Stránka 1 z 1
2 x Saxo 1.5 D (1996, 1998)
Napsal: 25 říj 2011, 09:55
od v4s1m4
Je možný abych jezdil rok a 2 roky se saxama 1.5 D na olej (z menzy a hladovýho okna, filtrovanej přes benzínovej filtron) v poměru olej 2:1 nafty a neměl problém. Přes zimu jen nafta samo. Má někdo zkušehnosti co tento motor snese. Díky
Napsal: 25 říj 2011, 10:54
od batoo
Cerpadlo stejny jako v citronu AX, Lucas, olejem jeste k tomu vyfritem bych nedrazdil...
Napsal: 25 říj 2011, 12:07
od speedy800
V 1,5 D může být i Bosch. Jezdit to bude, ale počítej, že ti po nějaké době začne chcát čerpadlo. Mám tu samou zkušenost s Peugeotem 106, 1,5 D s Boschem. Najeto do 10.000 km na olej s naftou a začalo chcát čerpadlo.
Napsal: 25 říj 2011, 12:15
od batoo
Aha tak to sorry ja mel s Lukasem, a jeste 1.4D s Lukasem. Bosch dle me bude jezdit bez problemu jak pise speedy akorat ho prinejhorsim nechas pretesnit a frcis dal.
Napsal: 25 říj 2011, 13:50
od v4s1m4
jo sry zapomnel sem napsat ze na obou mam bosch a to pretesneni cerpadla se da udelat nebo jedine novy? i kdyz myslim ze na nich uz bude vice jak 10k a no problem, díky
Napsal: 13 kvě 2012, 16:20
od koil
Zdravím.Přemýšlím že bych si koupil saxo 1.5D ale nevím kolik ten motor vydrží i to celé auto najet? Dá se tento motor příživovat i nějakýmy olejama-hydraulikou,převodákem,motorákem(novým) atd. v poměru 1:1 s naftou? Všude čtu ze to jezdí za 4L na sto a při stylu jízda jako prase 5.5L na sto-je to možné?Je saxo vhodné na ježdění 20km do práce a 20km zpět-to je 40km denně + 5km kolem komína a za rok najedu kolem 14000km.Celkem mě těší že saxo je skoro stejně veliké jak krátká felicia co jsem kdysi mě tak doufám že saxo je i ohodně pohodlnější.Koukal jsem na oktávie 1.9Tdi ale jsou celkem drahé a pěkně olítané.Celkem se mi zamlouvá P 306 1.9D ale kdo ví kolik by papala na to moje ježdění do práce a jestli by netrpěl motor.
Napsal: 13 kvě 2012, 18:29
od batoo
Saxo neni spatny, AXko taky neni spatny, Pazout 309 jsem mel a jezdil na sracky a v pohode. Spotreba cca 5-6L.
Napsal: 13 kvě 2012, 19:23
od koil
batoo píše:Saxo neni spatny, AXko taky neni spatny, Pazout 309 jsem mel a jezdil na sracky a v pohode. Spotreba cca 5-6L.
Kolik jsi denně s tím pažoutem 309 najel a co jsi do něj lil?A nějaké problémy byli?
Napsal: 13 kvě 2012, 19:36
od batoo
Jako u 205ky uz to tu bylo popsany, kdyz jezdis na sracky (ja trafac + hydrac) tak pak musis prorazit karbon a nebo jak tady nekdo rozsiroval vrtakem.
Jinak jsem mel zavady mechanickeho charakteru a korozi ale ne nic co by souviselo s jizdou na alternativni paliva. Najezdil jsem s tim cca 30 000km a celkem no problemo.
Napsal: 14 kvě 2012, 09:28
od peopleman
AX 1.4D se posral po 200km,Saxo 1.5D jezdilo na 3 válce,jediný co sneslo fritoolej byly vždy motory 1.9D(BX,ZX,Xantia,P 205,309,405 atd
Napsal: 14 kvě 2012, 09:42
od burton.b22
1.4D má myslím lucas čerpadlo 1.5D bosch. Já mám 1.7D isuzu a jezdí bez problemu.
Napsal: 14 kvě 2012, 14:03
od koil
peopleman píše:AX 1.4D se posral po 200km,Saxo 1.5D jezdilo na 3 válce,jediný co sneslo fritoolej byly vždy motory 1.9D(BX,ZX,Xantia,P 205,309,405 atd
To se mi ani nechce věřit že saxo 1.5d by bylo na tom tak mizerně že by nezvládlo v klidu jezdit nafta olej 1:1....
Napsal: 14 kvě 2012, 14:05
od batoo
Taky jsem u AX nechal menit cerpadlo
