co udelat na AFN po 300 000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co udelat na AFN po 300 000 km
Za chvilku se to blíží. Co byste udělali po 300 000 km na motoru AFN, vyjde mi to akorát na rozvody (295 000 km). Docela často jezdím dálky a chci predejit tomu, aby me auto nekde nechalo. Spíš mi jde o to, co ještě vyměnit preventivně, aby byl klid.
S rozvodama obvykle dělám
- kladky, řemen, vodní pumpa
- klínový řemen, klima řemen, kladky kolem nich a napínák
- termostat
Po téhle porci km bych ještě chtěl udělat hydroštely, když to bude rozebraný. Ještě něco?
S rozvodama obvykle dělám
- kladky, řemen, vodní pumpa
- klínový řemen, klima řemen, kladky kolem nich a napínák
- termostat
Po téhle porci km bych ještě chtěl udělat hydroštely, když to bude rozebraný. Ještě něco?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Pořád nechápu, proč mě tu pořád někdo straší kolečkem na klice. Přece pokud ho nepovolím a blbě nedotáhnu, samovolně se nepovolí. Jestliže je tam 300.000 km bez problému, bude tam bez problému i dál.
Nebo mi někdo rozumně vysvětlete, co je příčinou toho, že se to kolo podle vás povolí???
Nebo mi někdo rozumně vysvětlete, co je příčinou toho, že se to kolo podle vás povolí???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
právěže se povolí nebo spíš po těch kilometrech se už natáhne šroub natolik, že postupně se stane to co se u těchto motorů stává, u novějších motorů se to nestává, protože sroub má větší průměr, nepodceňoval bych to a minimálně ten šroub vyměnil a správně dotáhl, není to zase taková investice a může to pak bez problémů najezdit dalších 300000