jede spatne na benzin, plyn je OK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jede spatne na benzin, plyn je OK
Motor 1.8T – AUQ – 132kW – LPG STAG300
Mam problem s benzinem a studenym startem.
Pri chladnem ranu spatne startuje, nekdy na 2-3 pokus, pri teplem nad 20°C je to lepsi. Rozbiha se na 2 az 3 valce, nepravidelny chod, skube. Musim drzet ve vyssich otackach.
Po zahrati uz volnobeh udrzi.
I po zahrati na provozni teplotu jede spatne, pri plnym plynu chybi zatah, skube a problikuje oranzova kotrolka motoru.
Kdyz se jede na LPG, tak motor jede normalne, zatah normalni, zadne skubani, motor jde krasne vytocit, zadne problikavani kontrolky motoru.
Chovani na volnobeh, zahraty motor:
N95 – lehke kolisani otacek , spotreba 1,1-1,4 / h (puvodne 0,7-0,8)
LPG – stabilni otacky , spotreba 0,8 – 0,9 / h (puvodne 0,8-0,9)
Jsou vymeneny vsechny odvetravaci hadice – 13A, 10, 6, 9A
Svicky NGK – najeto 15000 km
Menena civka na 3. vlci pred 10 000 km
Chyby VAG:
Neco jako nahodna chyba pri zapaleni ve 2 a 3 valci.
Jeste mam pry na 3-tim valci nizsi kompresni tlak o 1 atmosferu oproti ostatnim valcum.
Mate nekdo poneti, kde muze byt chyba ??
Diky za rady
Mam problem s benzinem a studenym startem.
Pri chladnem ranu spatne startuje, nekdy na 2-3 pokus, pri teplem nad 20°C je to lepsi. Rozbiha se na 2 az 3 valce, nepravidelny chod, skube. Musim drzet ve vyssich otackach.
Po zahrati uz volnobeh udrzi.
I po zahrati na provozni teplotu jede spatne, pri plnym plynu chybi zatah, skube a problikuje oranzova kotrolka motoru.
Kdyz se jede na LPG, tak motor jede normalne, zatah normalni, zadne skubani, motor jde krasne vytocit, zadne problikavani kontrolky motoru.
Chovani na volnobeh, zahraty motor:
N95 – lehke kolisani otacek , spotreba 1,1-1,4 / h (puvodne 0,7-0,8)
LPG – stabilni otacky , spotreba 0,8 – 0,9 / h (puvodne 0,8-0,9)
Jsou vymeneny vsechny odvetravaci hadice – 13A, 10, 6, 9A
Svicky NGK – najeto 15000 km
Menena civka na 3. vlci pred 10 000 km
Chyby VAG:
Neco jako nahodna chyba pri zapaleni ve 2 a 3 valci.
Jeste mam pry na 3-tim valci nizsi kompresni tlak o 1 atmosferu oproti ostatnim valcum.
Mate nekdo poneti, kde muze byt chyba ??
Diky za rady
OCTAVIA I - 1.8T RS
udělej základní nastavení a výmaz adaptačních hodnot a pak uvidíš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


nejede
Zdar spin neź to zzakladni nastaveni bych spis prekontroloval vstrikovace,palivovej filtr - hadicky.Jelikoz si myslim ze stale jezzdis na plyn a na benzin to pouze startuje,je mozne ze jsou vstrikovace zalepeny.\bezny to jev.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak jsem mel vstriky na ultrazvukovym cisteni a vubec to nepomohlo. Stav je porad stejny.
mozna to bude cerpadlem v nadrzi.
Ale nevim uz, kam to zavezt, kazdej mechanik jenom rika, ze by musel mit novy na vyzkouseni. Neznate v OV ci okoli nejaky dobry servis, coi machra, ktery by tohle zvlanul?
Nekde jsem cetl, ze se da zmerit cerpadlo , jestli dava spravny tlak, ale nemuzu to najit...
Jaky by mel byt tlak a je to cerpadlo stejne jako u octavie 1.8 - 110kW ???
mozna to bude cerpadlem v nadrzi.
Ale nevim uz, kam to zavezt, kazdej mechanik jenom rika, ze by musel mit novy na vyzkouseni. Neznate v OV ci okoli nejaky dobry servis, coi machra, ktery by tohle zvlanul?
Nekde jsem cetl, ze se da zmerit cerpadlo , jestli dava spravny tlak, ale nemuzu to najit...
Jaky by mel byt tlak a je to cerpadlo stejne jako u octavie 1.8 - 110kW ???
OCTAVIA I - 1.8T RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nejlépe když máš tlakoměr na pět atm s t kusem vřadíš ho před vstřikovací lištu musí tm být 3 atm,
pokud bude malý tlak tak ucpaný palívový filtr, ucpaní sítko sacího koše, rozletění čerpadlo že ti stříká přímo do nádrže, taky zadrbaný regulítor tlaku,
taky se mi párkrát stalo že čerpadla vika nebo AQ prostě nedávali tlak, max třeba 1 atm, to je problém start a rozjet se v křižovatce,
prostě je to o tlakoměru a měření
pokud bude malý tlak tak ucpaný palívový filtr, ucpaní sítko sacího koše, rozletění čerpadlo že ti stříká přímo do nádrže, taky zadrbaný regulítor tlaku,

taky se mi párkrát stalo že čerpadla vika nebo AQ prostě nedávali tlak, max třeba 1 atm, to je problém start a rozjet se v křižovatce,
prostě je to o tlakoměru a měření

Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.
G3 Variant synchro
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
bobe jestli ty tlaky měříš tak já to dělám tak že nasadím t kus a vyvedu tlakoměr pod stěrač kolikrát se dějou veci, že zůstává i rozum státbobG3 píše:Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.

