Problém s ventily - pokračování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Problém s ventily - pokračování

Příspěvek od Dawee »

Prosím o radu.

Mám motor Tdi 1Z.
Problém je následující. Při překročení 3500 ot. mi auto přestane táhnout a je slyšet zvuk, jako když si us*rete. Teorie je, že se mi nestíhá zavírat ventil. Zní to jako když přetáčíte benzína a prská do výfuku. Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem? VAG žádnou chybu nehlásí. Nevíte, jak zjistit nebo vyzkoušet ventily a kouknout na pružinky bez toho, aby se sundávala hlava?
Nedávno byla dole a jsou tam nový šrouby a těsnění, tak se mi to nechce vyhazovat a ani rozdělávat.
Naposledy upravil(a) Dawee dne 26 dub 2007, 07:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ziaden problem s ventilami. vymen si olej cerpadlo, respektive poistovaci a regulacny ventil tlaku oleja. Ak je to teda tak ze ako keby motor stratil okolo 3000 otacok tlaky.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Díky za postřeh, ale jak si mam vysvětlit ten zvuk, co z toho motoru jde. Fakt to je, jako když něco ufukuje.. Každopádně to s tim čerpadlem zkusim.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Těsní Ti řádně vstřikovače v hlavě válců? To by mohl být ten problém.
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Vstřiky drží.. prostě to začne prdět a nejede,když to přeleze 3500 - 4000 rpm..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Dawee píše:Díky za postřeh, ale jak si mam vysvětlit ten zvuk, co z toho motoru jde. Fakt to je, jako když něco ufukuje.. Každopádně to s tim čerpadlem zkusim.
tak prohlídni celý vedení vzduchu od turba k sání, řešil jsem třeba prasklej intercooler a jak se zvedl tlak, tak se ta komora rozevřela a fučelo to tama ven.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Napoj budík na mazací kanál, změř to a pak jak psal BH motor. Ještě prasklé péro na ventilu.
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Myslel sem si na to prasklý péro.. (LOL) Každopádně s tim ventilem to zkusim. Nenapadá vás ještě něco?
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Huml píše:
Dawee píše:Díky za postřeh, ale jak si mam vysvětlit ten zvuk, co z toho motoru jde. Fakt to je, jako když něco ufukuje.. Každopádně to s tim čerpadlem zkusim.
tak prohlídni celý vedení vzduchu od turba k sání, řešil jsem třeba prasklej intercooler a jak se zvedl tlak, tak se ta komora rozevřela a fučelo to tama ven.
Tohle je přerušovaný zvuk.. Do určitejch otáček vše O.K , pak kiks a nejede,jak to spadne níž, hned se to zas chytne..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

viděl bych to na projížďku s VAGem, když nic nenajdeš
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Asi bych to taky tak viděl. Po neděli to zkusim dát do servisu a nechám vyměnit ty pružiny na ventilech, jestli to budou umět natlakovat, tudíž bez sundání hlavy a zkontrolovat ten tlak oleje. Když nic, tak už nevim. Kdyby vás něco napadlo,tak prosím napište. Děkuju všem za rady. Moc jste mi pomohli.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Tohle je přerušovaný zvuk.. Do určitejch otáček vše O.K , pak kiks a nejede,jak to spadne níž, hned se to zas chytne..

Tohle ,zas vypadá na to co psal Huml, povolený víko intercooleru, nebo nějaká díra v soustavě vzduchu, prohlídni to pořádně , jestli je to tohle , tak tam bude mastnota, a olej. Zkontroluj to jako první, ať zbytečně neměníš pera na ventilech.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ani pružinama na ventilech ani tlakem oleje to pravděpodobně nebude, zbytečně vyhozený prachy, kdyby totiž praskla ventilová pružina, motor by se s nějvětší pravděpodobností již potkal (znám z vlastní zkušenosti) a s nízkým mazacím tlakem oleje by se zadřel, takže bych rovnou začal hledat někde jinde. Jestli začne jet špatně od nějakých otáček, hledal bych spíš někde na přívodu nafty, vzduchu nebo odvodu spalin do výfuku(přicpanej kat), ale samozdřejmě, že nejlepší by bylo začít tím VAGem.
Uživatelský avatar
Yap
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Č. Krumlov

Příspěvek od Yap »

Huml píše:ani pružinama na ventilech ani tlakem oleje to pravděpodobně nebude, zbytečně vyhozený prachy, kdyby totiž praskla ventilová pružina, motor by se s nějvětší pravděpodobností již potkal (znám z vlastní zkušenosti) a s nízkým mazacím tlakem oleje by se zadřel, takže bych rovnou začal hledat někde jinde. Jestli začne jet špatně od nějakých otáček, hledal bych spíš někde na přívodu nafty, vzduchu nebo odvodu spalin do výfuku(přicpanej kat), ale samozdřejmě, že nejlepší by bylo začít tím VAGem.
Já bych to typoval na tlak vzduchu od turba jak jsi psal
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

kdyby to byl tlak oleje tak se rozsveci kontrolka a kdyby ventil tak se to uz fakt potkalo tohle presne dela vzdycky vzduch (mozna i nafta,ale nejdriv mrknout na vzduch)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“