FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7-P0191Kontrola tlaku nafty

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 04 čer 2007, 23:46

FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7-P0191Kontrola tlaku nafty

Příspěvek od MONTI »

Zdravím Vás.Motor na volnobehu a do 1500 otáčok OK,ale ak pridám väčší plyn a uberem na volnobeh motor sa zastaví,a pokial pri zapnutí zapalovania nenatlakuje čerpadlo v nádrží (cca 1 minut treba čakať) sa nedá nastartovať.Po 1 minut sa motor nastartuje a problem začína sa odznova.
Diagnostika píše toto:
ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07
2011.10.09. 14:16:24
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.9 JTD
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------

Kód ISO: FD 86 2C 83 07
Číslo výkresu FIAT: 55191209
Číslo HW: 0281011553
Verze hardwaru: 00
Číslo SW: 1037369113
Verze softwaru: C141
Číslo homologace: 19247
Datum programování: 12/12/2003

READING ERROR CODES:
1: P0191 - Kontrola tlaku nafty
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
Důvodem chyby je to že jednotka neobdržela platný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.

Čas Reálný tlak nafty Teoretický tlak nafty Otevření regulátoru tlaku TAG
sec bar bar %
0 305,8 302,7 12,14
0,5 304 301,2 11,75
1 316,8 382,2 14,46
1,5 395,6 383,6 13,9
2 413,9 355,2 7,31
2,6 408,4 368,7 3,27
3,1 446,8 381,6 1
3,7 520,1 335,3 1
4,2 415,7 300 1,39
4,8 184,9 305,3 11,62
5,3 305,8 344,6 12,99
5,8 340,6 344,1 13,9
6,4 364,4 351,5 13,14
6,9 377,2 385,8 13,61
7,5 399,2 392,7 12,82
8 408,4 401 11,82
8,6 423 408,6 10,57
9,1 435,8 374,4 2,3
9,6 450,5 326 1
10,2 479,8 307 1
10,7 239,9 307,2 6,9
11,3 278,3 300 10,62
11,8 307,6 370,4 13,5
12,4 379,1 408,6 16,25
12,9 423 409,8 15,7
13,5 423 409,1 15,03
14 412 410,7 14,36
14,5 419,4 410,2 13,67
15,1 419,4 410,4 12,84
15,6 428,5 411,3 11,84
16,2 423 414,6 11,15
16,7 421,2 417,6 10,5
17,2 426,7 409,7 9,51
17,7 445 369,6 1,25
18,3 470,6 318,9 1
18,8 479,8 300,4 1
19,4 239,9 331,1 6,15
19,9 311,3 310,7 6,88
20,5 291,2 412,8 15,42
21 421,2 422,8 16,44
21,5 430,4 422,7 16,22
22 428,5 422 15,95
22,6 421,2 421,4 15,66
23,1 423 415,8 15,22
23,7 412 409 14,37
24,2 412 409,5 13,8
24,8 417,5 410,1 13,61
25,3 410,2 410,7 13,42
25,8 419,4 411,1 12,98
26,4 412 411,7 12,78
26,9 419,4 407,7 12,25
27,5 424,9 376,6 9,33
28 410,2 337,8 1,19
28,5 401 315,8 1
29,1 413,9 315,2 1
29,6 412 314,1 1
30,2 428,5 309,2 1
30,6 435,8 308,8 1
31,2 439,5 306,4 1
31,7 503,6 308,2 1
32,3 500 307,4 1
32,8 496,3 306,7 1
33,3 478 305,8 1
33,9 445 305,4 1
34,4 412 308,1 1
34,9 368,1 382 2,81
35,5 327,8 420,8 11,68
36 410,2 484,1 17,04
36,6 527,4 655,6 24,59
37,1 703,2 701,2 24,39
37,6 710,6 325,2 3,19
38,2 532,9 311,9 1
38,7 545,7 310,9 1
39,3 523,8 308,9 1
39,8 476,1 309,1 1
40,4 390,1 344,1 1
40,9 384,6 307 1
41,4 485,3 306,8 1
42 489 306,3 1
42,5 487,1 305,2 1
43 468,8 305,1 1
43,6 419,4 367 2,99
44,1 289,3 521,1 20,88
44,6 604,3 664,6 24,22
45,1 673,9 697,4 24,6
45,7 708,7 718,9 25,21
46,2 727,1 736,7 25,97
46,8 754,5 762,2 26,44
47,3 780,2 758,5 19,45
47,8 567,7 320,5 1
48,4 650,1 320,4 1
48,9 628,2 319,2 1,23
49,5 62,2 317,8 1,23
50 47,6 360,5 1,23
50,5 47,6 433,5 1,23
51,1 38,4 314,8 1,23
51,6 32,9 313,5 1,23
52,1 31,1 312,2 1,23
52,7 29,3 310,7 1,23
53,2 27,4 307,7 1,23
53,8 18,3 304,5 1,23
54,3 16,4 302,5 1,23
54,8 21,9 300,3 1,23
55,4 25,6 300 1,23
55,9 18,3 300 1,23
56,4 16,4 300 1,23
57 18,3 424,7 1,23
57,5 16,4 380,6 1,23
58 14,6 380,6 1,23
58,6 12,8 380,6 1,23
59,1 12,8 380,6 1,23
59,6 10,9 380,6 1,23
60,2 10,9 380,6 1,23
60,7 10,9 380,6 1,23
61,3 9,1 380,6 1,23
61,8 9,1 380,6 1,23
62,3 9,1 380,9 1,23
62,9 7,3 380,9 1,23
63,4 9,1 380,9 1,23
64 7,3 380,9 1,23
64,5 7,3 380,9 1,23
65,1 7,3 381,2 1,23
65,6 7,3 381,2 1,23
66,1 7,3 381,2 1,23
66,7 7,3 381,2 1,23
67,2 7,3 381,2 1,23
67,8 5,4 381,5 1,23


