Problém s ventily - pokračování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Problém s ventily - pokračování
Prosím o radu.
Mám motor Tdi 1Z.
Problém je následující. Při překročení 3500 ot. mi auto přestane táhnout a je slyšet zvuk, jako když si us*rete. Teorie je, že se mi nestíhá zavírat ventil. Zní to jako když přetáčíte benzína a prská do výfuku. Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem? VAG žádnou chybu nehlásí. Nevíte, jak zjistit nebo vyzkoušet ventily a kouknout na pružinky bez toho, aby se sundávala hlava?
Nedávno byla dole a jsou tam nový šrouby a těsnění, tak se mi to nechce vyhazovat a ani rozdělávat.
Mám motor Tdi 1Z.
Problém je následující. Při překročení 3500 ot. mi auto přestane táhnout a je slyšet zvuk, jako když si us*rete. Teorie je, že se mi nestíhá zavírat ventil. Zní to jako když přetáčíte benzína a prská do výfuku. Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem? VAG žádnou chybu nehlásí. Nevíte, jak zjistit nebo vyzkoušet ventily a kouknout na pružinky bez toho, aby se sundávala hlava?
Nedávno byla dole a jsou tam nový šrouby a těsnění, tak se mi to nechce vyhazovat a ani rozdělávat.
Naposledy upravil(a) Dawee dne 26 dub 2007, 07:32, celkem upraveno 1 x.
tak prohlídni celý vedení vzduchu od turba k sání, řešil jsem třeba prasklej intercooler a jak se zvedl tlak, tak se ta komora rozevřela a fučelo to tama ven.Dawee píše:Díky za postřeh, ale jak si mam vysvětlit ten zvuk, co z toho motoru jde. Fakt to je, jako když něco ufukuje.. Každopádně to s tim čerpadlem zkusim.
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je přerušovaný zvuk.. Do určitejch otáček vše O.K , pak kiks a nejede,jak to spadne níž, hned se to zas chytne..Huml píše:tak prohlídni celý vedení vzduchu od turba k sání, řešil jsem třeba prasklej intercooler a jak se zvedl tlak, tak se ta komora rozevřela a fučelo to tama ven.Dawee píše:Díky za postřeh, ale jak si mam vysvětlit ten zvuk, co z toho motoru jde. Fakt to je, jako když něco ufukuje.. Každopádně to s tim čerpadlem zkusim.
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Asi bych to taky tak viděl. Po neděli to zkusim dát do servisu a nechám vyměnit ty pružiny na ventilech, jestli to budou umět natlakovat, tudíž bez sundání hlavy a zkontrolovat ten tlak oleje. Když nic, tak už nevim. Kdyby vás něco napadlo,tak prosím napište. Děkuju všem za rady. Moc jste mi pomohli.
Tohle je přerušovaný zvuk.. Do určitejch otáček vše O.K , pak kiks a nejede,jak to spadne níž, hned se to zas chytne..
Tohle ,zas vypadá na to co psal Huml, povolený víko intercooleru, nebo nějaká díra v soustavě vzduchu, prohlídni to pořádně , jestli je to tohle , tak tam bude mastnota, a olej. Zkontroluj to jako první, ať zbytečně neměníš pera na ventilech.
Tohle ,zas vypadá na to co psal Huml, povolený víko intercooleru, nebo nějaká díra v soustavě vzduchu, prohlídni to pořádně , jestli je to tohle , tak tam bude mastnota, a olej. Zkontroluj to jako první, ať zbytečně neměníš pera na ventilech.
ani pružinama na ventilech ani tlakem oleje to pravděpodobně nebude, zbytečně vyhozený prachy, kdyby totiž praskla ventilová pružina, motor by se s nějvětší pravděpodobností již potkal (znám z vlastní zkušenosti) a s nízkým mazacím tlakem oleje by se zadřel, takže bych rovnou začal hledat někde jinde. Jestli začne jet špatně od nějakých otáček, hledal bych spíš někde na přívodu nafty, vzduchu nebo odvodu spalin do výfuku(přicpanej kat), ale samozdřejmě, že nejlepší by bylo začít tím VAGem.
Já bych to typoval na tlak vzduchu od turba jak jsi psalHuml píše:ani pružinama na ventilech ani tlakem oleje to pravděpodobně nebude, zbytečně vyhozený prachy, kdyby totiž praskla ventilová pružina, motor by se s nějvětší pravděpodobností již potkal (znám z vlastní zkušenosti) a s nízkým mazacím tlakem oleje by se zadřel, takže bych rovnou začal hledat někde jinde. Jestli začne jet špatně od nějakých otáček, hledal bych spíš někde na přívodu nafty, vzduchu nebo odvodu spalin do výfuku(přicpanej kat), ale samozdřejmě, že nejlepší by bylo začít tím VAGem.
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Každopádně s tim ventilem to zkusim. Nenapadá vás ještě něco?