co udelat na AFN po 300 000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

co udelat na AFN po 300 000 km

Příspěvek od zizalak »

Za chvilku se to blíží. Co byste udělali po 300 000 km na motoru AFN, vyjde mi to akorát na rozvody (295 000 km). Docela často jezdím dálky a chci predejit tomu, aby me auto nekde nechalo. Spíš mi jde o to, co ještě vyměnit preventivně, aby byl klid.

S rozvodama obvykle dělám

- kladky, řemen, vodní pumpa
- klínový řemen, klima řemen, kladky kolem nich a napínák
- termostat

Po téhle porci km bych ještě chtěl udělat hydroštely, když to bude rozebraný. Ještě něco?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to co náleží dle km +hydra přetěsnit a jezdit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jestli má tvůj motor opravdu jen 300000km tak to není tak velká porce a v klidu bych jezdil. Jinak pro dobrý pocit kontrola vstřiků a když budou venku změřím si tlaky a pokud ty tlaky budou ok tak spokojeně jezdím ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

rozhodně bych vyměnil kolečko na klice a šroub, pokud je původní, tak už z něj je časovaná bomba ;)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jam mam origo 330000km a ten motor si iba cvrlika oproti dyzlom co som vydel a mali naj 180000 tak ja mam sepot kvetin ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tak dobry motor ako AFN uz nikto nikdy nevyrobi :(
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě bych zvážil gufera na klice nebo vačce, případně řemenici na hřídel olej. a vakuovky.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, pretesnit a kolecko na klice ako pise Pan majster
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To byly skutečně povedené motory. Mám taky skoro tři sta a nemůžu si stěžovat. Teď při 270.000 jsem s rozvody vyměnil zdvihátka, protože po jednom začala odcházet, ale jinak ZLATÝ MOTOR.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to doporučení na kolečko platí jen u AFN nebo i u jiných motorů?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pořád nechápu, proč mě tu pořád někdo straší kolečkem na klice. Přece pokud ho nepovolím a blbě nedotáhnu, samovolně se nepovolí. Jestliže je tam 300.000 km bez problému, bude tam bez problému i dál.

Nebo mi někdo rozumně vysvětlete, co je příčinou toho, že se to kolo podle vás povolí???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

A presto se povoluje1Z,AFN,AHU, pri rozvodech je dobry to zkusit pretahnout, novejsi motory tim netrpi
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

právěže se povolí nebo spíš po těch kilometrech se už natáhne šroub natolik, že postupně se stane to co se u těchto motorů stává, u novějších motorů se to nestává, protože sroub má větší průměr, nepodceňoval bych to a minimálně ten šroub vyměnil a správně dotáhl, není to zase taková investice a může to pak bez problémů najezdit dalších 300000
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vymenil bych zaroven i kolecko, to uz musi byt taky opotrebeny slusne pokud je puvodni. A taky olej v prevodovce pokud je puvodni, celozivotni napln je prave tech 300t.km
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

AFN

Příspěvek od Seidl »

Passat B5 AFN najeto 430000km. Pravidelná údržba+hydra+vstřiky. Jezdí dál a to je chiplý.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“