Problem s vymazanim chyb octa 1.9TDI 81kw ASV 2004-VYRESENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Problem s vymazanim chyb octa 1.9TDI 81kw ASV 2004-VYRESENO

Příspěvek od cerkos »

Zdar mam problem ze me nejdou smazat tyto chyby. Svazek uz jsem asi trikrat prolezl , pojistka taky ok muze mi prosim nekdo poradit kde hledat nebo zda se stim uz nekdo setkal dikas.
5 Nalezeny chyby:
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre
P1619 - 35-10 - - - Sporadicky
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-10 - - - Sporadicky
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-10 - - - Sporadicky
17660 - Ventil pocatku vstriku (N108) Preruseni/zkrat ke kostre
P1252 - 35-10 - - - Sporadicky
Naposledy upravil(a) cerkos dne 12 říj 2011, 16:36, celkem upraveno 1 x.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1278
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Je možné že je chyba v řídící jednotce motoru podle roku co je v popisu je tam asi HC jedině zkusit jinou ona tam půjde i CL jestli teda auto dělá co má tak neřešit jestli chceš laborovat tak můžeš zkusit jinou jednotku kdyby ty chyby byli opravdu tak auto nepojede jak má bliká žhavení atd.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10232
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Neupadla niekde kostra motora?
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1278
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Spíš kostra ecu co je u držáku řídící jednotky motoru pod plasty pod stěračema
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Prave za auto jede v nouzaku a nejde tam poradne ani nafta kvuli tomu pocatku vstriku. Ale dneska jsem zjistil za to nejspis dela N75 ktery jsem daval starsi. Protoze pokud se me podari chyby smazat coz se cas od casu stane, tak pokud vyskratuju oba kabely co vedou do N75 tak se me tam obevi presne ty cleny co jsou napajeny pojistkou c.34 coz jsou jiz zminene chyby . zkratka si myslim ze to dela ta N75 ze jde obcas do zkratu protoze ten jediny jsem menil a od te doby to dela.Snad to bude ono. Jinak vsechny kostry co jsou v mot prostoru i u r.j jsem predelal.
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Prave za auto jede v nouzaku a nejde tam poradne ani nafta kvuli tomu pocatku vstriku. Ale dneska jsem zjistil za to nejspis dela N75 ktery jsem daval starsi. Protoze pokud se me podari chyby smazat coz se cas od casu stane, tak pokud vyskratuju oba kabely co vedou do N75 tak se me tam obevi presne ty cleny co jsou napajeny pojistkou c.34 coz jsou jiz zminene chyby . zkratka si myslim ze to dela ta N75 ze jde obcas do zkratu protoze ten jediny jsem menil a od te doby to dela.Snad to bude ono. Jinak vsechny kostry co jsou v mot prostoru i u r.j jsem predelal.
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Prave za auto jede v nouzaku a nejde tam poradne ani nafta kvuli tomu pocatku vstriku. Ale dneska jsem zjistil za to nejspis dela N75 ktery jsem daval starsi. Protoze pokud se me podari chyby smazat coz se cas od casu stane, tak pokud vyskratuju oba kabely co vedou do N75 tak se me tam obevi presne ty cleny co jsou napajeny pojistkou c.34 coz jsou jiz zminene chyby . zkratka si myslim ze to dela ta N75 ze jde obcas do zkratu protoze ten jediny jsem menil a od te doby to dela.Snad to bude ono. Jinak vsechny kostry co jsou v mot prostoru i u r.j jsem predelal.
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Prave za auto jede v nouzaku a nejde tam poradne ani nafta kvuli tomu pocatku vstriku. Ale dneska jsem zjistil za to nejspis dela N75 ktery jsem daval starsi. Protoze pokud se me podari chyby smazat coz se cas od casu stane, tak pokud vyskratuju oba kabely co vedou do N75 tak se me tam obevi presne ty cleny co jsou napajeny pojistkou c.34 coz jsou jiz zminene chyby . zkratka si myslim ze to dela ta N75 ze jde obcas do zkratu protoze ten jediny jsem menil a od te doby to dela.Snad to bude ono. Jinak vsechny kostry co jsou v mot prostoru i u r.j jsem predelal.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

projeď si pojistky v interiéru bude jedna spálená a pak hledej kde se ti šoupe svazek...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Precetl sis to?? pojistky mam ok napeti na magnety i do cerpadla vede. svazek z od rj do motoru a do kabiny rozrezanej. zitra dam vedet jestli to byla ta N75. Jde me o to ze se obevi chyby vsech akcnich clenu dyz vyskratuju treba zmineny N75 nebo egr nebo vahu atd ze to nenapise treba jen to jedno co zrovna vyzkratuju.
hosek57
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 zář 2011, 13:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od hosek57 »

Dobrý den.Pozorně jsem si to přečetl.Jsou dvě možnosti.1 plus-pojistka 34-žlutočerný kabel přes spoje (A100-D102) se rozvádí plus 12V do čidel a ventilů.Ukostření je vždy do řídící jednotky.2 vadná řídící jednotka.Nedoporučuji proklemování čidel a už vůbec ne ventilů (proud víc jak 10A).Vyskoušet rospojením.Podle mého 1 možnost.Mnoho zdaru.
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Jenze pokud to vyzkousim rozpojenim napise to jen tu vec kterou jsem rozspojil a pokud to vyzkratuju (pojistka nepraskne protoze tam nejspis nejde kostra z r.j.) Tak se obevy jiz zminene chyby
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre
P1619 - 35-10 - - - Sporadicky
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-10 - - - Sporadicky
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-10 - - - Sporadicky
17660 - Ventil pocatku vstriku (N108) Preruseni/zkrat ke kostre
P1252 - 35-10 - - - Sporadicky
Zitra budu mit novy magnet N75 tak to vyzkousim.diky ¨Jo jeste jsem si vzpomnel ze kdyz tyto chyby vymazu tak jedina co zustane tak je N75 ta jde smazat az pri dalsim vypnuti a zapnuti klicku.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

řešil jsem tyto závady na sharanu 2004 a co se dala jiná jednotka vše ok
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
cerkos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 črc 2009, 16:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od cerkos »

Takze N75 to skutecne neni. Tak pujdu po te r.j kdyby mel nekdo na prodej: 038906012HC diky moc
ladinek90
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 úno 2009, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladinek90 »

měl jsem úplně stejný problém viz. zde:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Naposledy upravil(a) ladinek90 dne 29 zář 2011, 22:28, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi ALH 2004 (egr off)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“