Palivový filter vymenený,čidlo otáčok na kluke tiež,čidlo v rail na tlak tiež.,čerpadlo v nádrži kontolované...
Prosím napíšte ako dalej.Dakujem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Udělal bych nejlevnější kontrolu , přepadový test..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 04 čer 2007, 23:46

Příspěvek od MONTI »

jericho-3 píše:Udělal bych nejlevnější kontrolu , přepadový test..
test spravený - trisky OK,všetky 4 sú rovnaké
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak jestli si menil to cidlo co mi diagnostika taky haze,tak to je jasny vysokotlaky cerpadlo. Ja kdyz nastartuju a trisku vytocim motor,tak to hned zdechne a musim jezdit na nouzak. Tim,ze jsme vytahl ten snimac vysokeho tlaku sme znicil vstriky,protoze mi tam spadl bordel z tesneni :( na volnobeh to ma traktorovy zvuk otacky litaji.zajimave je, ze kdyz pripojim snimac motor se zklidni,ale pak samozrejme zdechne,takze nemuzu nic zkusit ani zmerit tlak
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 04 čer 2007, 23:46

Příspěvek od MONTI »

Vyriešené....Problém robil DRV ventil...Vymenil som na nový,a všetko je OK.
Namiesto 488 som objednal 243 ku,ktorý nemá sítko......
;) ;) (offtopic)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Fakt? tak to bych asi mel teda taky zkusit,ale prvni sezenu z vrakacu at nnerozjeud kolobeh vymen cidlo za x tisic jestli to tim nahodou neni.
Sitko se ti zasiralo? nebo proc si chtel bez sitka? za kolik si koupil a kde? a cislo toho DRV prosim jestli pasuje aj na moje
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
MONTI
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 04 čer 2007, 23:46

Příspěvek od MONTI »

sikin1987 píše:Fakt? tak to bych asi mel teda taky zkusit,ale prvni sezenu z vrakacu at nnerozjeud kolobeh vymen cidlo za x tisic jestli to tim nahodou neni.
Sitko se ti zasiralo? nebo proc si chtel bez sitka? za kolik si koupil a kde? a cislo toho DRV prosim jestli pasuje aj na moje
0 281 002 243 - bez sítka

0 281 002 488 - s sítkou

pasuje,100 % a podla diag lepšie hodnoty
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja ted popravde abych nekupoval novej zhanim cerpadlo sj DRV z bouracky.
nic levnejsiho nemuzu udelat.
Novej DRV 2150 kc muzu mit
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“