Stránka 1 z 2
VW Tiguan 2.0 TDi 125 kw CFGB série...EDIT úprava TDIfun
Napsal: 07 říj 2011, 10:52
od valchaaa
Napsal: 07 říj 2011, 10:54
od Ladas
co jsou ty karpaty ve 2200?
Napsal: 07 říj 2011, 10:55
od valchaaa
Netuším.
Napsal: 07 říj 2011, 11:21
od MirekX
to vypadá jak kdyby se něco smeklo
Napsal: 07 říj 2011, 12:14
od Marek77
Ale pokud se to přehlédne, je průběh jako ze žurnálu

. Pěkné, líbí.
Napsal: 07 říj 2011, 12:56
od kosta103
není to dvouhmota třeba?
Napsal: 07 říj 2011, 12:58
od TDIfun
kosta103 píše:není to dvouhmota třeba?
auto je nove,,
Napsal: 07 říj 2011, 15:12
od MirekX
nemohlo klouznout na válcích?
Napsal: 07 říj 2011, 15:23
od toby66kw
Je to normální přefuk, bude to i v logu.
Ale proč je ten vrch tak kostrbatej.
Napsal: 07 říj 2011, 15:37
od subz3ro_tdi
@toby66kw: chcel by som mat taku regulaciu na turbe co by zvladla v takomto kratkom case zregulovat "prefuk"
Ak by tam bolo DSG, moze to robit ono.... ale predpokladam ze je tam manual.
Napsal: 07 říj 2011, 15:46
od BH motor
polemizujete myslim o bezvyznamnej veci
Napsal: 07 říj 2011, 15:47
od MirekX
to je pravda a stejné je to v 99% příspěvcích

ale nás to baví
Napsal: 07 říj 2011, 15:54
od toby66kw
subz3ro_tdi píše:@toby66kw: chcel by som mat taku regulaciu na turbe co by zvladla v takomto kratkom case zregulovat "prefuk"
Ak by tam bolo DSG, moze to robit ono.... ale predpokladam ze je tam manual.
Máš něco podobného i s tabulkou u nás mrkni .
Nebo tu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30 
Napsal: 07 říj 2011, 15:56
od Marek77
Jestli je to nový motor, možná bych ho nechal pár desítek tisíc km sednout - ono se to vykrystalizuje

.
Jinak moc pěkné hodnoty - na nový motor v sérii velmi slušné.
Napsal: 07 říj 2011, 17:17
od subz3ro_tdi
Podobnost s tym co som ukazoval ja nevidim ziadnu, u mna zasiahla regulacia 1x, tu by teoreticky zasiahla minimalne 5x v rozsahu 200 ot.
