chyba ceníku nevím,ale origo poloosa na Alhambru tak nějak fakt vyjde. S tima poloosama z vrakáče musíš dát bacha abys nekoupil zajíce v pytli, za cenu co koupíš repas. Naproti tomu na Octu se daj sehnat levně a co já vím, tak držej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dimec

Příspěvek od dimec »

Kornout píše:To dimec: Chyba ceníku nevím,ale origo poloosa na Alhambru tak nějak fakt vyjde. S tima poloosama z vrakáče musíš dát bacha abys nekoupil zajíce v pytli, za cenu co koupíš repas. Naproti tomu na Octu se daj sehnat levně a co já vím, tak držej.
No ja to potrebuji na Octu kde se to da sehnat a kolik se to tak pohybuje.me se to auto zacne v 80 chvet a ve zhruba 100 to prestane a dneska mi v prave ostre pod plynem parkrat jako kdyby neco klepalo nebo cvakalo.ale do volantu to nejde tak nevim jestli to muze byt ten venkovni nebo vnitrni nebo ze by i zimaky tomu trochu pomohly.Kdyz otevru za jizdi zadni okno tak jako by strasne kopaly zadni kola a pak to ve 100 prestane a je klid.fakt nevim je sice pravda ze jezdim dost po hrbolech hlavne kdyz jezdim na lyze tak i 10 km po zmrzle hrbolate ceste ze by se ty kola okopala to auto je dost tezka a mam tam Barumy Polarisy195/65 :?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

já kupoval v benexu od francouzkýho výrobce kloub na passata PD a stál 1620 MOC a zatim funguje bezproblémů, na octu to bude stejná cena

byla to celá sada kloub podložky závlačky manžeta vazelína
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No já nevím, zda by to mohl být kloub, Zkus dát plný rejd a popojeď pod plynem kousek dopředu a dozadu a pak to samé z druhým rejdem, pokud je to kineťák, tak by to mělo někdy křupat, nebo alespoň cvakat. Dál bych zkusil přehodit gumy, předek na zadek, popř je roztočit na vyvažovačce, tam to je krásně vidět.
Nebo ještě jeden pokus, hoď si předek na kozy, zkus to nastartovat, a protáhni to auto v rejdech atd. uvidíš, co a kde vibruje.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dimec

Příspěvek od dimec »

Kornout píše:No já nevím, zda by to mohl být kloub, Zkus dát plný rejd a popojeď pod plynem kousek dopředu a dozadu a pak to samé z druhým rejdem, pokud je to kineťák, tak by to mělo někdy křupat, nebo alespoň cvakat. Dál bych zkusil přehodit gumy, předek na zadek, popř je roztočit na vyvažovačce, tam to je krásně vidět.
Nebo ještě jeden pokus, hoď si předek na kozy, zkus to nastartovat, a protáhni to auto v rejdech atd. uvidíš, co a kde vibruje.
hmmm to zkusim ty predni kola jsem mel na vyvazovacce byly super.Zadni jsem nemel a ty jsou i vice ojete ja to tak koupil na podzim i s autem a mel jsem jednu dobu docela velky problem kdyz jsem jel tak mi vetsinou na rovine zniceho nic zacalo brutalne triskat v kole ale kdyz jsem nekde pristavil a pak se zase rozjel byl klid a po nejake dobe zase,samozrejme jsem byl v servise a jak na svinu nic.A kdyz jsem kvuli tomu odlozil jednu cestu tak jsem jim to tam odstavil at to prohlidnou.Druhy den mi vratili auto ze to zkontrolovali ze vsechno dotahly a projely a ze OK byl jsem zase za blbce.A od te doby opravdu byl klid.Myslim ze byla spatne dotahnute matka poloosy a to tak triskalo nevim.Jo mate nejaky link na ten BENEX???
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Něco takového jsem řešil a byl vadný homokloub v kole, je možné že ho máš taky vadnej.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Víš co ještě zkus, zvedni to, dej neutrál a zatoč kousek kolem tam a zpět a při tom drž druhou rukou poloosu, mělo by to mít buď žádnou vůli, nebo minimální. To samé může dělat i kloub u převodovky. Já to neumím tak dobře popsat.
Osobně pokud mám poloosu venku, tak poznám citem dost, ale pokud ti to až takhle vybrujě, tak ten kloub už musí být hodně špatnej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dimec

Příspěvek od dimec »

Kornout píše:Víš co ještě zkus, zvedni to, dej neutrál a zatoč kousek kolem tam a zpět a při tom drž druhou rukou poloosu, mělo by to mít buď žádnou vůli, nebo minimální. To samé může dělat i kloub u převodovky. Já to neumím tak dobře popsat.
Osobně pokud mám poloosu venku, tak poznám citem dost, ale pokud ti to až takhle vybrujě, tak ten kloub už musí být hodně špatnej.
No musim to teda vyzkouset, dik za radu.A musim sundavat i ten kryt pod motorem nebo to neni treba.Vona ta octa ma prece jen uz dost nalitano cca 160000km :shock: Takze bych se ani nedivil ze to bude ten kloub jen kterej vnitrni nebo vnejsi tot otazka (LOL) kdyz uz to budu rozebirat at to nedelam zbytecne.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

na ten venkovní nemusíš sundavat nic, na ten vnitřní nevím, zkus tam protáhnout ruku a uvidíš, ale na levé straně by to mělo jít i s krytem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“