Jaky TDI do SHARANA/ALHAMBRY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Jaky TDI do SHARANA/ALHAMBRY

Příspěvek od luigi5 »

Chtel jsem se zeptat, jaky motor je zivotnostni, detskymi nemocmi, atd. nejlepsi pro tyto vozy. Myslim starsi typ facelift cca. 06'-10'
Je lepsi 1,9 tdi pd nebo "novy" 2,0 tdi pd
melo by to byt asi od tech 130 PS nahoru
prdem diky
:)
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

určitě jsou lepší motory 1,9 TDi PD než ty "novější" dvou litry
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

radeji 1.9tdi PD

prdem neni zac :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

ARL,BTB
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

je to jedno, 2TDi v sharanu jsou 8V. Akorát pozor na vyvažovací hřídele a DPF. Já bych se toho dvoulitra nebál
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

zx6ninja píše:ARL,BTB
ARL v Sharanu není.

Ale osobně mám taky radši osvědčenou klasiku 1,9.

Výkonově jsou čtyři možnosti, z čehož BTB 110kW nebo ASZ 96kW jsou asi nejlepší volby.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Diky diky a co ta 115tka? To uz je asi prilis lemra na takovy auto? A co vlastne je na 8V 2,0 za problem? Znamej shani tento vuz a proto sbiram info. Osobne vyuzivam ALH v O1 a bomba kdyz bych do budoucna prechazel tak jedine CR :DDDDDDD
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak to s tebou souhlasím , taky mám 1.9 Tdi ALH a naprostá spokojenost už u mne zůstane na dojetí. Pak taky jedině CRD na ty PD žádná moc slavná odezva.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No jo, jenže Sharan má skoro dvě tuny a čelní odpor jako autobus. Tam bys s motorem ALH asi spokojený nebyl.

Já mám v Galaxy motor AFN 81kW v základu a jsem spokojený - stačí mi. Nicméně uznávám, že s plně naloženým autem - sedm lidí, rakev, dvě kola a bagáž na dva týdny dovolené - mi ten výkon už tolik nestačí, zejména v kopcích nebo při předjíždění.

Proto doporučuji spíš výkonnější motory 96 a 110kW.

Dvoulitra NE - samé problémy a v recenzích totálně propadl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Souhlasim s Markem..... dvoulitrum bych se vyhnul velkym obloukem.... 1.9 dobra volba....
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Znamy ma 1.9TDI 96kw v sharanovi a jede to obstojne na tu vahu a aerodynamiku. Co jsem tak procital forum a internet , tak zas az tak poruchove 1.9TDI PD 96kw nejsou, akorat pri pouziti spatneho oleje. Odbornik nejsem, ale jako uzivatel jsem s PDckem 96kw spokojen (mam i rotacku).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Rotačky byly spolehlivější a statisticky i blbuvzdornější. Ale bohužel pokrok nezastavíš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokrok je někdy na škodu, pánové konstruktéři zapomínají na osvědčené a vyzkoušené např. spoje důležitých dílů , jsou schopni kvůli 3 kg překonstruovat celý motor, vše zeslabit a poté přidají příslušenství, které váží 5kg.Mění se priority..spolehlivost a kvalita je v opozici proti nesmyslným marketingovým tahům, jako jsou elektrické otvírání skla zadních dveří ,protože dnešní lidé přeci nemají ruce... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

To jsi mi pripomnel jericho jak se kazdej sklebi a usmiva, ze na passatu nemam zadni okna v elektrice:) a nikdo nemuze pochopit, ze stejne jezdim ja maximalne spolujezdec a vzadu skla nikdo nestahuje:))
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No jo, to je přesně ono. Já tedy okna v elektrice mám, dokonce šest oken, ale vlastně je mi to k ničemu, protože okna se v mém autě nepoužívají. Pokud je ve voze AC, není důvod větrat okny. Takže je pravda, že kdyby to bylo napevno (jako kdysi zadní okna na starých stovkách), vlastně by mi to ani moc nevadilo.

To je ve všem - lidem dneska záleží spíš na komfortní výbavě, než na hodnotách skutečně důležitých. To je vidět na "komerčních" značkách aut. Taková Korea dneska nabízí malé auto s komfortní výbavou na úrovni Passatu v ceně po 200 tisícovek. Že však po pár kilometrech odejdou čepy na nápravě a jejich cena je ve srovnání s VW trojnásobná, to už nikdo při koupi nového auta neřeší. A není to jen o čepech - takové tlumiče, výfuky a další části vozu. Já měnil kompletní výfuk (tedy 2. a 3. díl) po devíti letech provozu. Oba díly mě stály úhrnem 1800 Kč (polské POLMO). A jedou čtyři roky bez sebemenšího náznaku opotřebení. Kolega na SantaFéčko kupoval výfuk za wosmičku (po necelých šesti letech), rozvody ho stály devět (jen materiál) a přední ložisko s nábojem šestku. Mám větší auto než on a ceny dílů nižší, ale hlavně trvanlivější.

Proto dnes spousta lidí nadává na "předražené" folcvágny - druhou stránku věci už nevidí. Už nevidí, že sice má levné Aveo nebo ix20, ale za servis zaplatí takový balík, že mu z toho půjdou woči šejdrem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“