Stránka 1 z 1
Filda 1,3 40kw dobíjení
Napsal: 04 říj 2011, 12:27
od Viktor.88
Při nastartování kontrolka nesvítí, kupodivu nedobíjí(11,5V) ale při vyšších otáčkách tak 4000ot. se rozsvítí, ale dobíjí to co má...
Zkusil jsem starší dobrej altík i nový relé a je to pořád to samý
Nesetkal se někdo s něčim takovým?
Napsal: 04 říj 2011, 13:00
od Marek77
Prostřelená dioda v můstku.
Napsal: 04 říj 2011, 13:32
od syncon
to by mu to nedělalo s jiným altikem co takle uhnily očko na +
Napsal: 04 říj 2011, 14:24
od Marek77
Proč by to nemohlo dělat s jiným altíkem? Tohle je tak častá závada, že mohl klidně být i ten druhý altík vadný.
Re: Filda 1,3 40kw dobíjení
Napsal: 04 říj 2011, 15:42
od slovacek.milos
Viktor.88 píše:Při nastartování kontrolka nesvítí, kupodivu nedobíjí(11,5V) ale při vyšších otáčkách tak 4000ot. se rozsvítí, ale dobíjí to co má...
Zkusil jsem starší dobrej altík i nový relé a je to pořád to samý
Nesetkal se někdo s něčim takovým?
kde to měříš na baterce nebo na altíku M6
Napsal: 04 říj 2011, 16:06
od Viktor.88
Na altru i na baterce...
Napsal: 04 říj 2011, 16:16
od petr petr
Změř napětí mezi svorkou D+ a B+ a nebo vyměň rovnou můstek.
Dioda/y.
Napsal: 04 říj 2011, 16:18
od slovacek.milos
Viktor.88 píše:Na altru i na baterce...
pokud ti jde na altík napětí po zapnutí klíku ten malá konektor a na M6 ta chodu motoru je napětí baterky tak je altík KO
Napsal: 04 říj 2011, 16:21
od slovacek.milos
stěma můstkama u feld bych byl rezervovaný, alternátor je třífázový generátot a ukostření těch fází je 3 x M5 a ty kostry držá pohromadě i ten můstek, umí se všechny povolit a pak to nemaka, prostě nejdou fáze
Napsal: 04 říj 2011, 17:39
od hosek57
Dobrý den.Marek77 a petr petr má pradu.Je to rozpojená dioda na plusové straně.Změřte napětí mezi D plus a B plus.Jestli bude rozdíl napětí při 1500 ot. větší než 0,4V - jsou vadné diody.Mnoho zdaru.