jede spatne na benzin, plyn je OK

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
calibos
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 črc 2009, 20:45
Odpovědi: 0

jede spatne na benzin, plyn je OK

Příspěvek od calibos »

Motor 1.8T – AUQ – 132kW – LPG STAG300

Mam problem s benzinem a studenym startem.
Pri chladnem ranu spatne startuje, nekdy na 2-3 pokus, pri teplem nad 20°C je to lepsi. Rozbiha se na 2 az 3 valce, nepravidelny chod, skube. Musim drzet ve vyssich otackach.
Po zahrati uz volnobeh udrzi.
I po zahrati na provozni teplotu jede spatne, pri plnym plynu chybi zatah, skube a problikuje oranzova kotrolka motoru.

Kdyz se jede na LPG, tak motor jede normalne, zatah normalni, zadne skubani, motor jde krasne vytocit, zadne problikavani kontrolky motoru.

Chovani na volnobeh, zahraty motor:
N95 – lehke kolisani otacek , spotreba 1,1-1,4 / h (puvodne 0,7-0,8)
LPG – stabilni otacky , spotreba 0,8 – 0,9 / h (puvodne 0,8-0,9)

Jsou vymeneny vsechny odvetravaci hadice – 13A, 10, 6, 9A
Svicky NGK – najeto 15000 km
Menena civka na 3. vlci pred 10 000 km

Chyby VAG:
Neco jako nahodna chyba pri zapaleni ve 2 a 3 valci.

Jeste mam pry na 3-tim valci nizsi kompresni tlak o 1 atmosferu oproti ostatnim valcum.

Mate nekdo poneti, kde muze byt chyba ??
Diky za rady
OCTAVIA I - 1.8T RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

udělej základní nastavení a výmaz adaptačních hodnot a pak uvidíš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

nejede

Příspěvek od Dejv212 »

Zdar spin neź to zzakladni nastaveni bych spis prekontroloval vstrikovace,palivovej filtr - hadicky.Jelikoz si myslim ze stale jezzdis na plyn a na benzin to pouze startuje,je mozne ze jsou vstrikovace zalepeny.\bezny to jev.
Uživatelský avatar
coffin
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 kvě 2011, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: U Olomouce

Příspěvek od coffin »

Před měsícem jsem stejnej problém řešil s kamošem na fábce.
Na plyn to jelo i startovalo v pohodě ale na benzin to prostě nechytlo ani náhodou. Diagnostika nic neukázala.
Nakonec to bylo vstřikama.Vyměněny za nové a už to fachčí jak má.
Fabia 1,9 TDI 74 Kw Sport edition+ CHIP (101 Kw)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kup aditivum,dej větší dávku,projeď na benzín.Zalepené vstřiky z důvodu nepoužívání.Čas od času protáhnout na benzín.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
calibos
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 črc 2009, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od calibos »

diky.
vyzkousim to aditivum a snad to pomuze.
OCTAVIA I - 1.8T RS
calibos
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 črc 2009, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od calibos »

Tak jsem mel vstriky na ultrazvukovym cisteni a vubec to nepomohlo. Stav je porad stejny.
mozna to bude cerpadlem v nadrzi.
Ale nevim uz, kam to zavezt, kazdej mechanik jenom rika, ze by musel mit novy na vyzkouseni. Neznate v OV ci okoli nejaky dobry servis, coi machra, ktery by tohle zvlanul?

Nekde jsem cetl, ze se da zmerit cerpadlo , jestli dava spravny tlak, ale nemuzu to najit...

Jaky by mel byt tlak a je to cerpadlo stejne jako u octavie 1.8 - 110kW ???
OCTAVIA I - 1.8T RS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nejlépe když máš tlakoměr na pět atm s t kusem vřadíš ho před vstřikovací lištu musí tm být 3 atm,


pokud bude malý tlak tak ucpaný palívový filtr, ucpaní sítko sacího koše, rozletění čerpadlo že ti stříká přímo do nádrže, taky zadrbaný regulítor tlaku, ;)

taky se mi párkrát stalo že čerpadla vika nebo AQ prostě nedávali tlak, max třeba 1 atm, to je problém start a rozjet se v křižovatce,

prostě je to o tlakoměru a měření ;)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.
G3 Variant synchro
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bobG3 píše:Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.
bobe jestli ty tlaky měříš tak já to dělám tak že nasadím t kus a vyvedu tlakoměr pod stěrač kolikrát se dějou veci, že zůstává i rozum stát :o ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“