Zadne strmene a Rucna brzda na Fabii RS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
Zadne strmene a Rucna brzda na Fabii RS
Chlapci nevracia sa mi na Fabii rucna brzda vlastne ked zatiahnem rucnu brzdu a opat ju povolim tak brzdice zostavaju zabrzdene ... neviete ako rozchodit zadne strmene .. ?? dik
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
chlapci prosim poradte, je nejaky rozdiel v zadnych stremenoch z fabky rok vyr 2001 a FRS rok vyr.2003 ??? na tych strmenoch s fabie 2001 je taka ako spruzinka spiralka a na mojom aute tu spruzinku,spiralku nemam ... alebo staci dat dole tu spiralku??? alebo ako to vlastne je ?? brzdove lanko bude sediet ?? su rovnake tie strmene dakujem.
Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
ano presne taku spruzinku... a ty si ju tam mal od vyroby ??? aky mas rok vyroby auta ?? pokial viem tak zadna kotucova naprava RS by mala byt rovnaka ako na clasickej fabii je to tak ze ?? len ta spruzina ma zlosti ??? sluzi na nieco?? preco ju ja na RS nemam ???
Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Prodávají opravné sady za pár korun českých a rozborka,zborka. Za cca 2,do 3hod. hotovo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
u třenů se vyplatí jednou za čas udělat roozborku sborku, vše máznout a musí šlapat......mne chytalo taky jedno kolo a někdy zůstávala vyset ručka = u jednoho třmenu KO manžeta na pístku u druhého zůstávalo vyset táhlo na kterém vysí lanovod k ručce....
u KO manžety jsem zakoupil náhradní - opravnou sadu (č. 8D0698671 cca 15,-Kč za TRW)....oprava:
1.) sundat kolo
2.) odmontovat plovoucí část třmenu (2ks šroubů, tuším 13 a proti matka 16)
3.) vytáhnout destičky a sundat kotouč
4.) odmontovat brzdovou hadičku, dát směrem vzhůru a hadřík pod ní, ať nechčije brzdová kapalina
5.) plovoucí část třmenu vrátit a uchytit zpět (lépe se vytáčí pístek) - pomocí nástroje na vytáčení brzdového pístku vytočit pístek směrem doleva max ven - vytáhnout pístek
- pístek očistit (drátěný kartáč, odmašťovač na brzdy), dát nové těsnění a novou manžetu...vše vrátit zpět (manžetu navlékat opatrně, nejlépe nějakou tvdší plastovou špachtličkou já použil plastový příborový nůž )
....před zpětnou montáží vytáhnout vodící čepy třmenu, očistit je i manžety od starého tuku v odmašťovači na brzdy...potřít novým tukem (dal jsem grafitovou vazelínu) a vše v obráceném pořadí zpět namontovat
....dále ještě preventivně prostříkávám konkorem páku co tahá lanovod ručky...a samotný lanovod
po smontování se odvzdušní brzdy, doleje popř. vymění brzdovka...seřídí ručka a je to jak nové
pár foto pístku, vnitřku třmenu a KO manžety a těsnění
u KO manžety jsem zakoupil náhradní - opravnou sadu (č. 8D0698671 cca 15,-Kč za TRW)....oprava:
1.) sundat kolo
2.) odmontovat plovoucí část třmenu (2ks šroubů, tuším 13 a proti matka 16)
3.) vytáhnout destičky a sundat kotouč
4.) odmontovat brzdovou hadičku, dát směrem vzhůru a hadřík pod ní, ať nechčije brzdová kapalina
5.) plovoucí část třmenu vrátit a uchytit zpět (lépe se vytáčí pístek) - pomocí nástroje na vytáčení brzdového pístku vytočit pístek směrem doleva max ven - vytáhnout pístek
- pístek očistit (drátěný kartáč, odmašťovač na brzdy), dát nové těsnění a novou manžetu...vše vrátit zpět (manžetu navlékat opatrně, nejlépe nějakou tvdší plastovou špachtličkou já použil plastový příborový nůž )
....před zpětnou montáží vytáhnout vodící čepy třmenu, očistit je i manžety od starého tuku v odmašťovači na brzdy...potřít novým tukem (dal jsem grafitovou vazelínu) a vše v obráceném pořadí zpět namontovat
....dále ještě preventivně prostříkávám konkorem páku co tahá lanovod ručky...a samotný lanovod
po smontování se odvzdušní brzdy, doleje popř. vymění brzdovka...seřídí ručka a je to jak nové
pár foto pístku, vnitřku třmenu a KO manžety a těsnění
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky